Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door eireann »

Handig van de huisarts!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door juffie »

Daantje schreef: 02 jan 2022, 09:30 Er is echt geen pijl op te trekken. Ik weet dat ze bij die site last hebben van het winkelmandjes effect. (De drie opties die je krijgt zijn een x aantal minuten gereserveerd.) Maar dat ik woensdag bij de twe de poging ineens voor dezelfde dag kon boeken in plaats van een week later snap ik ook gewoon niet meer.
Nou, ik belde de 30e mijn geplande booster voor de 31e af omdat we binnen zitten met 2 positief geteste dochters. Iemand uit mijn regio had dus daardoor ook ‘ineens’ een mogelijk plekje op heel korte termijn.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door JJV »

Las dat die telefoon voor groot deel 're schedul' verzoeken krijgt.

Vergroot t winkel mandje effect nog eens.

Ik kon vorige week ook ineens 'de dag zelf' maar dan wel ergens achter Schiphol waar 9292 ook niet echt raad mee wist.
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

Ik had niet anders verwacht dan dat we deze week nieuwe besmettingsrecords zouden halen. Maar ik word er zo moedeloos van, de situatie is zo uitzichtloos. Ik heb wat dingen gepland, omdat ik toch iets moet hebben om naar uit te kijken. Maar ik ga er eigenlijk nu alweer vanuit dat het grote annuleringsfeestje ook gewoon dit hele jaar doorgaat.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Crownless »

Ik volg het corona nieuws niet meer, want ik werd er ook moedeloos van.

Eerlijk gezegd volg ik nu nauwelijks nieuws. Want wederom, moedeloos.

Gelukkig is het scherpe randje nu Knullie het heeft gehad er echt enorm vanaf nu.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door eireann »

Ja zeg, wat een opluchting dat die angst voor niks bleek ondanks zijn geschiedenis!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Nijntje »

Mijn poets zit in quarantaine, dus er is niet schoongemaakt vandaag. #kleinleed
Maar wel jammer, want schoongemaakt huis is fijn.

Voor de rest ga ik er vanuit dat we op 2/5 zitten van de pandemie.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

er was al weer een nieuwe variant opgedoken, las ik van de week, dus we zijn niet er nog lang niet van af
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

Ik ben een beetje verbaasd over de gelekte berichten dat de sportscholen waarschijnlijk weer open mogen, gemengde gevoelens ook wel. Dat winkelen op afspraak weer zo komen had ik wel zo'n beetje verwacht.

Sporten is het enige waar ik momenteel naar de letter van de wet voor leef, niet naar de geest ervan. In plaats van 's avonds naar de sportschool, ga ik nu 's morgens om 07.00 uur. Om dan met een klein groepje buiten op de parkeerplaats onder een partytentje wat oefeningen te doen. Als dat weer binnen gaat zijn, betekent dat toch wel weer meer risico op besmetting. Ondanks dat we met redelijk kleine groepen trainen in een grote (en tochtige) loods.

Eerst maar zien wat de persco morgen echt brengt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door cinderella »

Ik hoop vooral dat kinderen weer gewoon binnen mogen sporten. KleineBart mist z'n gymlessen, en tuimeljudo is toch niet hetzelfde als het niet in z'n witte pak mag, maar gewoon tikkertje buiten is.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Gewoon geen test te boeken heh. Alles zit vol (nou heb ik geen klachten maar ik mag de quarantaine niet uit tot ik getest ben....)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door thaliya »

Vorige week was een relaxte week, op 2 dagen hadden we zelfs invallers over!
Maandag 2 groepen thuis vanwege meer dan 3 positief geteste kinderen, gisteren nog eentje en 2 zitten nu op twee besmettingen, dus bijna. Leerlingen komen met busjes, en waar bij 1 of 2 besmettingen klasgenoten wel nog gewoon mogen komen, geldt dat niet voor busgenoten. Dus die moeten ook allemaal in quarantaine. Hoop geregel steeds!

Sommige kinderen zijn onlangs hersteld of 2x gevaccineerd (kwetsbaar, dus die hebben hun prikken al gehad), die mogen wel blijven komen. Personeel ook, mits ze minstens een week geleden geboosterd zijn of minder dan 8 weken hersteld. Anders wel quarantaine. We mogen het officieel niet vragen, maar we weten het wel en ik merk dat ik wat vind van niet geboosterde (of helemaal anti vaxx, die hebben we ook nog), want die zitten nu thuis terwijl de rest harder moet werken. Ook nog medewerkers in de twilight zone; net langer dan 8 weken geleden hetsteld, maar nog geen 3 maanden zodst ze de booster mogen.
Oh ja, dan nog ouders die uit voorzorg hun kind thuis houden. Mag niet officieel. Of ouders die vinden dat we paniekvoetbal spelen en het belachelijk vinden dat hun kind in quarantaine moet.

Gisteren hadden we als MT zoiets van: we houden iedereen gewoon op school, iedereen besmet, over een week allemaal hersteld, kan iedereen daarna gewoon naar school.
Maar ja, we hebben ook echt kwetsbare kinderen, dus tuurlijk doen we dat niet echt.

Het is alleen zoveel gedoe.

Bij N. in de klas valt het nog mee, de parallel klas zit al wel thuis en die missen de cito's (groep 8). De brief voor de kindervaccinatie lag gisteren op de mat. Meteen gebeld, hij kan vandaag al terecht. Dat is echt lekker snel!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

Dat leest echt als een soort Sudoku met mensen in plaats van met cijfertjes. Wat een geschuif en gepuzzel.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door puppie »

Hier nu 1 puber in quarantaine, omdat er 7 van de 17 uit de klas positief bleken. Die heeft nu online les en verplicht testen op dag 5.
Andere puber mag wel naar school, maar haar tafelgenoot bleek gisteren positief.
Allebei wel volledig gevaccineerd, maar zo komt het wel erg dichtbij.
Op het werk is de eerste collega positief, gelukkig was ze niet met de patienten in contact geweest, want dan is alles weer besmet verplegen… Het houdt wel lekker bezig zo en tbh denk ik dat ze het met de Omikron beter juist wat losser kunnen laten, maar ja, we zullen het gaan horen in de volgende persco
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door kitten »

Ik heb hem, Omikron. 0/10 would not recommend. Ik denk dat ik er genadig vanaf kom: dag 6 en ik denk dat ik de piek gehad heb. En dan denk ik toch, ik had het al eerder (zal delta geweest zijn) en twee vaccinaties (plus wellicht nog twee van de studie, maar dat kunnen ook placebo's zijn geweest) en nu toch zo ziek. Werkt dat vaccin eigenlijk wel?

Maar dan hoor ik dat een kennis is overleden en via via hoor ik wat ik al vermoedde, aan Corona. Ontzettend lief mens en het is een groot gemis voor de wereld, maar al zolang ik haar ken was ze een enorme antivaxxer.

Dus misschien toch maar blij zijn met mijn prikjes en dat ik er nog best goed vanaf ben gekomen. Nu duimen dat ik snel opknap en geen longcovid ga ontwikkelen...
Plaats reactie