slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

De planten op het balkon in een beschut hoekje geschoven en de meubels maar even binnen gezet. Het is al de hele ochtend vlagerig hier, maar het wordt nu wel wat steviger.

Het plannen begint hier ook wel weer op gang te komen. Ik moet vooral even een nieuwe poging tot vakantie gaan boeken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik kan niet slapen. Heb ik de laatste tijd best vaak. Kan mn draai niet vinden, voel fysieke onrust. Pijnlijke tintelende kuiten/onderbenen of ik heb het dan ineens warm. Of ik slaap bijna en dan komt er ineens in mn hoofd op dat ik dorst heb of moet plassen. En ik ga naar bed als ik moe ben en dan lig ik en dan slaap ik niet. Tis niet eens echt piekeren. Soms een beetje maar voelt niet echt als reden voor het niet slapen. Best irritant. En mn ontspanningsoefeningen/slaapmeditatie app werkt soms wel maar ook niet altijd. En ik ben ook gewoon compleet uit mn ritme nu. Dus eerste nacht slaap ik slecht overdag moe waar ik niet aan toe geef. Dan slaap ik een avond prima want bekaf van een paar uurtjes slaap en een dag werken en dan de volgende avond slaap ik weer slecht. Pfff
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik ging meditatie app opperen maar die heb je al. Misschien af en toe een andere?

Als m'n ritme stuk is duurt het echt lang voor het weer goed gaat... Middagdutjes zijn de duivel
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Hoe KAN het dat ik een little kant/ageplay ding heb maar dat ik daddydoms vaak zo cringe vind?? Echt zodra ze beginnen over ohh wat een leuk Hello Kitty ondergoed krijg ik de ick hahaha. Terwijl IK dus reageerde op zijn ad. Nou ja.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Welke reactie zou je fijner vinden?
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Las eens iets over schoen fetisjisten die liever met de schoen spelen dan de dame die er in zit..

Al kan ik me ook voorstellen dat t erg persoon of situatie gebonden kan zijn wie 't wanneer hoe tegen iemand zegt.
~\v/~
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door lunaaa »

In de komende maanden ben ik drie weekenden in Rotterdam voor een cursus. Nu heb ik tijdens die dagen geen tijd om te koken, maar ik wil wel graag een beetje gezond eten. Nu ben ik dus benieuwd naar fijne, niet al te dure en enigszins gezonde eetgelegenheden op loopafstand van het Kruisplein. Iemand tips?
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

De West-kruiskade is je redding.

De Kade heeft goedkoop, lekker en (afhankelijk van wat je kiest) niet-ongezond eten, met een grote focus op vegetarisch / veganistisch.

Voor een snelle snack kun je bij Toko Nobo een pasteitje halen. Sranang 2 heeft uitstekende Surinaamse broodjes.

Zin in soep? Pho haal je bij uhhh.. Pho! En ramen haal je bij Takumi.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik kan Bertmans op het Schouwburgplein ook erg aanraden. En Jackbean, richting het station (volgens mij wel volledig vegan). Waroeng Boengkoes op de Diergaardesingel. Kampong Express voor heerlijke nasi lemak (Maleisisch)

En verder is Casa Chell helaas niet meer op loopafstand, maar ben je wel altijd welkom. Ook zonder heel sociaal doen.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door lunaaa »

chell schreef: 27 feb 2022, 21:22 Ik kan Bertmans op het Schouwburgplein ook erg aanraden. En Jackbean, richting het station (volgens mij wel volledig vegan). Waroeng Boengkoes op de Diergaardesingel. Kampong Express voor heerlijke nasi lemak (Maleisisch)

En verder is Casa Chell helaas niet meer op loopafstand, maar ben je wel altijd welkom. Ook zonder heel sociaal doen.

Dat ga ik voor het tweede of derde weekend onthouden, tijdens de eerste ben je niet thuis. Thanks voor de tips allebei, heb ze opgeslagen!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Oh helemaal SOI3 vergeten! Lekker Thais!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

kitten schreef: 26 feb 2022, 15:27 Welke reactie zou je fijner vinden?
Ja ik vind het denk ik gewoon een beetje naar als iemand zo duidelijk op EEN kink fixeert. Heb voelt meteen zo objectificerend ofzo. Al had ik dat natuurlijk kunnen zien aankomen als ik reageer op een ad die heel duidelijk dat ene ding zocht.

Alles in Rotterdam is wel zo'n beetje genoemd maar Takumi is niet goedkoop hoor! Als je echt goedkope ramen wil dan moet je naar SET er tegenover. Jaaa het is niet topkwaliteit maar cheapcheapcheap en stiekem vind ik het erg lekker (maar laat het chell niet horen hahaha)

Jackbean is trouwens weg. En ik vond t ook niet te vreten hahaha.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Haha ik vind SET dus echt niet te vreten. Nu is het wel al jaren geleden dat ik er was, misschien is het nu iets beter?

Dat Jackbean er niet meer is wist ik niet. Ik zie ze wel nog steeds op Deliveroo. Ik heb van hen weleens een vega shoarma gehad en die vond ik toen wel heel lekker.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja ze zijn van locatie verplaatst bedoel ik. Het zit niet meer daar in de buurt (waar dan wel weet ik ook niet precies ahaha)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Donderdag en vrijdag vrij genomen voor een lang weekend, ben ik wel even aan toe.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie