Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Deleted User 2176

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Deleted User 2176 »

Crownless schreef: 03 sep 2021, 15:17Ok, ik heb er nul vertrouwen meer in dat het goed komt.

Ik ben er zo ontzettend klaar mee! Met corona, met hoe de overheid ermee omgaat. Dat echt iedereen aan zag komen dat die eerste versoepeling te snel was, en oh, verrassing! Alle jongeren zijn nu ineens besmet en oh dat testsysteem was zo lek als een mandje.

Aaargh! Ik voel me zo machteloos en ik probeerde zo hard om een beetje positiever te worden over de mensheid maar fucking prutsers overal!
Jij kan het niet beter verwoorden dan zoals je nu gedaan hebt.

Vanaf het begin al ontbreekt alle logica mbt genomen maatregelen en dat zal ongetwijfeld de voedingsbodem geworden zijn voor de complotdenkers. En ondertussen heb ik ontdekt dat er geen enkel verschil is tussen "GGD-regio" en "Veiligheidsregio" :shock:
Twee verschillende benamingen voor hetzelfde met dezelfde personen die daar aan het hoofd staan... En het staat gewoon op de site van de Rijksoverheid. Het enige wat op die site niet staat is de door mij gemaakte constatering. Beiden staan apart op de site van de Rijksoverheid, maar als je die twee naast elkaar legt zijn de overeenkomsten wel heel duidelijk zichtbaar.

Wat betreft de maatregelen, ik neem ze niet meer serieus. Het zijn politieke keuzes zonder deugdelijke onderbouwing voor de volksgezondheid.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

@Crownless Heb je de Inside special gezien op Netflix (Bo Burnham)? Geeft de tijdsgeest wel goed weer denk ik.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Crownless »

Voleuse schreef: 04 sep 2021, 12:17 @Crownless Heb je de Inside special gezien op Netflix (Bo Burnham)? Geeft de tijdsgeest wel goed weer denk ik.
Nee, ik zet m op mijn lijstje.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Mack »

Terug van het field-weekend als voorbereiding op het verschoven hackers-festival (zou begin augustus zijn maar is nu verschoven naar volgend jaar juli) en het was opvallend hoe haaks de mentaliteit was ten opzichten van (bijvoorbeeld) de demonstratie in Amsterdam.
Iedereen was gevaccineerd en alhoewel er geen mondkapjes werden gedragen (het was compleet open lucht) werd nog altijd de anderhalve meter in acht gehouden en vond je overal bordjes zoals:
IMG_3673.jpg
In het Engels ja, want er waren vier nationaliteiten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

Ik had dit ook in het vrolijk topic kunnen posten.

Gisteren voor het eerst in 2 jaar weer een live show gezien. En ik heb net staan janken onder de douche, want fuck wat heb ik het gemist om samen met mensen zoiets te beleven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

Voor morgen staat galblaasoperatie gepland, maar nu flink verkouden. In overleg met ziekenhuis zo eerst n coronatest. Is die negatief gaat operatie door, is die positief, wordt operatie uitgesteld.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Mack »

Duim-duim-duim ...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

en vervolgens wordt ik gebeld dat ik vrijdag door mag voor de volgende operatie, dan aan mn voet. Twee x in één week, toch wel heftig, maar dan kan t wel tegelijkertijd herstellen :P
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

Twee operaties, één corona test. Haal je wel alles uit die test hoor. :biggrin:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door eireann »

Succes en sterkte phedre, kunnen ze het niet tegelijkertijd doen :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

dank dank :) en nee, twee verschillende ziekenhuizen, Dijklander Purmerend en AMC
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Deleted User 2176

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Deleted User 2176 »

En nu hopen dat alles volgens verwachting gaat en wens je alvast goed herstel.
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door tijgie{K} »

Daantje schreef: 24 sep 2021, 08:54 Ik had dit ook in het vrolijk topic kunnen posten.

Gisteren voor het eerst in 2 jaar weer een live show gezien. En ik heb net staan janken onder de douche, want fuck wat heb ik het gemist om samen met mensen zoiets te beleven.
Het was een eer om die avond met je door te brengen. Buiten de fantastische show vond ik het zo fijn: jouw nerdiness paste zo fijn bij de mijne en het was zo ongelooflijk gezellig. Yay!
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

en toen was er nog geen uitslag bekend, ga er dan maar vanuit dat het negatief is en zal me gewoon netjes om 07.00 uur melden in het ziekenhuis..
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

Nu is er wel n uitslag, blijkbaar werken ze ook op het lab snachts door. Negatief, dus hoef de taxi niet af te bellen. Over n half uurtje vertrek ik :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie