Wereldnieuws

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Wereldnieuws

Bericht door Mack »

Livestream van dit moment in Washington DC:

https://youtu.be/_EQfUbE4bL8

Holy macaroni! :shock:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wereldnieuws

Bericht door eireann »

Right!

Never mind Corona ook.... Mafklappers
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door phedre »

lang leve de democratie??
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Daantje »

Ja en de politie staat gezellig selfies te maken met de terroristen. Normaal ben ik van never ascribe to malice what can be explained by incompetence. Maar niet optreden door politoe is geen onkunde meer, dit gewoon een bewuste keuze en niet om escalatie te voorkomen.

Ik zie nu dat de politie op hun dooie gemak mensen aan het wegsturen is. Nazi's gonna Nazi.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Wereldnieuws

Bericht door kitten »

Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Wereldnieuws

Bericht door Voleuse »

Daantje in het Bikkeltopic schreef: 02 apr 2021, 04:57 Het voordeel van beroerd slapen: je kan tussendoor even checken hoe het gaat met de politiek. Al is dat wel een domper, want ik kom erachter dat we in een bananenrepubliek leven.
Nou ik heb het ook met open mond gevolgd allemaal. Dat Mark Rutte er nog zit?? Hoe dan.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door phedre »

lol, omdat hij zichzelf nog altijd geloofwaardig, eerlijk, oprecht en betrouwbaar vindt? En omdat er niet genoeg mensen zijn die tegen hem in kunnen/willen/durven te gaan
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Daantje »

Ik ben er ook enorm verbaasd over. Wat er nu gaande is, is echt next level House of Cards materiaal. Met Rutte in plaats van Francis Underwood. Ik kwam op Twitter deze analyse tegen. (door een D66 lid, dus biased): Als ik dat zo lees draait het allemaal om gezichtsverlies, status, machtswellust en piemelmeetwedstrijdjes.
https://twitter.com/Verkoulen/status/13 ... 60260?s=19

En aangezien Rutte nogal een Bokito in schoolmeesterskleren schijnt te zijn zal hij de eer niet bij zichzelf houden en gewoon opstappen. Terwijl hem een luizenleventje te wachten staat met een riante wachtgeldregeling en allemaal lucratieve baantjes bij Shell, KLM, of de NAM. Als ik het zo verpruts als hij kan ik me melden voor de Bijstand, (want ontslag op staande voet), en zal ik mijn huis moeten verkopen (want overwaarde) om véél duurder te gaan huren (want de huizenmarkt is gesloopt door Rutte en kornuiten). Maar nee, Rutte moet en zal de langstzittende leider van dit land worden. Weet je wie daar ook een handje van heeft: Vladimir Putin.

Ik had ergens gehoopt dat ze in elk geval Rutte er nu uit zouden werken. Maar ik verwacht na vannacht dat Kaag gewoon met Rutte gaat formeren. Want de hervonden ruggengraat van D66 lijkt toch gewoon weer van doorgekookte spaghetti te zijn.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Wereldnieuws

Bericht door cinderella »

Baantje bij de KLM? Rutte heeft beweerd een tijdje fulltime voor de klas te willen staan, toch?
Alleen klein probleem: zijn visie van de functie van de tweede kamer strookt niet helemaal met wat er in de schoolboeken staat.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Daantje »

Oh ja hij is ook nog geschiedenisleraar. Is hij nog minder voor geschikt dan voor minister-president.
"Goedemorgen klas. Ik zou jullie vandaag wat moeten vertellen over de politionele acties tijdens de onafhankelijkheidsstrijd van Indonesië. Maar daar heb ik geen herinneringen meer van.'
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Wereldnieuws

Bericht door cinderella »

Geschiedenis heeft hij volgens mij gestudeerd, voor de klas geeft hij dacht ik maatschappijleer.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Wereldnieuws

Bericht door Mack »

Hmmmm ... Ik weet niet of ik dat nou meteen gerustellend vind.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Deleted User 2176

Re: Wereldnieuws

Bericht door Deleted User 2176 »

Volgens de kalender is het zomer.
Kijk ik naar buiten, is het miezerig en kil het waait stevig en de temperatuur is slechts 17 graden.
Kijk ik naar tv-beelden, dan lijkt het wel een vorm van watersnoodramp die zich afspeelt in het limburgse heuvelland.
Iets wat je eerder verwacht in bergachtige gebieden, maar nu dus in ons eigen land.
En al dat water, ongekende hoeveelheden, komt bij elkaar in de Maas en dat gaat naar Den Bosch toe (en verder) met een enorme hoeveelheid puin in de vorm van auto's, bomen, huisraad enz.

Het leger is reeds ingezet, maar het sterk stromende water en ingestorte bruggen maken hulpverlening erg moeilijk.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Wereldnieuws

Bericht door kitten »

En Peter R de Vries overleden... :(
Deleted User 2176

Re: Wereldnieuws

Bericht door Deleted User 2176 »

kitten schreef: 16 jul 2021, 09:15 En Peter R de Vries overleden... :(
Vooral waardoor...
Plaats reactie