dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Hahaha eww :mrgreen:

Ik droomde dat ik het nieuws zat te kijken. De typische nieuwsanchormeneer begon met 'vandaag hebben we een speciale uitzending'. De camera zoomde uit, en daar zaten juffy en Jerry. Juffie zat bij Jerry op schoot. Ze had een fifties rode jurk aan en een strik in haar haar. Ze was keiblij, echt een grijns van oor tot oor. Jerry keek nogal chagrijnig/verveeld. De peresentator legde uit dat zij (consequent met hun nicks aangesproken) hier waren om de eerste nieuwsuitzending geprojecteerd op een buik te doen. Een zwangere buik is daar uiteraard zeer geschikt voor. Juffies buik was inderdaad énorm, alsof ze een skippybal had ingeslikt.

De projector werd gestart. Jerry bleef klagen dat het licht in zijn ogen scheen, dus Juffie moest haar (inmiddels ontblote) buik eerst een paar keer opnieuw positioneren voordat de nieuwsuitzending kon beginnen. De camera zoomde in en de nieuwsuitzending begon gewoon als normaal te spelen, alleen was het scherm iets bol vervormd. Het ging over de oorlog in Afghanistan. Aan het eind werden nog wat cheatcodes geprojecteerd als dank aan Jerry. Het was voor zijn favoriete Star Wars schietspelletje, en zijn humeur was daardoor inderdaad aanzienlijk opgeklaard.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Rare dromen hebben jullie!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Vaaaaag! :mrgreen:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Hahahahahaha :schater:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: dromen over ws topic

Bericht door chell »

Ik zie het zooooo enorm voor me :D LOL

Echt voleuse, hoe kom je er toch op elke keer
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: dromen over ws topic

Bericht door Ravelijne »

Vannacht gedroomd dat Gilraen en ik samen een bedrijfje gingen opzetten om toeristen rond te leiden... :shock: En iemand (een potentieële klant?) morste water en dat viel in de vorm van een schildpad in de stijl van Australische Aboriginal kunst en met een stukje keukenpapier maakte ik daar een afdruk van. Het had allemaal te maken met Australische kunst. Want die is er zoveel, in Belgisch Limburg. :lol:
Gilraen^

Re: dromen over ws topic

Bericht door Gilraen^ »

Doen we!!! :) :) Gaan we eerst op vakantie naar Australie om mooie Australische *kunst* te scouten natuurlijk :P
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: dromen over ws topic

Bericht door Ravelijne »

Deal! :D
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat de servers van WS verhuisd moesten worden. De berg in China waar die op staan, zou namelijk binnenkort met lava overspoeld worden, dus met een aantal WSers waren we daar naartoe getrokken. Het was er heel warm, en er was slechts een smal en steil paadje waar je de berg mee op en af kon.

Iedereen moest z'n eigen posts meenemen. Juffie had een ouderwetse handkar meegenomen omdat ze zoveel posts had dat ze ze niet in een boodschappentas (Albert Heijn tas? :P) kon meenemen zoals de meesten. Jerry was m aan het inladen voor haar. Iedereen had wel kinky kleding aan. Ikzelf liep in corset en kort rokje en voor ik het wist waren mijn posts al door anderen in hun tas gestopt dus ik hoefde niks te dragen. Toen alles min of meer klaar was stelden we ons op in een rij, in afwachting van het startsignaal. Hier en daar begonnen mensen met elkaar te flikflooien. Gelukkig was Frodo er om de operatie te leiden met een grote megafoon. "ALLEMAAL VAN ELKAAR AFBLIJVEN NU!" Een voor een moesten we ja roepen als we alles hadden, en dan mocht je ook niet meer terug om iets te pakken. Ik was als laatste, en vlak voordat ik ja zei zag ik mijn portemonnee nog liggen :shock:. Dus die greep ik nog snel, en toen konden we vertrekken.

Het ging heel langzaam. Mack had namelijk zijn harige neushoorn meegenomen, en die kon heel veel dragen dus heel veel WSers hadden hun posts daar ondergebracht, maar dat beest liep wel heeel langzaam. Laura zat in z'n nek met een zweepje om hem aan te sporen maar toch schoot het niet op. We haalden het niet in een dag en moesten halverwege kamp opslaan. Links en rechts werden vuurtjes gemaakt, maar ook de mobieltjes en Ipads kwamen tevoorschijn, waarna er massaal chagerijnige geluiden uit het kamp opstegen want ja, WS lag eruit...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Hij is weer bijzonder! :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

dromen over ws topic

Bericht door chell »

Briljant....echt, jouw brein
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Hahaha :schater:
MILF :grin_ani:
Nala

Re: dromen over ws topic

Bericht door Nala »

Geweldig! :schater:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Oh, die is wel heel mooi!! :D :D
Pluu

Re: dromen over ws topic

Bericht door Pluu »

Vannacht had ik Kotertje even bij zijn pappa gedumpt want ik kon niet slapen vanwege zijn gewoel. Ergens midden in de nacht wordt hij wakker en roept klagend "mamma, mamma".

Ik was niet direct wakker, dus ik hoorde het in mijn droom. In mijn droom was het niet Kotertje die om zijn mamma riep, maar was het Heerscher. Kitten dreigde hem met een heeeel gemeen speelgoedje (iets van bizarre tepelklemmen geloof ik) dus hij rende over het kampeerveld en jammerde "mamma, mamma!!!!"

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie