slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Dat zou IKEA laten oplossen.
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Ik vond die meubelmontagemeneer al niet erg netjes en secuur werken, maar zoiets gaat een lastig verhaal worden.

Ondertussen contact opgenomen met IKEA klantenservice en hun antwoord was nogal... euh, verrassend te noemen. Meneer, het was teveel om meegenomen te worden. Hallooo, jullie konden al vooraf weten hoeveel het zou zijn bij een bestelling van 5 meubels en dan gewoon niet meenemen omdat het teveel is????
Lang verhaal kort, er zal binnen afzienbare tijd een vrachtwagen komen om het materiaal alsnog af te voeren.
Aanvankelijk wilden ze mij afschepen met een tegoedbon :shock: Maar daar trapte ik niet in :lol:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Goed gedaan.
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Ja hè :D

Als ik nog in Den Haag woonde, was het niet zo'n groot probleem.
Pleurde ik alle zooi gewoon op straat en de gemeente ruimt het wel op :P Zó werkt dat daar in Den Haag.
Heb best veel spullen gewoon zo op straat gemikt, kort voor mijn verhuizing. Zó weinig mogelijk meeverhuizen wat niet mee hóéft.
En steevast dat het de volgende dag al weg was gehaald, alles dus.

Hier in Brabant gaat het anders en dan kom ik er niet mee weg met alles op straat te pleuren...
Dus heb ik de klantenservice van Ikea lastig gevallen en duidelijk gemaakt dat óók daarvoor betaald is.
Nu ff rustig blijven en zien hoe vlot ze zullen komen.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: slowchat

Bericht door cinderella »

dbj schreef: 26 okt 2021, 18:42 Ik vond die meubelmontagemeneer al niet erg netjes en secuur werken, maar zoiets gaat een lastig verhaal worden.
Als dat zichtbare fouten heeft opgeleverd: foto's maken en ook daarover klagen. Lijkt me belangrijker dat je meubels goed zijn, dan dat je 10 dozen vol karton en 10 zakken plastic kwijt moet zien te raken.
toen doet er nu niet meer toe
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Dank voor je reactie cinderella.
Dan had ik foto's moeten maken op het juiste moment, hoe die meneer bezig was.

Nu achteraf foto's maken en als bewijs gaan tonen van schade gaat ongetwijfeld discussie opleveren. Er kan zomaar gezegd worden dat ik onzorgvuldig ben geweest met het verplaatsen van meubels. Daar gaan we niet uitkomen, denk ik.
Gelukkig is de schade buiten het (aan)zicht, dus je ziet het amper :D En als je onwetend ben, dan zie je het zeker niet.

Er zijn wel twee aankopen die ik vind tegenvallen;
Een leuk bankje die op zich goed zit, maar de rugkussen zijn wel errug dun :( En het verschuift makkelijk over de laminaatvloer :cry:
Een sjieke bureaustoel die voorzien is van geremde wieltjes, da's gewoon ongemakkelijk in het gebruik. Ik heb liever gewone wieltjes eronder gezien, maar het stond wel in de beschrijving en dus wist ik het :D Maar in het dagelijks gebruik valt het flink tegen.

IKEA is zeker niet slecht en ik durf gerust weer aankopen te doen bij hun. Ondanks deze niet zo beste ervaring, die waarschijnlijk ook nog incidenteel zal blijken te zijn, àls ik dóórvraag erover. Maar dat vind ik verspilde moeite en energie.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Kun je niet iets van antislip dopjes onder je bankstel plakken? En
misschien kun je op zoek gaan naar een paar extra kussentjes op de bank?
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: slowchat

Bericht door cinderella »

Dbj, het is maar net wat de bedoeling is van je klacht. Je schiet er financieel misschien niks mee op, maar als die man geen goed werk levert zou ik er wel iets van zeggen. Dan geef je IKEA in ieder geval de gelegenheid om de klacht over te brengen. Bij genoeg klachten kunnen ze dan hun conclusies trekken. Klaag je niet, dan kan hij doorklooien.
toen doet er nu niet meer toe
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

cinderella schreef: 27 okt 2021, 21:38Dbj, het is maar net wat de bedoeling is van je klacht. Je schiet er financieel misschien niks mee op, maar als die man geen goed werk levert zou ik er wel iets van zeggen. Dan geef je IKEA in ieder geval de gelegenheid om de klacht over te brengen. Bij genoeg klachten kunnen ze dan hun conclusies trekken. Klaag je niet, dan kan hij doorklooien.
Ik begrijp je, maar het is ook wat eieann reeds opmerkte, dit werk hebben ze uitbesteed en die huren op hun beurt weer een mannetje in voor deze klusjes.
eireann schreef: 26 okt 2021, 12:27 Ah de vreugde van onderaannemers...
Dat vertelde die meneer tegen mij namelijk. Hij werkt niet bij het bedrijf die door IKEA werd ingeschakeld, maar doet het montagewerk in opdracht van het betreffende bedrijf. Een ingehuurde kracht dus, zoals dat heet.
Voor mij persoonlijk voegt het niets toe inderdaad. Het is zoals het is en ik heb daar vrede mee nu :yes:
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

leonietje schreef: 27 okt 2021, 20:37Kun je niet iets van antislip dopjes onder je bankstel plakken?
Ik moet echt wel wennen aan de laminaatvloer, zo glad als een ijsvloer. Kasten en tafels schuif je moeiteloos naar een andere plek :D
Inmiddels viltjes gehaald bij de dhz-bouwmarkt en onder de poten geplakt. Lijkt te werken, bankstel blijft nu beter op z'n plek staan.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Wintertijd.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

;) die stuur ik ook net rond

(en ik zocht eigenlijk deel 1 hiervan.. dat ze alleen met die klok zeulen
.. is er ook eentje dat ze met een groot blik bier van t merk klok zeulen zag ik)
~\v/~
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Leg me uit waarom het onmogelijk is om een aansteker te bedrukken. ALLES kan ik bedrukken, mokken puzzels, maar als ik een bedrukte aansteker wil kan dat alleen met een minimale oplage van 100 stuks :eerie:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Voleuse schreef: 01 nov 2021, 19:15 Leg me uit waarom het onmogelijk is om een aansteker te bedrukken. ALLES kan ik bedrukken, mokken puzzels, maar als ik een bedrukte aansteker wil kan dat alleen met een minimale oplage van 100 stuks :eerie:
Het ligt eraan wat voor een aansteker. Als je een Zippo uit de VS besteld (als je tenminste een kennis in de VS hebt wonen) dan kan dat wel.
Screenshot 2021-11-01 at 20.00.44.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie