slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Voor de dagelijkse boodschappen heb ik hier de keuze uit maar liefst 4 winkels in mijn directe omgeving; AH, Coop, Hoogvliet en Jumbo :D
Bij mijn nieuwe woonadres heb ik geen/weinig keuze :( Er is alleen Nettorama in de buurt. Al het andere zit op ruime afstand van mijn nieuwe woonadres. Hoogvliet is/was mijn favo, maar op hun kaartje zie ik dat ze in de zuidelijke provincies helemaal geen winkels hebben.
Wat ik van Nettorama mag verwachten, is ongewis. Volgens wiki zou het een discounter zijn die vergelijkbaar is met Aldi.

Dus daar moet ik iets op bedenken hoe het aan te pakken 8-) Zeker als Nettorama niet mijn winkel gaat zijn.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

De Nettorama in kitten-dorp vind ik geweldig. Die in Den Bosch vond ik echt naar. Oud, klein, slecht ingericht. Maar goed assortiment en geweldige prijzen. Voor den Bosch is het goede nieuws dat die nu een week dicht zijn voor een volledige verbouwing: :static:
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

eireann schreef: 01 okt 2021, 15:43Nettorama in kitten-dorp
Euh, waar ligt dat ergens???
Je bent er vroeg bij voor de carnavalsnamen van brabantse dorpen.
eireann schreef: 01 okt 2021, 15:43Maar goed assortiment en geweldige prijzen.
Klinkt goed, zal er sowieso daar eens doorheen lopen.
Aldi is voor mij niet de winkel voor de dagelijkse boodschappen :( Wel voor non-food aanbiedingen :icon_smile:
Nettorama wordt wel daarmee vergeleken.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

:lol: Dat is Waalwijk.
Residentie van ondergetekende.
Maar de boodschap is dat een merknaam van een supermarkt maar beperkt iets zegt over de supermarkt. Ik vind de netto ook wel fijn trouwens. En echt anders dan aldi! Veel minder non food. Ja, het gebruikelijke, vaatdoekjes, lucifers en wasknijpers. Maar geen parasols en gereedschapsriemen en elke paar weken iets anders. Ik vind de netto net tussen lidl en jumbo in zitten. Goedkoper, maar ruimer assortiment, maar niet heel ruim. Sommige dingen vanuit dozen, maar niet alles.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Dank kitten voor je reactie.
Ik zal wel zien wat ze daar hebben. Bij AH is het makkelijker, je kan aan de toevoeging zien hoe groot (of klein) de betreffende winkel is :D
Nadia

Re: slowchat

Bericht door Nadia »

Bij de Jumbo zit toch niets meer in dozen? Dus hoezo dan een vergelijking van Jumbo met Aldi of Lidl?
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

omdat het bij de aldi wel zo is, bij de jumbo niet, bij de netto soms wel, soms niet :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Lidl veel vanuit dozen
Nettorama sommige dingen uit dozen
Jumbo niks uit dozen.

Er tussen in dus.
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Voor de keuken ben ik nog zoekende naar goede verlichting. En dan bedoel ik niet de klassieke TL-buis met starter, maar iets met LED. Dus wel zo'n balk aan het plafond, maar dan met een LED-buis of LED-strip ipv de klassieke TL-lamp.
Welke zijn aanraders?
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ikea heeft verschillende op de website staan zag ik. Ik ben altijd wel blij met ikea spul voor dat soort dingen.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Ik wil vooral licht hebben boven het aanrecht en de kookplaat.

Dus heb ik op aliexpress een zelfklevende lichtstrip besteld en die onder de aanrecht kastjes en de afzuigkap geplakt. Die gebruikt maar 5W en levert een goede verlichting over het hele aanrecht.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Ow, voor het aanrecht heb ik al 2 LED-balkjes onder de keukenkastjes zitten. Gewoon bij de Action gehaald :D
@leonietje, heb je toevallig een linkje naar zo'n LED=balk?
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Iemand van jullie al aan facebook dating begonnen? Ik ging het eigenlijk doen omdat facebook bleef poken om het te proberen. Het geeft wat afleiding. Ik krijg best veel likes en tis lekker laagdrempelig. Paar leuke gesprekken gehad. Best veel kinderloze mannen van mijn leeftijd. Dat had ik ff niet vrwacht. En wat ook wel fijn is is dat er gewoon geen dickpics voorbij komen want dat mag niet van facebook en ze zijn niet zo onaardig want het voelt alsof je makkelijker te vinden bent dan in de andere krochten van online dating. Ok kink komt dan weer niet voorbij maar ik wil gewoon meer contacten dus dat is wel prima..
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Ehhh nee ... :nooo:

facebook ... :we:

Niets ten nadele van jouw fb ervaring ... meer mijn persoonlijke afkeer van de organisatie.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Nooit geprobeerd, maar het klinkt wel logisch. Minder anoniem, maar dat gaat natuurlijk ook gewoon twee kanten op.
Plaats reactie