slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Bol.com heeft echt twijfelachtige productnamen soms:

Witte netstof catsuit met open kruis , doorschijnend om uw partner te verleiden
Erotische Body met Kanten Afwerking voor Spanning en Sensatie
Strakke Wetlook Body voor Seksuele Interactie (lol)
Hold Up Kousen met Open Kruis voor Gemakkelijk Toegang
Lederen Bondage Harnas Met Open Kruis en Borsten voor Zowel Dominant als Onderdaan (oke dan)
Spannende Catsuit met Mesh Ontwerp en Open Kruis voor Erotische Toepassingen (??)
En dan in de productbeschrijving van een buttplug: Perfect om cadeau te doen of om eenvoudigweg als schat te bewaren.


Nouja goed ik heb dus een aantal leuke dingen besteld en me ook nog vermaakt :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

Seksuele interactie en erotische toepassingen hahahaha
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Hahahahaha!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Lekker gewinkeld voleuse!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

:schater: die buttplug beschrijving is de beste!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Goedemorgen WS! Niet zoveel te vertellen, maar wel blij met mijn doordeweekseweekend (hoe noem je dat?)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik ben er sinds een tijdje achter dat ik alopecia heb. Mijn haar is denk ik nog een kwart van wat ik had, qua hoeveelheid. Waarschijnlijk word ik niet helemaal kaal, maar ik vind dit ook best wel kut. Gelukkig heb ik krullen, dan valt het minder op. Ik was al naar 2 winkels geweest voor pruiken (of haarwerk moet je dan eigenlijk zeggen maar dat vind ik zo raar klinken) maar daar vond ik echt niet wat ik wou. Maar gister ben ik in Amsterdam naar een winkel geweest en die hadden zoveel pruiken die echt heel tof stonden! Ze gaan nu alles in de juiste kleur bestellen voor mij, plus nog een paar modellen die me ook leuk leken uit hun pruikenboek, en dan ga ik binnenkort weer alles passen en iets kiezen. Ik heb er gewoon helemaal zin in! Eindelijk weer eens een normale bos met haar op m'n hoofd :D

Oh, en vanmiddag in de bus werd ik gewoon herkend van mijn (werk)Instagram haha! Voor het eerst dat een niet-kinkster me gewoon zomaar op straat herkende, was echt zo weird en grappig!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Heb je dan ook echt kale plekken, of alleen dunner overall? Want wat ik op je laatste vlogs zag, was me niks opgevallen. Ik zou willen dat mijn haar nog zo dik was. :( Of verberg je het dan zo goed? Als ik een staartje in heb, is die nog dunner dan mijn pink. En soms zit ik daar ook echt wel mee. Maar pruiken lijken me zó oncomfortabel! En het voelt ook een beetje overdreven. Of zo.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik heb niet van die ronde kale plekken, dat is een andere vorm van alopecia. Maar ik heb wel gewoon heel veel plekken waar je echt m'n hoofdhuid gewoon door m'n haar heen ziet en het is gewoon idd veel dunner overal en véél minder. Omdat ik krullen heb, lijkt het nog wel wat en ik gebruik (zeker als ik vlogs opneem) ook speciaal poeder waardoor je dan je hoofdhuid niet meer zo goed ziet en dat maakt je haarvezels ook eh dikker ofzo, weet ik veel, maar het ziet er dan in elk geval een heel stuk beter uit.

Als ik een staart maak, is die ook echt dunner dan mijn pink. Had laatst voor de grap m'n trouwring er om heen gedaan, maar die bleef echt niet zitten want veel te groot. (die ring dan he, niet m'n staart).

Ik heb die pruiken nu steeds maar even opgehad, langst was denk ik een kwartier, maar het voelde nu nog niet oncomfortabel. Ik zou dat ook niet de hele dag elke dag dragen, maar wel als ik ergens heen ga, als ik een vlog opneem, mss naar een feestje (al zou ik een beetje bang zijn met spelen dat ie dan af valt ofzo haha :X ) Maar het verschilt wel heel erg of je gewoon een aliexpress (of feestwinkel) pruik hebt, of een wat duurdere van een goede winkel. Maar sommigen zijn echt bizar duur hoor. Bij die eerste winkel zou ik 3000/4000 euro kwijt zijn (de verzekering vergoed iets van 650 euro daarvan... :X) en bij die 2e winkel was die pruik die ik het leukst vond 850 euro. Maar bij deze winkel zijn de prijzen veel beter en veel meer modellen die ik leuk vond. Weet alleen nog niet of mijn verzekering ook bij deze winkel wat gaat vergoeden, want geen contract, maar nou ja, bij die andere winkel zou ik ook zo'n 200 euro bij moeten betalen en dat was hier bij deze winkel een beetje de totaalprijs van de pruiken die ik leuk vond.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Wat vervelend Tessie
En ook voor Kitten, is je haar zo dun geworden na je zwangerschap? Dat hebben twee meiden (Nouja vrouwen) die voor me werken in ieder geval wel. Bij de 1 wordt het nu beter van bepaalde vitamine injecties geloof ik.
En Tessie wel fijn dat je toch een fijn gevoel krijgt van die pruiken, hopelijk vind je de beste prijs/kwaliteit verhouding bij die het beste bij je passen!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Geen idee of het door de zwangerschappen kwam. Die heb ik natuurlijk 5 gehad, over 16 jaar uitgesmeerd. Ik had altijd al heel dun haar. Maar ik merk nu echt wel dat het veel dunner is dan vroeger. De enige pruiken die ik ooit droeg waren inderdaad feestwinkel kwaliteit. Heb je nu een haarwerk gekozen dat op jouw eigen haar lijkt of gaat het echt opvallen wanneer je hem draagt, tessie?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Ik heb het ook gehad, van de PCOS. Kwam bij mij in vrij korte tijd opzetten dat ik echt veel haaruitval had en dat mijn ex zo ongeveer vogelnesten van de vloer opveegde met de bezem. Ik denk dat het ongeveer half zo dun werd als het was. Bij mij is het met dat ik de PCOS weer (grotendeels) wegkreeg weer overgegaan. Maar het kan ook echt zoveel oorzaken hebben. PCOS/Insulineresistentie, autoimmuun reacties, schildklier aandoeningen, nog veel meer waarschijnlijk. Ik vond het ook echt heel naar, destijds. Veel verdriet van gehad, toen.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik ga wel voor iets met krullen. Maar het lijkt niet echt op mijn haar, want, nou ja, als ik dat wilde hoefde ik geen pruik natuurlijk :D Elke pruik heeft veel meer haar dan wat ik nu heb. Dus ik denk dat mensen dat wel kunnen zien, zeker als ze me kennen en weten watvoor haar ik zelf heb. Maar ik vind dat niet per se erg. Het hoeft geen geheim te zijn dat ik een pruik draag. Ik hoop alleen dat het er niet heel pruikerig uit ziet zeg maar.
Deleted User 178

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 178 »

Een vriendin van mij heeft sinds een tijdje een haarwerk en het staat haar echt super leuk en blijft volgens mij fijn en goed zitten. Dus ik denk dat het echt wel geld waard is!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik blijf nog even dubben. Het is toch veel geld en ik kan me niet voorstellen dat mijn verzekering zomaar bijlapt. Zou ik zelfs raar vinden.
Plaats reactie