dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: dromen over ws topic

Bericht door JJV »

Ik droomde dat Crownless met me flirtte op een soort erotiekbeurs meets rommel markt ofzo. ( kraampjes in marktstijl met wit plastic af gedekt )
Ze legde me net uit dat je altijd eerst soort inkomspel moest doen wat voor haar die avond mislukt was. ( veelbetekenende blik )

Of we tot iets gekomen zijn mist. . Ik liep later wel te zoeken aan de donkere randen van de markt. Waar in soort kerststal achtige kramen mensen seks hadden....
~\v/~
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: dromen over ws topic

Bericht door Crownless »

Hahaha! Ben wel benieuwd naar een erotiekbeurs meets rommelmarkt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Pluu

Re: dromen over ws topic

Bericht door Pluu »

Ik had gedroomd dat Tessie en SPM een spel hadden gespeeld met een jong onbekend subje die het spel had opgenomen met een verborgen camera, en op fetlife had gezet. Ze liep heel erg te miepen dat het spel veel te ver ging. Het was behoorlijk heftig, met eerst een suspension en daarna iets met kruipen door de modder terwijl ze haar schopten, vooral vanaf het camerastandpunt zag het er wel heftig uit met veel modder op de lens enzo. Maar ik zag eigenlijk het drama niet zo in en vond dat het meisje een beetje zeurde, ze had geen gag ik dus had ook kunnen safeworden. Half fetlife liep te zeuren over het spel, terwijl ik het eigenlijk kwalijker vond dat het meisje stiekem een camera mee had.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door tessie »

Whaha! En ik ook als D?
Als SPM een suspension gaat doen, dan denk ik wel dat je daarna terecht klaagt hoor :P
Pluu

Re: dromen over ws topic

Bericht door Pluu »

Ja, jullie allebei samen als D. Of misschien wel als "assisterende" sub, maar je had er iig wel lol in op het filmpje, je had weinig aanmoediging nodig om net zo hard mee te doen. :clown:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Klinkt helemaal niet als tessie :clown:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door tessie »

Haha ik heb nog nooit iemand geschopt anders. En de D spelen doe ik al jaren niet meer :P
Lijkt me zelf wel leuk trouwens, lekker door de modder geschopt worden. Van mij mag het weer lente/zomer worden hoor :D
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Nee, maar subbiesunited past ook echt niet bij jou! :P
MILF :grin_ani:
Pluu

Re: dromen over ws topic

Bericht door Pluu »

Ik heb gedroomd over een of ander sm-huis waar je extreme sessies kon boeken. Het was niet betaald, maar meer in de zin van dat je een extreem idee in de dropbox kon gooien ofzo (of mailen, weet niet precies hoe het werkte) en als het team het dan zag zitten dan werd je uitgenodigd en dan werd je wensspel uitgevoerd. Hoe origineler en extremer het idee, hoe meer kans je maakte.

Er was een mevrouw en die wilde graag extreme breathplay in het zwembad. Ravelijne deed een sessie met haar en ging nogal heftig tekeer, het arme mens kreeg het wel echt benauwd en niet maar een klein beetje, ze kreeg echt water binnen en was zwaar aan het hoesten en hijgen en duidelijk echt in paniek. Haar stopwoord was "tiramisu", maar dat herinnerde ze zich niet meer, ze wist wel dat het een toetje was dus welke keer als haar hoofd boven water kwam en ze tijd genoeg had om tussen het hoesten en hijgen iets te zeggen riep ze een toetje.... "pudding!"... "hopjesvla!" Ik dacht nog van, wow, dit had ik niet achter Ravelijne gezocht, die leek me toch wel van de consent en een stopwoord willen uitspreken maar het niet herinneren gaat daar wel over heen. Ravelijne raadde wat ik dacht en vertelde dat het wel OK was, want ze hadden die mevrouw gehypnotiseerd zodat ze haar stopwoord niet meer zou herinneren, dus dan mocht het, want hypnose werkt toch niet als het tegen je diepste overtuigingen in ging, dus als ze echt zou willen stoppen zou ze het zich herinneren. Ik dacht nog, wow, dat is een goeie, dat idee moet ik aan Guilty vertellen die vindt dat vast ook een leuk idee om eens met iemand te doen. :mrgreen:

