slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Mijn tweede vaccinatie is vandaag 269 dagen oud.

*Schrapt citytrip naar Wenen uit de optie lijst*
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Crownless schreef: 09 nov 2021, 21:29 Het brandde heel mooi in de vuurkorf.
:static: :static: :static:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Ik vind het lastig. Vriendin van mij is allergisch voor de griepprik. Mag hem ook niet en allergoloog twijfelt sterk of het voor haar verstandig is om de vaccinatie te nemen. Ze is verder geen wappie, houdt zich keurig aan maatregelen en heeft ook tot nu niet moeilijk gedaan over testen voor toegang.

Zij mag nu niet meer haar zoontje naar zwemles brengen. Want, qr code is nodig.
Ik zit thuis met corona. Ik kom wel het zwembad in want mijn qr code werkt wel.

Ik ben echt wel pro vaccinatie... maar ze zijn ook niet zaligmakend. En in sommige gevallen vind ik dat vaccinatiebewijs dus ook echt niet veiliger dan een recente test. Wat dan wel de ideale situatie is weet ik ook niet, maar puur alleen kijken naar of je wel/niet gevaccineerd bent voelt voor mij ook niet goed.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Ja ik ben het ook zat maar ik snap dat de pandemie nog lang niet voorbij is. Zoals het nu gaat duurt het minstens t/m 2023 voordat het ergste voorbij is. Zelfs voor landen waar ze het wel snappen en waar er nauwlijks wappies te vinden zijn (oa Portugal)

Maar vanavond ga ik naar een bijeenkomst van freedom internet in een theater. Ik verwacht dat de regels daar redelijk worden nageleefd maar hoe dan ook, zaterdagochtend en maandag nog even testen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja ik heb hetzelfde dus. Ik ben ook gewoon moe. En ik wou dat iedereen verdorie zich gewoon had laten vaccineren zodat we niet in deze stomme situatie zaten weer. Ik wil naar Amerika :( :( De grenzen zijn net open :( Ik was naar vliegtickets aan het kijken :(
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik durf niet eens naar tickets te kijken, ook al wil ik dolgraag terug naar Gambia. Maar ik denk inmiddels ook dat de vaccinaties niet zaligmakend zijn. We hebben één van de hoogste vaccinatiegraden ter wereld. Volgens mij is dat het probleem niet meer, vaccineren is gewoon niet genoeg.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Nou voor zover ik bij elkaar kan googlen staan we in Europa op een 11de plaats met de vaccinatiegraad. En deze hele golf begon met Staphorst, waar de vaccinatiegraad dus erg laag ligt.

De vaccinaties zijn niet perfect nee maar ze helpen wel echt en ik kan er gewoon met mn hoofd niet bij dat je dat niet doet (zonder medische aanleiding daarvoor). Ik heb ook geen zin meer om er redelijk of genuanceerd over na te denken :P. Ik ben dr gewoon klaar mee en boos over.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Iemand nog een idee? Ik heb dit weekend collega with benefits een nachtje bij me logeren en we zouden iets leuks gaan doen voor mijn verjaardag. Ik ben er zo aan toe om ff iets leuks te gaan doen gewoon een leuke date. Maar dr kan ineens weer zoveel niet... glow in eindhoven gaat niet door morgenavond. Uit eten wordt hem niet.. In de bioscoop draaien geen films die we graag willen zien. Efteling staat op druk en het gaat regenen. Toverland ben ik nooit geweest maar is dicht. Sauna is niet zijn ding. Karten is niet mijn ding... Pffff.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik heb echt geen idee wat nu nog kan. Behalve een boswandeling maken of op de bank een film kijken.
chell schreef: 10 nov 2021, 14:57 *Schrapt citytrip naar Wenen uit de optie lijst*
Het wordt er voor mij een met hindernissen. Wenen gaat naar een 2G-Plus maatregel: Genezen of Gevaccineerd, én Getest. PCR Test van maximaal 48 uur oud nodig voor zo'n beetje alles. Ik ga mijn hotel maar mailen, er is een gorgeltesten programma en naar verluid kan je die ook bij veel hotels krijgen, want ik zal er 4 moeten doen voor een week vakantie. Ik verwacht niet dat ze dit voor einde van het jaar gaan afschalen naar gewone 2G
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Filmavondje thuis?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

@leonietje: je eigen of een andere brede matras in de woonkamer leggen. Love nest maken, een blinddoek erbij en hapjes zoals fruit en chocola. Hem voeren en teasen, elkaar masseren. Al je speeltjes om het bed heen leggen en samen je eigen playground creëren.

Niet buiten, wel iets bijzonders misschien?
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Tis nu toch bios geworden en idd een avondje samen thuis met een biertje en wijntje
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Onze avond was heerlijk relax. Samen een boel gelachen. Net iets teveel wijn zodat je hem wel voelt maar je nog niet echt dronken bent. Gewoon genoeg om mijn stress een beetje los te kunnen laten en te ontspannen. Ff niet alleen op de bank hangen maar iemand om tegen aan te hangen. Vooraf in de bioscoop lagen we allebei bijna te slapen omdat de bios van die extra luie relax stoelen had waarbij je zowat in ligstand kon kijken. Maar de film was leuk genoeg om je best te doen om toch wakker te blijven. Volgende keer gaan we proberen om er echt een dagje uit van te maken maar het was nu gewoon ook lastig vanwege alle beperkingen en hij was te druk geweest vooraf om op tijd mee te gaan zoeken naar iets leuks.. (waar ik wel een beetje de pest in had) maar gelukkig toch nog goed gekomen!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Welke film werd het?
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Dune. Maar deel 2 komt pas in december 2023. (Hebben we net gevonden) dat is wel jammer want ik wist niet dat het uit 3 delen bestond. Maar het was ook niet zo dat het eindigde op een superspannend moment. Zat voor deel 1 wel een soort van eindpunt in. Dus nou moeten we het gewoon nog 2 jaar met elkaar uithouden :clown:
Plaats reactie