Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Deleted User 178

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Deleted User 178 »

Knuffel
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

"Maar ik ben een paar dagen extra thuis gebleven omdat de sfeer op werk me zo ontzettend dwars zat" Wat goed dat je dat gedaan hebt, ook al past het niet bij je. Even voor jezelf gekozen. Knuffel.
Geniet van de positieve momenten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Ok update: ik had dus collegaatje in vertrouwen genomen en verteld over ruzie. Die was het met mij eens dat er dingen niet goed gaan en was naar leidinggevende gestapt met de mededeling ga ook een bij haar (mij dus) vragen. Dus ineens stond er iemand van management voor mn neus en ik heb maar alles op tafel gegooid. Inclusief alle namen alle momenten waar ik me aan erger. Nee dit zou onder ons blijven uhuh ik toen ik ruzie kreeg waren we nog met zn 3en in het pand wie zou er nou gepraat hebben... Half uur later 1 voor 1 management bij mij om eens te praten want ik had dingen verteld... Dit zag ik zo aankomen. Maar niet zo vlug. Dus hele middag zware gesprekken met management over wat er aan de hand was. Ze wilden liever van mij weten dan via via. Ja duhh dat vond ik ook. Ik had met 1 al een afspraak staan en die hoorde ineens via via het verhaal. Dat was juist wat ik wilde voorkomen. Maar goed mijn hart is gelucht. Ik heb met iedereen alles uitgesproken en echt gezegd wat ik niet tof vond van de persoon in kwestie. Gelukkig leverde het wel constructieve gesprekken op. Moest ik weer ff stront eigenwijs met mn grote mond alles zeggen wat de rest niet durft. Hoop dat het positieve invloed heeft op de werksfeer... Nu koppijn! En weekend!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

Soms zijn dingen niet te voorspellen hoe het gaat lopen. Beterschap voor je koppijn. Hoop dat je wat afleiding hebt in het weekend.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door puppie »

Eindelijk na veel positieve verhalen een womanizer gekocht, wordt ie vandaag bezorgd terwijl ik een late dienst heb :nopompom:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Ah da's jammer! Hopelijk maakt ie het dubbel en dwars goed :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Zit ik op de bank hoor ik ineens een bzzt bzzt bzzt uit de keuken komen. Eerst de koelkast gecheckt, die deed het nog. Ik draai me om en zie dat de klok op het fornuis uit is. Koelkast werkt nog, dus de zekering is het niet.

Lijkt erop dat de klok unit stuk is. Wat lastig is, want die klok schakelt dus ook de oven in en uit. Wel iets opnieuw gesoldeerd, maar morgen pas kijken of dat het probleem oplost. En dan moet ik voor het verwarmingselement nog een beugeltje maken zodat ik de heteluchtfunctie weer kan gebruiken.

Reparerenis goedkoper, en beter voor het milieu. Maar een nieuwe kopen is wel sneller en makkelijker: vandaag besteld morgen in huis. Op dat verwarmingselement moest ik ook drie weken wachten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Ik heb de hoop opgegeven en een nieuw fornuis besteld. De boel doet het wel weer, maar is twijfelachtig en ik vertrouw het niet. Zeker niet voor een apparaat dat 24/7 aan staat. Nu de stekker eruit ligt doet ook de ontsteking van de gaspitten het niet meer en iedere lucifer die ik nu afstrijk doet me beseffen hoeveel ik mijn fornuis gebruik.

Dus vrijdag wordt mijn nieuw kooktoestel bezorgd. En ik kan niet wachten. Had in theorie ook vandaag gekund, maar vrijdag is praktischer met transportklaar maken van de oude en de nieuwe aansluiten enzo.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Snel! Naar het vrolijk topic!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Pas als die staat. Het zal nog even vloeken worden voor de Shiny New Hotness het doet. Ik heb genoeg van die dingen in elkaar gezet om te weten hoe het moet en hoe scherp die onafgewerkte randen plaatstaal zijn. En de oude moet ik ook richting de voordeur werken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Oh, in elkaar zetten? Dat wist ik niet.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Valt mee hoor: pootjes eronder schroeven, plintje achterop. En dan de hoogte afstellen en waterpas zetten
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Dus, mam is 'te goed' om definitief naar verpleeghuis te gaan maar tijdelijke revalidatie plekken 'willen' haar niet omdat ze bang zijn dat ze niet meer naar huis gaat. WTF mensen. Hoe dan?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Nijntje »

WTF?? Krom systeem en jij maar knokken zodat je er zelf niet onderdoor gaat als alleenstaande ouder met baan en mantelzorg.
Veel knuffels!!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

@eireann: Mogelijk ligt het niet aan jouw moeder, maar komt het door lange wachttijden voor verpleeghuis mogelijk te vaak voor dat mensen tijdelijke revalidatieplekken gebruiken om de wachttijd voor een verpleeghuis te overbruggen. Ik heb zelf zo'n circus met mijn moeder meegemaakt. Ik denk aan je, sterkte.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie