Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Knuffels Tippi. Het is moeilijk als het niet gaat zoals je wilt
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Knuffels. Geef er inderdaad maar aan toe. En tegelijkertijd mag je er best van balen!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Meh mijn auto komt niet meer door de apk. En sparen lukte al ff niet doordat mn bonus wegvalt nu de winkel dicht is. Dus moet alles van mn spaarrekening komen. En daar is een spaarrekening voor maar ik had niet verwacht dat mn auto in zo'n enorm slechte staat zou zijn dat ik hem niet eens meer fatsoenlijk kan verkopen.. donderdag ga ik wel al naar een andere kijken en ik heb gelukkig iemand die meegaat en er ook nog verstand van heeft. Hoop dat dat ook wat wordt want ik kan krijg altijd heel veel stress van nieuwe auto moeten zoeken. Nou wil ik eigenlijk gewoon een knuffel en iemand die zegt dat het echt wel goed komt...
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Knuffel Leonietje. Het komt echt wel goed.
Er gaat iemand mee. Dat is fijn. En die heeft er nog verstand van ook.
Knuffel
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Jezebel »

Dat is een tegenvaller, stom zeg! Maar het komt wel goed, echt waar. *knuffel geeft*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Sterkte Leonietje! Die auto die laatst op Facebook noemde is er zeker niet meer?
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Nope die is weg. Maar de auto waar ik morgen ga kijken is wel in de goede kleur! Dus ik hoop nu heel hard dat we daar een goede deal van kunnen maken en dat het een goede auto is. Degene die mee gaat wordt echt ultiem gelukkig van handelen en wil altijd in alles de beste deal hebben. En ik hou dr niet zo van als mensen proberen te handelen met mij. Ik ben daar gewoon minder goed in. Maar hij mag morgen gaan handelen want dan weet ik dat ik in ieder geval een goede deal krijg en daar ga ik me dan verder ook niet mee bemoeien.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Ow en ik kreeg net een heel lief aanbod voor een leenauto als het niet mocht lukken om op tijd een andere auto te regelen. Dus dat is ook wel heel fijn
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Mack »

Kijk, daar heb je nou vrienden voor. :D
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Volgende week ga ik mn nieuwe auto halen! En goede deal maken was niet zo heel moeilijk! :static: :static: :static:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Wat fijn!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

Veel rijplezier in je nieuwe auto leonietje!
Geniet van de positieve momenten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Ik ben zo ongelofelijk boos... Heb vanavond staan schreeuwen tegen een collega op het werk. Ik geloof dat het kwartje wel viel en we hebben afgesproken dat we van de week ff gaan praten maar uitpraten kon niet want avondklok echt fijn een ruzie afkappen omdat je op tijd thuis moet zijn. Maar het is gewoon een opeenstapeling van dingen. Het gaat er vooral om dat mensen geen verantwoordelijkheid nemen. En daar ga ik echt heel slecht op. Iedereen wijst naar iedereen. Er wordt achter elkaars rug om geroddeld. Er worden steken onder water gemaakt. En dat allemaal omdat we niet meer ons normale werk kunnen doen. Maar dat wat wel kan daarvan wijst iedereen naar de ander omdat ze er geen zin in hebben. Nee het levert niet de omzet op die we normaal hebben maar haal eruit wat er wel in zit. maak het leuk met elkaar. Ik werk daar echt niet omdat ik zoveel verdien hoor. Maar de sfeer was altijd geweldig. En het enige wat ik nog heb aan vastigheid is mn werk. Het enige waarvoor ik s ochtends nog m'n bed voor uit moet komen omdat de rest van mn leven gewoon stil ligt door corona. En daar is de sfeer zo ongelofelijk kut nu. Ik heb besloten om van de week naar de directeur te gaan. Dan het management maar afzeiken.. maar dr moet iets veranderen want de mensen die normaal echt met passie en plezier naar het werk komen lopen ondertussen ook al weg voor hun verantwoordelijkheid. Iedereen komt bij mij klagen maar ondertussen zit ik ermee. En het doet me gewoon zoveel pijn dit te zien. Vorige week had ik een blessure ik heb me een paar dagen ziekgemeld om het rust te geven. Maar ik ben een paar dagen extra thuis gebleven omdat de sfeer op werk me zo ontzettend dwars zat. Dat is echt niets voor mij. Ik voel me er ook schuldig om dat ik ook de verantwoordelijkheid niet nam en besloot ook maar weg te lopen van de werksituatie. Ik ken mezelf als ik geen actie ga ondernemen blijft het aan me vreten en kan ik het niet loslaten. Ik ben echt zo boos en verdrietig het voelt zo machteloos ik hoop dat het nut heeft om er voor te vechten... :(
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Ok vergeet maar wat ik typte... Kut hormonen... wel nog steeds verdrietig.. de boosheid is zo echt.. maar het verklaard wel weer een hoop zucht :cry:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Hopelijk heeft de rant ook een beetje geholpen! X
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie