slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

gooi ik er ff wat cultuur tussendeur.

There's a love-crazy lady in Brixam
who's such a formidable blixum
that men-coming near-
all sidder with fear
for she grabs and she bites and she licks' em
(John O'Mill)
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Die limmerick daar
Is wel heel erg cultuureel
In deze slowchat
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Ja sorry
. Moest even
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

I saw what you did there.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik ook, maar ik ben de naam vergeten van dat soort :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Haiku
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Hey! Da's leuk, Fetlife stats :D
Volgens de statistieken wonen er in Den Bosch 72 members en bestaan er 2 groepen voor deze stad.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Mack schreef: 09 sep 2021, 00:22Haiku
Als je het liever wil,
Dan kan ik ook in andere dichtvorm van bil.
Maar het blijft wel een beperkt relaas,
Want het aantal dichtvormen dat ik ken telt slechts drie helaas.
De haiku hebben jullie gezien,
De limmerick deed JJV al bovendien.
Dus dan blijft nog over het dichten in de stijl van Sinterklaas.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Ollekebolleke?
~\v/~
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Elfje?
MILF :grin_ani:
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Hey, da's handig van IKEA.
Als je schroefjes ofzo tekort komt of een (deur)knop wilt vervangen, dan kan je die gewoon bestellen bij hun. Kost niks en je krijgt het gratis thuisbezorgd :D Op deze webpagina te bestellen
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ja I know! Vet handig! Je kunt het ook bij hun ophalen, ze hebben een hele wand met alle kleine onderdeeltjes. :D
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik ben benieuwd, of je, als je elke maand 1 deel vraagt, je over 2 jaar de complete billie boekenkast voor niks in huis hebt 🤔
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

:lol: Dat zou echt wel grappig zijn om uit te proberen
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik was vandaag met Knul bij de huisartsenpost. Ik belde de HAP met "joh, hij piept bij de ademhaling en lijkt benauwd, maar is wel actief en geen koorts. Ik heb niet het idee dat ik meteen naar het ziekenhuis moet rennen maar weet ook niet of het kan wachten tot morgen."

Lang verhaal kort: Knullie is jaloers dat Knul nu ook een puffer heeft. 🤦‍♀️

Want uiteindelijk was het "kom toch maar meteen". En moesten we lang wachten. Ik kijk altijd een beetje rond wat dan nog meer in de wachtkamer zit hè. Nog een moeder met kindje. Een man en een vrouw. Een wat oudere vrouw met benauwdheid, ondersteund door haar dochter. Even later kwam er een vader met spugend kind binnen. Ik liep maar even naar de balie met "er heeft een kind net de gang onder gespuugd terwijl zijn vader hem naar de toiletten tilde, misschien kunnen jullie hem helpen?" want eh, tja, ik zat er met mijn eigen kind en ik had er eerlijk gezegd ook geen zin om het op te ruimen. Wat ik volgens mij ook zei tegen de balie. Daarna kwam een man in crossmotor pak een van zijn vrienden in vergelijkbaar pak in een rolstoel naar binnen rollen. Het waren twee leuke rondjes, zei hij. (Het meest fascinerende ooit was op zaterdag nacht waar iemand binnen kwam met een verhaal dat ie was gebeten door een eekhoorn. Echt, de vragen die dat opriep en onbeantwoord bleven)
Aaaanyway, ik bleek nog tijd te hebben om het met gemak 5 keer op te ruimen, want we waren covid verdacht en daar was dus net die benauwde vrouw heen. Maar ik zat eigenlijk wel prima Netflix te kijken met Knul tegen me aangeplakt (hij koos voor Hallo Ninja. Goede keuze).
Uiteindelijk luisterde er een huisarts, keek ze zorgelijk, ging weg om te overleggen met een kinderarts, en kwam terug met een pufmasker voor babies. Na een maat groter legde de arts uit wat er moest gebeuren.
Dus ik voordoen op de knuffel wat we gingen doen. Knul enthousiast. Dus huppa, een keer ademhalen en "ieh jakkes dat is viiiiiiies!" En wilde niet meer
Arts: welnee, dat smaakt nergens naar.
Ik: ik heb het ooit op mezelf gedaan en het smaakt vies ja.
Arts: oh. -nadenkt- je kunt meteen daarna daar je mond spoelen.
Ik beloofde een ijsje als we klaar waren. Dat werkte wel. En Knul reageerde fantastisch erop. Van elke tweede ademhaling hoesten naar niks meer. En zijn longen klonken een stuk beter.
Dus gewapend met een puffer weer naar huis. Alwaar Knullie dus beledigd was dat grote broer er nu óók een heeft. Terwijl hij zelf de puffer vreselijk vindt (en dat is ook de reden dat ik het eens op mezelf probeerde. En ik snap oprecht dat kinderen een mondkap waar ineens een zucht chemisch ruikende prikkende meuk je richting op wordt geblazen, niet netjes 5 ademhalingen willen laten zitten. Want dat wilde ik óók niet.)

Later vandaag nog naar de corona test straat, want school gaat willen weten waarom Knul er morgen niet is ( :cry: ik wilde gewoon werken! Nu moeten Bryan en ik gaan ruziën wie er welk dagdeel samenwerkt met een 4 jarige collega :cry: want zonder corona zou hij na die puf gewoon naar school kunnen. Want hij was weer zijn energieke zelf met een loopneus). Ook daar wilde Knul echt niet. Zijn mondkapje werd een blinddoek om de dame met wattenstaafje niet te hoeven zien. En toen het uiteindelijk wel was gelukt, sloeg hij als een ninja zo snel het staafje uit de hand. Het landde op de grond en moest opnieuw.

Zucht.

Hoe was jullie zondag?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie