De wondere wereld der audio-visueel genot

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der audio-visueel genot

Bericht door eireann »

Nog steeds prachtig die harman kordon!
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: De wondere wereld der audio-visueel genot

Bericht door Deleted User 2176 »

Daantje schreef: 25 aug 2021, 17:05Ik heb de 20x20 cm versie van de Ikea Eneby. Kost 50 euro, voor 20 euro koop je er een accu bij zodat je ook zonder stopcontact kan.
Ook op fetlife had ik mijn vraag gepost en opmerkelijk genoeg reageerde iemand met exact dezelfde speaker als aanrader. Ook de review van Bright (op youtube) over deze speaker is positief.
Uiteraard ook andere BT speakers waar men een positief oordeel over heeft, maar deze IKEA werd dus ook in dat andere topic genoemd.

Heb nog geen keuze gemaakt.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: De wondere wereld der audio-visueel genot

Bericht door Mack »

De Ikea speakers zijn Sonos speakers in een Ikea jasje. Best ok spul voor 2/3 van de Sonos prijs.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Deleted User 2176

Re: De wondere wereld der audio-visueel genot

Bericht door Deleted User 2176 »

Mack schreef: 30 aug 2021, 15:03De Ikea speakers zijn Sonos speakers in een Ikea jasje. Best ok spul voor 2/3 van de Sonos prijs.
Klopt. Dat las ik ook in de comments onder die youtube video.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld der audio-visueel genot

Bericht door Charles »

We hebben hier glasvezel en thans kunnen en mogen we een abbo afsluiten :static:

Kijk ik naar de aanbieders waaruit gekozen kan worden en dan valt mij iets op. Allemaal leveren ze een digitale ontvanger die je op jouw toestel dient aan te sluiten. Het tv-toestel functioneert dan nog slechts als monitor... Waarom??
Er zit niet zonder reden een ontvanger "tuner" in televisietoestellen. En voor verreweg de meeste toestellen is een digitaal tv-signaal geen probleem. Maar toch wordt er standaard een aparte ontvanger geleverd voor tv kijken. Ik snap het niet.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: De wondere wereld der audio-visueel genot

Bericht door Mack »

Met glasvezel heb je geen analoog signaal (ook het kabel-TV digitale signaal kwam gemoduleerd via de coax binnen) meer dus heb je ook niets meer aan de ingebouwde TV tuner. Door dit in de provider-router te zetten scheelt dit een conversieslag. Je kan inderdaad ook iedere HDMI monitor of beamer gebruiken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie