slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ravelijne schreef: 05 apr 2019, 11:04 Zaterdag quality time met Zarath (hoewel het waarschijnlijk ook vooral boodschappen doen en huis opruimen wordt, maar hopelijk blijft er zowel tijd en energie over voor tijd voor elkaar maken) en zondag ga ik in de buurt wandelen met mensen uit de buurt die ik nog niet ken en gaat Zarath wielrennen kijken. En waarschijnlijk ook nog wat werk tussendoor, om klaar te zijn voor komende week. Maar vooral rustig. Geen spectaculaire dingen, maar wel fijn. :)
Ik zou eerst iets leuks doen en dan aan het huis beginnen :) ontbijtje of wandeling buiten de deur, op terrasje boodschappenlijsjte maken, dan naar de winkel en thuis aan de gang.

Quality time is belangrijk :)

Zelf morgen de tuin verder opruimen en lente/zomer klaar maken. En rozetje haar nieuwe zandbak geven :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Geen gek plan. :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Wij hebben al weekend en zijn vandaag uit lunchen geweest en hebben daarna de dubbele Erwin Olaf tentoonstelling in Den Haag bekeken. Daarna rondje IKEA gedaan om ons alvast te oriënteren op wat dingen voor ons nieuwe huis. Rest van het weekend weet ik nog niet echt wat we gaan doen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Nieuwe huis :static:
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Wanneer ga je erin chell?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Weten we nog niet. Oplevering staat gepland voor derde kwartaal 2019. Er wordt nog hard gebouwd.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Spannend Chell, dat ging ineens heel snel volgens mij.

Weekend is hier rijles (net gehad), zometeen picknick in het bloesempark (dat lukte niet morgen). En dan morgen voor de was en boodschappen.

Volgend weekend geen rijles, kiezen of ik naar Erwin Olaf of de Sci-Fi tentoonstelling ga.

Oh en rijexamen is ingepland heb nog tot eind mei om te oefenen...
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Bij huurwoningen gaat het altijd vrij rap. Korte inschrijftermijnen en vrij snel wel/geen toewijzing. Ik vond dit zelfs allemaal nog best lang duren, we zijn er eind februari mee begonnen. In eerste instantie waren we ook uitgeloot, maar uiteindelijk werd ons alsnog een appartement toegewezen. Bij ons huidige huis stonden we twee weken na reageren met de sleutel in onze handen. Ben blij dat we nu ook nog ruim voorbereidingstijd hebben.

Wel spannend allemaal. En ik ga ook wel wat traantjes laten bij het verlaten van ons huidige huis.
Laatst gewijzigd door chell op 06 apr 2019, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Daantje, ik zou Erwin Olaf niet in het weekend doen. Ik was gisteren en het was al vreselijk druk. Ik denk dat het in het weekend echt niet tof meer is.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Yay huis! Kan me wel voorstellen dat het ook jammer is, want OMG, wat is jullie huidige huisje supermooi. :)

@Daantje Wat voor sci-fi tentoonstelling is dat?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Oh, cool! Dank voor de link. Eens kijken of Zarath en ik ergens die kant op kunnen waaien een keer. Beetje optimistisch gedacht, waarschijnlijk, lukt al tijden niet om naar tentoonstellingen te gaan, maar het valt te proberen. :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Die sci-fi tentoonstelling moeten wij ook nog heen trouwens. Tenminste, lief wil daar heen en ik haak wel aan voor de gezelligheid. Misschien kunnen we er een meetje van maken!

@Ravelijne: ons nieuwe huis wordt hopelijk nog mooier! Vooral ook praktischer. We hebben echt zoveel vloeroppervlak waar we nu weinig tot niks mee kunnen, boven vooral. Onze slaapkamer is straks de helft kleiner, maar er past wel 3 meter kledingkast in. En nu nul meter.
En we krijgen een balkon van 2,5 x bijna 11 meter!!!! Kom er maar in loungebank.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Praktische indeling scheelt zoveel! Eigen stukje buiten is heerlijk. :)

Qua meet, wij wilden het eigenlijk combineren met de SpiriWiri Munch (I know, we zijn skeptische, agnostische wetenschaps-geeks, maar ook zweefteven ;) ). Hoe zitten jullie de ochtend van de 13e? Of we kunnen na de munch meeten.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Is verschoven naar de 20e kom ik net achter. Hmmm, dan moet ik ook mijn vleesbestelling afhalen 's middags, dus dat is alweer onhandig. Even nadenken.
Plaats reactie