slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

In de supermarkt is het al heel lang gewoon druk en afstand houden daar lijkt niemand meer van gehoord te hebben... :oops: :oops:
Inderdaad vind ik het ook fijn als anderen wel gepaste afstand houden ipv in je nek te hijgen. En als je daarover een opmerking maakt dan reageert men als door een wesp gestoken.
Maanden terug had ik een bezemsteel gekocht en die was (toevallig?) 1,5 meter lang. Als ik rondjes zou draaien met mezelf als middelpunt dan zouden heel veel mensen rake tikken opgelopen hebben. Afstand schatten is kennelijk buitengewoon moeilijk voor velen... Zelfs met lijnen op de winkelvloer.

En we leven in een anderhalvemetersamenleving, want we dienen ook in de komende weken en maanden 1,5 meter afstand te houden. In de dagelijkse praktijk is daar echter he-le-maal niets van te merken. :( :nopompom:
Maar de mondkapjes hoeven idd niet meer, maar men is vrij om van klanten te verlangen dat ze toch een mondkapje blijven dragen. Ondanks dat de verplichting is vervallen. Ik weet van de kapper waar ik klant ben dat je alleen welkom bent mèt mondkapje op, ook al hoeft het niet meer van de overheid.

Ben je trouwens nog geslaagd voor nieuwe schoenen, leonietje?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Peter^ »

Ook hier in Hoog Catharijne (winkelcentrum) gemerkt dat het weer 'ouderwets' druk was. 1,5 meter afstand houden bestaat in veel gevallen niet meer. Wat mij wel opvalt is hoeveel mensen er tijd voor over hebben om uren in de rij te staan voor een winkel. Rijen van 40 wachtenden (vooral kledingwinkels) zijn geen uitzondering.
Geniet van de positieve momenten.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Vandaag naar een museum geweest :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Frodo »

Goed idee dbj, je weet maar nooit wat je buiten tegenkomt:
Maki2ling.jpg
:)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Frodo schreef: 06 jul 2021, 21:52je weet maar nooit wat je buiten tegenkomt
Boze Boeren Bond
Afbeelding
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

thaliya schreef: 17 jun 2021, 07:40 En het Viva forum stopt ook gewoon eind volgende maand al!
Ik schrijf nog actief mee in het uitgerekend oktober 2021 topic, ik heb nog 4 maanden nodig!
Forum weekblad Viva blijft na 2 augustus toch bestaan - https://nos.nl/l/2389689
~\v/~
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Da's goed nieuws voor de fans.
Ze zullen wel bezweken zijn onder de vele protestreacties van bestaande gebruikers.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Ja!!! Ik ben er in ieder geval wel blij mee, hoewel er inmiddels ook een paar nieuwe fora waren gevormd.

Cultureel erfgoed, dat is het ook gewoon :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

"Deze bescherming kunnen wij zonder vergunning en bijbehorende afspraken niet bieden."

Voldoende vergunningen afgeven zou een prima eerste stap zijn!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Nou, inderdaad!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: slowchat

Bericht door Arno »

thaliya schreef: 19 jul 2021, 18:11 "Deze bescherming kunnen wij zonder vergunning en bijbehorende afspraken niet bieden."

Voldoende vergunningen afgeven zou een prima eerste stap zijn!
Ben ik het met je eens.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Ben weer terug op fet, mijn account stond lange tijd op Deactivated, maar zo te zien is er een boel veranderd. Als ik het ff snel gezien heb kun je onder andere bepalen wie jouw inbox mag vullen. En voor groepen ook zoiets als ik het ff snel gezien heb.
Veel dingen die anders geworden zijn, daar zal ik rustig eens moeten gaan bestuderen in het instellingenmenu.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Hmm, ik krijg geen notificaties te zien welke normaliter rechtsboven in beeld zouden moeten komen. Een tellertje eigenlijk die aangeeft hoeveel het er zijn. Bij settings zie ik staan "Not supported" :roll: ondanks dat ik gebruik maak van een browser die ondersteund zou moeten zijn (Firefox).
Snap er niks van, maar wel irritant dat je niet ziet dat iemand een PB gestuurd heeft...
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Peter^ »

Misschien dat je deze vragen in het topic 'Forumlessen" kan stellen @dbj?
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie