dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: dromen over ws topic

Bericht door Mack »

Ik heb een harige neushoorn.... :shock:
Toch eens in de kelder gaan kijken! :mrgreen:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Hahaha, Heerscher wilde dat jij hem kwam redden? :mrgreen:
Pluu

Re: dromen over ws topic

Bericht door Pluu »

Nee, ik voelde me niet aangesproken, hij had het over zijn eigen mamma denk ik. :)
Pluu

Re: dromen over ws topic

Bericht door Pluu »

Laatst gedroomd over Natya en Rene. Ze waren lid geworden van een satanistenkerk die volgens de media mensenoffers en groepsverkrachtingen deed, we kwamen daar bij toeval achter toen we bij hen op bezoek waren, doordat er een schilderij van de muur viel en daarachter zat het omgekeerde kruis met bepaalde symbolen erop dat het symbool van die kerk was. Of we dat niet wilden verder vertellen want anderen zouden dat niet begrijpen. Volgens Natya waren de verhalen over mensenoffers en groepsverkrachtingen zwaar overtrokken, het kwam wel eens voor maar dat was niet de hoofdzaak van haar kerk. Ze zat er met name omdat ze zich zo goed kon vinden in de filosofie.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Hahaha!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Ik was met de kindjes ergens waar pluu ook was. Nadat dat afgelopen was, zag ik Crownless en Bryan op hun balkon zitten en riep ik dat ik ff kwam buurten. Jeejtje was met Koter aan het spelen, dus ik ging met Tweejtje naar C en B. Na een poosje ging Crownless zich omkleden, want ze ging zo met Daantje geocachen. Dat deed ze in een heel bijzondere outfit, namelijk flowerpower. En dan fullblown, met gele broek, roze shirt en veel bloemenassecoires.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: dromen over ws topic

Bericht door Crownless »

Dafuk! :schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door Peter^ »

Vannacht gedroomd dat kitten een boek met bdsm verhalen had geschreven. Dat ik haar vroeg om uitleg bij plaatjes.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: dromen over ws topic

Bericht door isara »

Ok, vannacht was echt heel erg.

Ik was niet ik, maar Leonardo DiCaprio. Ik werd achtervolgd in een grote stad door de nieuwe machthebbers waarvan Michael Fassbender (ja, ik heb een ding met Michael Fassbender) de baas van was. Toen vluchtte ik de stad uit naar een voorstad waar Guilty en Pluu met nog allerlei andere mensen in een groot en donker huis woonden. De enge mannen (die pakken aanhadden als het leger in de films van the Hunger Games) zaten ze me op de hielen en toen begroeven Guilty & co me in de voortuin onder het zand terwijl het huis doorzocht werd. Op de een of andere manier kon ik nog ademen en toen ze weer weg waren woonde ik daar een tijdje terwijl Kotertje niet mocht vertellen dat er een extra iemand bij hoorde. Toen kwamen er weer mannetjes me zoeken en begroeven ze me weer, dit keer in de achtertuin en was er een vrouw bij me die een soort ademsysteem voor me vasthield.

En het eindige ermee dat ik vrolijk en blij door de straten van de stad aan het skaten was op m'n skateboard.
Pluu

Re: dromen over ws topic

Bericht door Pluu »

:clown: :clown: :clown:

Grappig dat je over ons gedroomd hebt! Onderduikers begraven in de achtertuin...

Ik heb laatst over Bregje gedroomd, ze had een héleboel superstrakke hotpants in allerlei kleurtjes en ze verkocht ze op een kraampje voor het goede doel, serious request.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat ik iets plaatste in het dromentopic (Inception! :shock:). Het dromentopic stond nu overigens op fetlife. De droom die ik opschreef ging over faery. Die had op ws geplaatst dat ze een computer had gehackt en het was allemaal heel gemeen. JJV commente daaronder dat hij niet wist waar die gemene kant van haar nou vandaan kwam, het zou wel eens aan haar gewicht kunnen liggen (?!). En eigenlijk was iedereen het daar wel mee eens. Die droom plaatste ik dus op fetlife, en ik zei er ook bij dat dit nou al de zoveelste keer was dat ik over Kotertje had gedroomd, en waarom Pluu eigenlijk nooit een droom over Kotertje plaatste, want zij was tenslotte de moeder en het leek wel of ik vaker dromen met Kotertje erin plaatste dan zij. Pluu bewees meteen mijn ongelijk door een link te plaatsen naar een writing over een droom die zij pas nog had gehad over Kotertje die allerlei superheldenpakjes aan het uitproberen was. Er stonden zelfs foto's bij die in de droom gemaakt waren.

Fetlife had overigens een paar veranderingen doorgevoerd. Je kreeg nu ook notificaties in je feed als een van je vrienden een spelletje hadden gewonnen (net als op facebook). En als je als sub een berichtje stuurde of kreeg van een D, dan speelde er keihard DUNDUNDUNNN over je speakers, en de profielfoto van de D kreeg een rode waas en ging heel evil lachen.

Ik legde mijn Ipad even weg en ik bleek bij Bregje en tommie thuis te zijn. Die woonden in een groot, modern ingericht huis met een grote tuin. We stonden in de keuken, die helemaal van grijs graniet was. Bregje maakte zich klaar om met tommie te gaan spelen, en ze zei hem dat hij zijn baard maar goed glad af moest gaan scheren. Toen kreeg ze een berichtje van een subbie (dundundunn, klonk het uit haar broekzak), Die vroeg of hij misschien langs mocht komen. Bregje zei ja hoor, kom maar, en trek mannelijke kleding aan.
Vervolgens ging de telefoon van tommie over. Het was subjongen, helemaal stuiterig, en of tommie wist wat ze zouden gaan doen. Nou, zei tommie, die mannelijke kleding is vast voor de grap want ze heeft mij net gezegd dat ik mn baard af moet scheren dus ik denk dat we gaan crossdressen. Oooh leuk zei subjongen, dan doe ik vast een jurk aan.

Even later ging de deurbel. Subjongen stond voor de deur in full drag, maar wat hij zag toen de deur openging was onvewacht. Het was tommie, glad geschoren, maar verder met mannenkleding aan en suuupertriest kijkend. Ik zei nog, trek mannelijke kleding aan, grijnsde Bregje vanuit de woonkamer. Het was gewoon een mindfuck geweest en ze waren er allebei recht ingelopen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: dromen over ws topic

Bericht door isara »

Voleuse schreef: En als je als sub een berichtje stuurde of kreeg van een D, dan speelde er keihard DUNDUNDUNNN over je speakers, en de profielfoto van de D kreeg een rode waas en ging heel evil lachen.
ROFL

Ik dacht dat ik gekke dromen had..... :worshippy:
faery

Re: dromen over ws topic

Bericht door faery »

Zou ik mn gemene kant eraan gegeten hebben? :lol:
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: dromen over ws topic

Bericht door JJV »

Denk eerder dat t bij slapende voleuse zijn je evilness triggert
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: dromen over ws topic

Bericht door eireann »

Je droomt altijd met zo lekker veel details :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie