slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Meh, vakantie voorbij... Tis niet erg om weer aan het werk te gaan morgen en ik heb ook wel weer zin om iedereen te zien. Maar waar zijn die 3 weken gebleven? Het ging zo snel terwijl ik niet eens op vakantie ben geweest. Beetje mixed feelings ook over m'n vakantie. Bewust weer wat contact met mensen opgezocht. Die dagen waren erg leuk en gezellig. Samen met mn paps hier in huis geklust dus ook weer wat dingen afgevinkt van mn lijstje dat is ook erg fijn. De Cavia's waar ik op gepast heb zijn gister weer naar huis gegaan maar het oppassen was leuk en zorgde dat het toch wat minder stil in huis was. Maar de overige dagen alleen doorbrengen is niet altijd makkelijk en ben ik wel een beetje beu. Het niet samen kunnen maken van vakantie herrinneringen is k*t. Dus mijn vakantie spaarpotje om een keer een weekje naar de zon te kunnen staat nog onaangeraakt op mijn bankrekening en ga ik de komende tijd maar verder aanvullen voor een luxere vakantie voor het moment dat ik niet meer alleen hoef te gaan. Maar ik vind het wel steeds moeilijker om mezelf elke keer weer van de bank af te schoppen omdat ik vind dat ik moet zorgen dat het leven de moeite waard is en ik het mezelf wel gun om weer gelukkig te worden met iemand. Daarom dus wel naar de 040 munch geweest om gewoon ook weer nieuwe mensen te leren kennen (zonder verwachtingen want ik weet eigenlijk ook helemaal niet wat ik precies zoek) en dat was ook wel erg gezellig. Maar op dit moment krijg ik er nog geen energie van en kost het me vooral energie. Deze week ook nog wel wat leuke dingen op de planning dus tis allemaal niet alleen maar slecht. Dus mja geen nutteloze vakantie gehad. Maar het was ook absoluut geen: "wow dit was de beste vakantie ooit..." :nopompom:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik voel je Leonietje. Mijn vakantie was ook vooral 3 weken niet werken. De hoogtepunten waren een dagje museum en strand en de picknick. Verder geen avonturen gehad, beetje gerommeld in huis.

Nu sta ik iets anders in het leven dan jij: een vaste relatie hoeft van mij niet zo. Maar de leegte heb ik afgelopen anderhalf ook behoorlijk gevoeld, en dat maakt het leven de moeite waard vinden ook wel lastiger. Voor mij was het echt zoeken naar dingen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik heb nog een halve week vakantie. En ik heb het idee dat ik nu na 3 weken nog steeds niet ben uitgerust.

Eigenlijk wil ik, heel ontaard, een week in mijn eentje naar een all exclusive ding in de zon en geen man, geen kinderen, geen huisdieren. Alleen ik en een paar boeken en wat podcasts en muziek.

Ik blijf wel even dromen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Crownless schreef: 01 sep 2021, 09:38.Eigenlijk wil ik, heel ontaard, een week in mijn eentje
Ik vind dat niet ontaard. Sterker nog, ik zou het iedereen met kinderen aanraden! Moet het financieel ook kunnen natuurlijk.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Ik lees best veel herkenning, vooral in de post van leonietje.
Zie je uit naar de vakantie en de plannen die je hebt daarvoor, lijkt de tijd sneller te gaan dan in de rest van het jaar. Ja, als je gaat klussen enzo dan kan ik me goed indenken dat de vakantieperiode in no-time weer voorbij is.

Maar ook hier ontbreekt eigenlijk wel de motivatie om wat te ondernemen. Inderdaad de vraag wat het leven mij te bieden heeft voor mij als alleenstaande man. Als ik dan de vraag stel wat ik tot nu bereikt hebt in mijn leven, dan is het verdomd weinig :(
Zie dan maar eens motivatie te vinden om mezelf het bed uit te schoppen, daar begint het bij mij al mee.

En de woonsituatie hier veroorzaakt bij mij stress en spanningen en dat is niet goed voor mij. Vooral de nieuwe bewoners veroorzaken dat met hun totaal andere levenstijl dan van de reeds aanwezige bewoners. Rekening houden met anderen is iets waar ze blijkbaar nog nooit van gehoord hebben. Het is inmiddels wel duidelijk dat het sociale leven van de nieuwe bewoners vooral in de avonduren en in de nacht is.
Mensen ontmoeten en even in een andere omgeving zijn, helpt maar zeer tijdelijk. Uiteindelijk keer ik toch weer terug naar huis, dat is onvermijdelijk.
En reizen is gewoon hartstikke duur :shock: Enkele reis per trein kost al 20 euro en je gaat natuurlijk ook weer terug. En dat dan twee maal in 1 week tijd... Gelukkig is dit wel eenmalig, die treinreizen.

Werk heb ik niet en heb ook alle vrijstellingen die daarmee verband houden. Geen sollicitatieplicht, niet hoeven reageren op vacatures en ook voor vrijwilligerswerk kom ik niet in aanmerking. Heeft ermee te maken dat niemand met mij kan/wil samenwerken en dat is omgekeerd ook het geval. Staat trouwens ook zwart op wit op een document van de gemeente, die in mijn bezit is.
Dus feitelijk ook hier lege dagen en de lockdowns hebben mij geen goed gedaan. Ben somberder en negatiever geworden. Weliswaar heb ik enige begeleiding op afstand (status= onofficieel) maar die kunnen ook heel weinig doen voor mij.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Crownless schreef: 01 sep 2021, 09:38 Ik heb nog een halve week vakantie. En ik heb het idee dat ik nu na 3 weken nog steeds niet ben uitgerust.

Eigenlijk wil ik, heel ontaard, een week in mijn eentje naar een all exclusive ding in de zon en geen man, geen kinderen, geen huisdieren. Alleen ik en een paar boeken en wat podcasts en muziek.

Ik blijf wel even dromen.
Niks ontaard in mijn ogen.
Ik zou dat ook heel fijn vinden.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Ik ga heel regelmatig een weekend alleen weg. Met vriendinnen. Maar zonder man(nen) en kinderen. Niet naar de zon, maar wel even helemaal weg. Heerlijk!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Klinkt mij ook goddelijk in de oren hoor :)

en @dbj ; natuurlijk horen we alleen Peters kant van het verhaal, maar Peter is wel iemand die we al jaren kennen als iemand die zorgvuldig is in de informatie die hij deelt etc. Kan best zijn dat er een herinnering wat vervaagd is want het is al een tijd terug, maar in de basis kan je gewoon aannemen dat dit is gebeurd vind ik.
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

@eireann Accoord en we hebben het er niet meer over.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Tja ik heb een partner waar ik mee op vakantie ben geweest en wij kregen ruzie. Is ook niet alles hoor :p.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Op vakantie gaan met een (nieuwe) partner vind ik altijd een goede test om te kijken of het echt wel klikt. Hoe primitiever hoe beter. :clown:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: slowchat

Bericht door cinderella »

Morgen toch maar eens vragen aan AndereBart of hij mij om die reden na de eerste date mee op vakantie vroeg. Slapen in hotel, overdag tot kniehoog ploegen door de sneeuw met 0 horeca open onderweg (wandelvakantie). Is dat primitief genoeg?
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ha! Op onze eerste vakantie samen kregen Bryan en ik gigantische ruzie :')

Kwam toch weer goed.

Door corona gingen ook veel van mijn dingen-zonder-gezin niet door. Geen larp, geen concerten, geen etentjes, geen makkelijk bij anderen op bezoek. Begin van de corona crisis had ik net een leuke baan, die raakte ik kwijt. Heb inmiddels ander werk, maar voor de overheid, dus verplicht thuis werken. Echt, ik voelde me soms veroordeeld tot mijn gezin. Ik ging soms maar in mijn eentje auto rijden ofzo, want door alle covid-paranoia ging ik ook niet meer relaxed naar buiten.

En, surprise surprise! Die hele corona crisis voedt ontzettend mijn reflex om mezelf te isoleren voor de buitenwereld wanneer ik me kut voel. Dus op een gegeven moment voelde niks meer goed.

Ik zocht hulp, dingen gaan weer de goede kant op, eind november hopelijk een larp event en hopelijk volgende maand weer mijn maandelijkse uitje en dan komt het vast wel weer goed.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Ik denk dat meeste ws-ers ondertussen wel weten dat ik op zoek ben naar woonruimte in Brabant.
Keek zojuist nog even op de aanbodsite en zou huisnummer triple 7 mijn geluksnummer gaan zijn?? Zag ook huisnummer triple 2 voorbij komen :D
Betreffende aanbod staat nog maar kort op de aanbodsite en ja dan is het niet moeilijk om positie 1 van 1 te zijn... :lol:
Over een week weten we meer, want zolang kunnen mensen reageren op de aangeboden woonruimte.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

phedre schreef: 27 aug 2021, 17:12ik erger me er veel meer aan dat alles steeds meer in t engels gaat, de Nederlandstalige topics zijn op één hand te tellen en dat terwijl ik toch vooral lid van Nederlandstalige groepen. Als ik mijn feed bekijk, staan er toch bedroevend weinig Nederlandstalige postings :(
Zelfs op FL zelluf klaagt men nu ook daarover KLIK
Plaats reactie