slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik vond 'm wel on the nose. Maar vooral de creeps van die big band uitvoering van La Valse d'Amélie gekregen. Dat was echt cognitieve dissonantie.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de film.

Heej, als een eenhoorn zo heet omdat hij een hoorn heeft, dan heet een dier met twee hoorns een tweehoorn, toch? En een met drie een driehoorn, etc.

Hoe heet dan een dier met wel een miljoen van die hoorns?




Een egel.

Je kon Knul opvegen. En ik weer een beetje blij, want ik ben grappig genoeg om een 5jarige aan het lachen te krijgen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik moest ook lachen :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Yay 😊
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Als je aan je google home vraagt: ok google, hoe klinkt een eenhoorn?
Dan krijg je het geluid van een paard met kleine belletjes die klinken als glitter te horen :)

Ik heb het pas een paar dagen maar vind het zo'n leuk ding :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik had een hele leuke oud-en-nieuw! :D Ik was samen met Heerscher op het werk van Dreamer. De Belangrijke Mensen voorzien van hapjes en drankjes terwijl ze de wereld wat veiliger houden voor ons. Ik vond het een hele ervaring. En we zijn meerdere keren de helden van de nacht genoemd. :inluv: Dus voor herhaling vatbaar. Dat ik 31 december en 1 januari moest werken was wel jammer, maar vandaag vrij. Volgens Heerscher sliep ik voor 20:00 en ik was om 10:30 pas weer wakker. Met een wakker-pauze van 3 uur. Ik ben uitgeslapen! :biggrin:
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Boosterprik-wachtruimtepost.

Hier in t Ahoyse wordt het iig Grootsch aangepakt.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik was in een stripclub gisteren voor t eerst in m'n leven en ik kreeg een lapdance. Holy hell vrouwen :inluv: :inluv: . Ik was echt helemaal geïntimideerd hahaha
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

:static:
~\v/~
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Niiiiiiicceeeeee
Gebruikersavatar
Dreamer74
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:28

Re: slowchat

Bericht door Dreamer74 »

kitten schreef: 02 jan 2022, 16:03 Ik had een hele leuke oud-en-nieuw! :D Ik was samen met Heerscher op het werk van Dreamer. De Belangrijke Mensen voorzien van hapjes en drankjes terwijl ze de wereld wat veiliger houden voor ons. Ik vond het een hele ervaring. En we zijn meerdere keren de helden van de nacht genoemd. :inluv: Dus voor herhaling vatbaar. Dat ik 31 december en 1 januari moest werken was wel jammer, maar vandaag vrij. Volgens Heerscher sliep ik voor 20:00 en ik was om 10:30 pas weer wakker. Met een wakker-pauze van 3 uur. Ik ben uitgeslapen! :biggrin:
HELDEN !! Nogmaals dank :hug:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Met al die corona shit was ik vergeten dat gewone verkoudheid ook nog bestaat. Bryan is al een paar dagen flink verkouden, en ik voel ook wat opkomen. Ulgh.

Wat ik overigens ook enorm ulgh vind, is Emile Ratelband. Gast, je bent 72, stop met voortplanten! Klaar!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Whut 72 al? en nu weer papa? Ik vind Douwe Bob ook wel een bijzonder verhaal met z'n 3 kinderen in een jaar ofzo? En je kan er echt wel wat van vinden maar ergens vind ik het ook wel iets moois hebben. Als iedereen er ondertussen echt ok mee is heeft ie wel ineens een mooi gezin.

Ondertussen staat hier op de achtergrond big brother aan. En ze hadden net een groepsknuffel na best heftige gesprekken en nou heb ik ook zin in knuffels van heel veel lieve leuke mensen. Echt ik zou zoooo graag weer eens bij een kampvuur zitten met goede gesprekken tot het ochtend wordt met allemaal leuke lieve mensen. Of een weekendje weg zonder zorgen maar met alleen maar gezelligheid. Of een hele grote jacuzzi. Of met zn alle op een grote slaapkamer en kletsen tot diep in de nacht. Of matrassen in de woonkamer en een slaapfeestje en leuke toekomst plannen maken. En dan de hele avond/nacht/weekend niet over corona praten. Gewoon ff doen alsof het niet bestaat. Kan ik echt over dromen.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Wat jij zo graag zou willen is wat heel veel mensen ook zouden willen.
Dus iets organiseren lijkt me best succesvol te kunnen gaan zijn :D
Maar overheidsmaatregelen staan ons behoorlijk in de weg... en niemand die weet hoeveel geduld er nog opgebracht moet worden om weer gezellig samen te mogen komen, zonder beperkingen van overheidswege.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Het ging me ook ff niet om wat wel of niet mag maar het was ook geen negatief gevoel dat het niet kon maar gewoon een oh dat zou leuk zijn om te doen. Beetje dromen over fijne dingen.
Plaats reactie