slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik vind geslachtsdeelfoto's ook niet zo erg. Sommige zijn best smaakvol. Maar liever niet als avatar, en ook niet alleen maar.

Ik bedoel, een piemel of een kut is eigenlijk niet zo bijzonder. Iedereen heeft een van de twee (of een soort van combinatie), dus foto's zijn al snel saai. Ook omdat piemels en kutten er uit zichzelf niet zo spannend of bijzonder uit zien. Ik word ook niet warm van een foto van een willekeurig grassprietje.
Maar soms, met belichting en perspectief en een verhaal wordt een foto interessant.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Deleted User 1996

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 1996 »

We vergeten bijna dat we hier op het ws-forum ook een rubriek marktplaats hebben.
En hier hoef je niet tussen de geslachtsdelen te bladeren.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Opgestaan voor het kopen van concertkaartjes. Begint pas om 10.00, maar nu kan ik vast laptops klaarzetten, inloggen enz. Ik HAAT concertkaartjes vvk voor artiesten in zalen die in no time uitverkopen. Ik grijp altijd mis. Maar ik wil zo graaaaaag.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ik zal voor je duimen!
Hopelijk heb je deze keer geluk
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: slowchat

Bericht door puppie »

Hopelijk heb je vandaag geluk Chell!
Welke artiest wil je naar toe?
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Nah ik reken er niet op. Editors in TiVre, ze verkopen de Ziggo Dome uit, dus zo'n kleine zaal is een kwestie van seconden. En vroeger hielp het nog om vroeg op de verkoopwebsite te zijn, maar dat maakt tegenwoordig niet meer uit.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Is het gelukt?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

JA! En gewoon zonder in een wachtrij te komen, meteen met mijn eerste scherm! En meteen een vriendin ook blij gemaakt, want ik heb gewoon maar 2 tickets geklikt met het idee dat ik van die 2e wel af zou komen. Zij kwam er al niet meer doorheen.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Hoera!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Woohoo!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik vind het echt zo'n gekut altijd. Ik weet ook nog steeds niet welke strategie werkt. Vind het wel opvallend dat ik, sinds 8 uur ingelogd, meteen heel makkelijk tickets kreeg. Ondanks dat ze dus beweren dat vroeg ingelogd zijn niet meer uitmaakt en iedereen gewoon random in de wachtrij komt om 10.00
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Yay! Editors zijn leuk!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Wat ik heel frustrerend vind altijd, is dat er altijd meteen tickets voor 3 keer de prijs op internet verschijnen. Zo oneerlijk!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ja, stom is dat! Nu ook alweer op Marktplaats voor het dubbele "Per ongeluk te veel gekocht". Hoezo verkoop je ze dan voor het dubbele?!!?
Ik heb er ook 2 gekocht terwijl ik er 1 nodig had. Maar een vriendin wilde ook, dus ik nam er 2 voor als zij er niet doorheen kwam. Als zij hem niet gewild had, had ik de mijne op Ticketswap gezet. Dan wordt ie alsnog wel iets duurder, vanwege Ticketswap kosten en omdat ik geen verlies wil maken, maar niet 2 of 3x duurder!
Je kon nu maar 2 tickets pp kopen, maar dat helpt dus blijkbaar ook niet tegen zwarte handel.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ja, verkoop ze dan voor wat je zelf betaald hebt.

En dan komt zo nu en dan op het journaal dat het echt niet mag, maar blijkbaar wordt er toch niks aan gedaan.

Maar jij hebt kaartjes, whoohoo!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie