slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Oh, dat is niet alleen FL hoor. Dat is hetzelfde op bijna alle andere sexcontact sites. Mannen die volledig niet aan de wensen in de advertentie voldoen sturen een-regel berichten of dick-picks. Een beetje zoals reutjes die telkens achter elkaar op de zelfde plek een paar druppels moeten pissen. Anders bestaan ze niet.

Bonus; mijn dick-pick:
Dick-Pick.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

ik erger me er veel meer aan dat alles steeds meer in t engels gaat, de Nederlandstalige topics zijn op één hand te tellen en dat terwijl ik toch vooral lid van Nederlandstalige groepen. Als ik mijn feed bekijk, staan er toch bedroevend weinig Nederlandstalige postings :(
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Klopt phedre. Ik heb diezelfde ergernis.
De groepsleider van de betreffende groepen zou hier beter op moeten toezien en handhaven, vind ik.
Er bestaan immers van vrijwel alle Nederlandstalige groepen ook Engelstalige versies.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: slowchat

Bericht door Arno »

phedre schreef: 27 aug 2021, 17:12 ik erger me er veel meer aan dat alles steeds meer in t engels gaat, de Nederlandstalige topics zijn op één hand te tellen en dat terwijl ik toch vooral lid van Nederlandstalige groepen. Als ik mijn feed bekijk, staan er toch bedroevend weinig Nederlandstalige postings :(
Ben ik het wel mee eens dat er eigenlijk teveel engels in de feed van FL komt van mensen die het nederlands wel degelijk machtig zijn. Bij sommige profielen zie je hetzelfde.

Ik gebruik bijna altijd het nederlands, en dus bij hoge uitzondering het engels.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Van sommigen lijkt het ook alsof posten in het Engels interessant doen is... Ik zie het zelfs op Facebook en voor ik het weet zit ik in het Engels te praten met iemand terwijl we allebei Nederlanders zijn. Vaak reageer ik gewoon in het Nederlands, ik weet dat de ander het verstaat en andere (Engelstalige) mensen gebruiken maar Google translate. Die is best goed tegenwoordig. Of ze slaan het over.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: slowchat

Bericht door Nijntje »

Al mijn social media doe ik hoofdzakelijk in het Engels. Niet om “interessant te doen”, maar omdat ik ze voornamelijk gebruik om contact te houden met mijn internationale vriendenkring. Vind het overigens prima als ik daar Nederlandse reacties op krijg, maar ik pas mij daarin wel aan mijn doelgroep aan. Wie overigens ooit mijn whatsapp ziet, ook daarin veel UK en USA contacten dus ook daar app ik Engels mee.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Ik snap echt wel dat iedereen n reden heeft om in t engels te posten, maar daarom hoef ik het nog niet fijn te vinden :) Mijn engels is gewoon slecht en ik merk gewoon dat het mij irriteert als er zoveel in het engels wordt gecommuniceerd door Nederlanders, vaak ook voor Nederlanders. Ik lees het niet, en daardoor blijft er weinig te lezen over op fetlife.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

En dat naar aanleiding van een grapje in het Engels? :(

sowwy ...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Yes
~\v/~
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

neehoor Mack, jouw dickpic grapje was niet de aanleiding hiervoor, die snap ik nog wel :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Hier een mooi voorbeeld: een bijeenkomst in Nederland met een Nederlandse organisator.
Maar de aankondiging is volledig in het Engels, waarom???
https://fetlife.com/events/1028432
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: slowchat

Bericht door cinderella »

Omdat de organisator niet uit Nederland komt, en het Nederlands nog niet goed beheerst, zo kun je in het engels uit zijn profieltekst opmaken.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Deze organisator is niet Nederlands al woont hij wel hier. Heeft wel een tof profiel! Jammer dat hij ver weg woont!
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

cinderella schreef: 28 aug 2021, 21:07 Omdat de organisator niet uit Nederland komt, en het Nederlands nog niet goed beheerst, zo kun je in het engels uit zijn profieltekst opmaken.
Oeps :oops: Heb ik niet goed opgelet?? :oops:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Mack schreef: 27 aug 2021, 15:05 Oh, dat is niet alleen FL hoor. Dat is hetzelfde op bijna alle andere sexcontact sites. Mannen die volledig niet aan de wensen in de advertentie voldoen sturen een-regel berichten of dick-picks. Een beetje zoals reutjes die telkens achter elkaar op de zelfde plek een paar druppels moeten pissen. Anders bestaan ze niet.

Bonus; mijn dick-pick:

Dick-Pick.jpg

Omg die Dick-pick :schater:

Ondertussen: hoi, ik ben Crownless en ooit was ik kinky.

-zucht- ik was zo ontzettend van plan om niet zo'n uitgebluste moeder te worden die nog droger is dan de Sahara, but here we are.

Oh well. Ik weet nog dat het gehalte 40 en 50 plussers altijd ontzettend hoog was op feestjes, dus tegen de tijd dat de kinderen puberen/op zichzelf wonen komt wel weer een seksuele renaissance? :')
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie