Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Baby kletspraat

Bericht door thaliya »

Schopjes ook vanaf de buitenkant te voelen en te zien! 22 weken nu en mijn buik is de afgelopen 2 weken echt naar voren geschoten. Qua omtrek net zo groot nu als op het einde bij N.
Geen last van rug of bekken gelukkig en zeker minder moe dan een aantal weken geleden, maar meer moe dan normaal. Op werk een vast contract gekregen, super blij mee, dus nu bezig met verlof regelen.

De vaders hebben de babykamer zover af en ook het geboorte kaartje is al klaar. Naam weet ik al een paar weken, die moet geheim blijven maar is zo mooi!

Soms denk ik: pfff, nog 18 weken. Zeker als ik net iets meer wil dan mijn lichaam aankan. Of op het werk want dingen duren langer omdat ik langzamer loop bijvoorbeeld. Maar vaker denk ik: nog maar 18 weken, dit is zo bijzonder allemaal, ik ga het zo erg missen!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Je buik is echt prachtig!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Wat fijn, een vast contract! En dat je zwangerschap goed verloopt.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Wat fijn allemaal (behalve de vermoeidheid, herkenbaar) en ik bewonder wat je doet!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ondertussen is mijn kleine kleine meisje al een echt grietje geworden. 21 maanden nu en alle cliches zijn nog steeds waar. Wat gaat het snel! Elke dag nieuwe woordjes (veel klinken er nog hetzelfde, maar ze worden ook steeds duidelijker.) Ze weet precies wat ze wel of niet wil en kan zich al dramatisch ter aarde storten om vervolgens als een ukkie tegen me aan te komen liggen met haar hoofdje in mn nek.
Ze begint nu ook verlegen te zijn bij nieuwe/onbekende mensen en moet dan echt even ontdooien, maar op de fiets en in het winkelwagentje zwaait ze naar iedereen die ze tegenkomt; ze ontwapend de grootste knorrepot. Supercute.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Wat heerlijk!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Baby kletspraat

Bericht door thaliya »

Dat ontdooien viel erg mee! Ze liep vrolijk de kamer rond, absoluut geen angst. Superleuke meid is het :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Bijna twee! :omg: :inluv:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Jaaaaa, het is zo'n schatje! Ik vind 't ook zo tof dat onze dames zo dicht bij elkaar zitten qua leeftijd. Grote Draak was helemaal enthousiast dat ze samen gespeeld hadden (voor zover je dat in Peuteriaans kunt uitdrukken). :inluv:

En schopjes blijven bijzonder hè @thaliya! Hopelijk overheersen de ongemakken niet te veel en heb je nog een aantal fijne weken te gaan!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ze kan haar naam zeggen!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

:panic: Ahhh vanavond voor het eerst weer aan het werk, waar is opeens m’n verlof gebleven... Bollewangenhapsnoet is vandaag 12 maanden, ze zit nu gelukkig veel beter in haar velletje dan de eerste twee maanden
Maar ik wil nog niet werken, wil bij m’n leuke meisjes blijven :inluv:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Haha 12 maanden?! :lol:
Ik moest afgelopen maandag weer aan het werk :nopompom: Iets met stop de tijd!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Succes met het nieuwe ritme! En gefeliciteerd met de eerste verjaardag!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Euh... zo suf... 12 weken
M’n hersenen zijn blijkbaar nog niet helemaal hersteld ;)

Eerste avond in de zaak ging weer alsof ik nooit weg was geweest... en qua administratie en e-mails en promotie heb ik ook gewoon m’n hele ‘verlof’ doorgewerkt
Maar nu weer echt op de werkvloer

Hoe ging het bij jou puppie?
En de anderen bij wie het verlof ook rond deze tijd afgelopen zal zijn?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Het was alsof ik nooit was weggeweest ;)
Dit wordt mijn eerste weekend weer waarin ik moet werken en zoonlief blijft bij papa. Die vindt het best spannend :lol:
Plaats reactie