slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Omdat roken niet hip meer is. :clown:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Lol ja.
Kennis in de VS heb ik niet zo even voorhanden :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Als het zoveel mag kosten, voor 66,- heb je er 10, incl btw, verzenden en alles.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik heb vandaag een too good to go bestelling opgehaald bij de lidl ik had er goede verhalen over gehoord en ik vind het een aanrader. Alles was echt nog heel vers. Ik had: grote zak verse spinazie, 1kg bio aardappels, 3 grapefruits, paar appels, krop ijsbergsla, paar sjalotjes, komkommer, zak snijbonen, 2 bio puntpaprika's en dat alles voor maar 2,99. Toevallig lust ik ook alles van dit pakket dus nu heb ik mazzel maar ik ga dit echt nog wel eens vaker doen. Het was een leuke verrassing in elk geval.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ohja ik heb dat ook wel eens gedaan en het is best leuk inderdaad! Alleen soms krijg je een miskleun van een pakket dat je denkt tja.... Wat moet ik hier nou weer mee.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Oh, we zitten weer in de situatie dat Mama-D niet wil dat ik met de trein op bezoek kom. Meh.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja we gaan echt weer achteruit heh. Al kunnen ze me niet meer naroepen omdat ik nog steeds een mondmasker wil dragen in de supermarkt da's dan wel weer fijn.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik ben vandaag nog op stap geweest. Maar ik denk dat het wel weer de laatste keer geweest is voorlopig. Ik weet nog niet of ik komende week nog weer een dag naar kantoor ga, waarschijnlijk niet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door lunaaa »

Ik blijf in beperkte mate wel dingen doen. Dit duurt te lang, ik houd het niet veel om mezelf wéér op te sluiten. Dus zo lang het kan blijf ik af en toe naar horeca gaan of een dagje naar de Efteling. Ik ben ingeënt, houd me aan de maatregelen... Dan is op een gegeven moment de vraag in hoeverre ik voorzorgsmaatregelen mijn leven (en mentale gezondheid) laat beïnvloeden. Dat balanceren vind ik wel lastig..
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Wij blijven ook wel dingen doen. R. is nu een week weg voor zijn werk en als hij terugkomt verwacht ik eigenlijk ook wel dat hij ook gewoon een paar dagen per week naar kantoor blijft gaan. Het is voor ons echt niet goed om wéér 24 uur per dag op elkaars lip te gaan zitten.

Ik merk dat ik me inmiddels ook echt nog moeilijk kan zetten tot weer nieuwe maatregelen. Ik heb zo'n stampvoetend kind in me dat gilt "jullie zeiden dat het klaar was!". Ik hou me er wel aan hoor, mondkapje op, hou weer wat meer afstand, weeg weer iets meer af wat ik wel/niet doe en met wie, maar het is inderdaad wel ook meer balanceren tussen ook leven/relatie/mentale gezondheid goed houden.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik ben ook beetje aan het zoeken. Afgelopen weekend sociaal doen was goed voor me. En de maatregelen kan ik wel mee leven. De dagen dat ik op kantoor ben geweest was het vrij rustig en makkelijk om op afstand te blijven van anderen. Ik had zaterdag vooral moeite met de volle trein waar ik me onprettig voelde. En de vakantie naar Wenen gaat ook nog gewoon door, zeker nu ze daar op een 2G regel zijn overgestapt. (Gevaccineerd of genezen, testen is niet meer genoeg.)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik sta op werk weer de hele dag met die k*t mondkapjes op. Of nouja als er geen klanten in de buurt zijn dan hangt ie onder mn neus. Echt niemand neemt het nog serieus. Gelukkig beginnen klanten er zelf ook niet meer over. Alsof iedereen het onderwerp gewoon beu is.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Oh, ik neem het wel degelijk serieus. Maar ik neem mijn eigen mentale gezondheid ook serieus. Ik maak vooral altijd de afweging welk risico ik zelf wil lopen en hoe ik er wel voor zorg anderen niet/zo min mogelijk in gevaar te brengen (en mezelf niet onnodig). Dus ging ik wél naar een festival in Londen (en deed daar elke dag een zelftest + 5 dagen erna), maar ik ben nu wel weer terughoudend met hier naar een concert gaan. Maar het is wel allemaal met wat meer tegenzin dan vorig jaar. Omdat het zo eindeloos lang duurt en 'ze' steeds van alles beloven.

Ik vind die mondkapjes eigenlijk nog het minst erge van alle maatregelen die er geweest zijn. Ik ben sowieso nooit helemaal opgehouden ze te dragen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik word vooral zo boos van de slechte, late en slecht gecommuniceerde keuzes van ons kabinet.
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik hou ook wel gewoon afstand met klanten en als ik een klant echt aanspreek staat ie ook gewoon netjes over mn neus zoals het hoort. Maar 8 uur per dag een mondkapje levert gewoon koppijn op. Je moet harder praten omdat klanten je niet verstaan. Hele tijd praten met een mondkapje op kost gewoon veel meer energie. Het gaat broeien. Je krijgt veel sneller een droge keel en een stof neus zoals we het op werk noemen. Ga ook ff een 2 uur fysiek lopen sjouwen om voorraad de winkel in te krijgen met een mondkapje op. Mijn verkoopgesprekken duren gemiddeld een half uur tot een uur. Dat is niet ff je spullen in je mandje gooien en bij de kassa hallo en tot ziens zeggen. Ik vind het 10 min in een supermarkt ook niet perse een issue om hem te dragen. Ik heb een collega die continue last had van een koorstslip door de mondkapjes terwijl ze dat bijna nooit had. En het was dus ook spontaan over toen de mondkapjesplicht weg was. Dus ik denk echt dat de hele dag mondkapjes dragen ook niet goed is voor je gezondheid.
Plaats reactie