En toen was er nog iets met een gangbang maar dan met het idee de sub in kwestie zwanger achter te laten en dat ze niet zou weten wie de vader zou zijn.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: dromen over ws topic

Bericht door Ravelijne »

:shock: :shock: :shock: Wow... Dat had ik ook niet achter mij gezocht, idd! :schater: :schater: :schater:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Hahaha :schater:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door Daantje »

Ik droomde over dat ik weer voor het eerst op WS kwam. Maar het was geen forum online, maar een huiskamer ergens. Daar kwamen we dan een of twee avonden in de week samen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Haha wat cute :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik was in mijn kantoor aan het werk met tesss en een van mijn collega's die Esther heet. Ons kantoor is vrij klein en heeft 3 computers. Ineens stapte een man in pak binnen. "Kunnen, jullie weg hier, ik heb zo les" Wij waren alledrie stomverbaasd. "Kunnen jullie uitloggen??" vroeg de man terwijl hij ongeduldig terwijl hij op zijn horloge keek. "Heeft u wel gereserveerd?" vroeg ik. Hij wees naar de computer van tesss "Die is gereserveerd ja".
We begonnen ons werk een beetje op te ruimen, uitloggen was nogal lastig want tesss en Esther waren met dingen bezig die eigenlijk niet onderbroken konden worden. Ik logde dus maar uit terwijl de eerste studenten binnen druppelden. Al snel werden dat veel meer studenten, het kantoortje stroomde vol. Iedereen was aan het kletsen en het lawaai werd al snel oorverdovend. Wij drieën probeerden het kantoor uit te komen maar er was geen beginnen aan.
Ik keek naast me en ineens zag ik onze uitweg: liftknopjes. We stonden namelijk toevallig in de halve lift die midden in ons kantoor verschenen was maar daar kennelijk hoorde. Hij was half in de zin dat de bovenkant ontbrak, de glimmende metalen muren kwamen maar tot mijn middel ongeveer en daarna was het open. Hij kon dus ook alleen naar beneden. Een paar studenten stonden ook bij ons in de lift maar ik was op dit punt wanhopig om dat kantoor uit te komen dus ik drukte op het knopje deuren dicht en -1.
Toen kwam er ineens een vrouw binnen die probeerde om iets te roepen over het lawaai heen. De studenten herkenden haar, het was de directrice, en snel werd overal shhh geroepen. De directrice wilde je namelijk niet boos maken. "Dames en heren" riep ze "Er is waarschijnlijk een foutje in de roostering ge..." *pling* de liftdeuren gingen dicht en de lift begon te zakken. De studenten die bij ons in de lift zaten begonnen te joelen, want nu hadden ze een geldig excuus om niet naar de les te hoeven. De directrice was woedend en baande zich een weg naar de lift toe. Van boven keek ze op ons neer. We kwamen aan in de kelder en de vrije studenten renden lachend richting de pauzezaal. De directrice schreeuwde naar beneden "Wie heeft dit op zijn geweten?" Toen kreeg ze tess in het oog. "Tesss?? Nablijven!" Tesss had natuurlijk niets gedaan, ik had immers op het knopje gedrukt. "Maar ik heb niets gedaan!!" riep tesss dan ook verongelijkt naar boven. "Nou excuseer me als ik daar niets van geloof" riep de directrice terug "Je staan zo'n beetje bekend als de grootste crimineel van deze school, dus ik verwacht je in mijn kantoor!"
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

:lol:

Terecht. 8-)
Plaats reactie