Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Peter^ »

Sterkte met herstellen phedre.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door tijgie{K} »

Daantje schreef: 01 okt 2021, 15:48 Het wordt Wenen, de hotelprijzen zijn te overzien. De theatertickets die ik wil beschikbaar. De treintickets zijn even slikken, als ik voor de luxe optie van privé slaapcoupe kies. Ik moet mezelf nog even overtuigen van dat ik de verwennerij waard ben, maar dat lukt vast.
Een beetje luxe heb je meer dan verdient. Je bent een leuk mens en wat heb je de afgelopen tijd nou buitenshuis gedaan?! Als je die aparte slaap coupe voor jezelf regelt, kan je niet beter aan je vakantie beginnen. Go you❣
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Ik zou een slaapcoupe niet als overbodige luxe bestempelen hoor!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door kitten »

Je bent het waard!!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door JJV »

slaapcoupe's waren altijd 4 of zelfs 6 persoons..

ik snap t dilemma wel om dan idd een prive coupe te overwegen
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door eireann »

Ik ben op bezoek bij de donorvader van rozetje, en we hebben weer geknuffeld :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

JJV schreef: 02 okt 2021, 11:44 slaapcoupe's waren altijd 4 of zelfs 6 persoons..

ik snap t dilemma wel om dan idd een prive coupe te overwegen
Ze hebben ook eenpersoons slaapcoupe's. Ik heb even wijs gedaan en vandaag wat dingen uitgezocht qua coronamaatregelen die gelden in Oostenrijk en voor de terugreis. Dat is wel te overzien met volledige vaccinatie en een QR code, zal alleen wat FFP2 maskers moeten inslaan, die zijn nu nog voorgeschreven op bepaalde plekken. Morgen ga ik alles boeken.

Het regelen van de papieren voor mijn medicijnen is daarentegen een hoop meer gedoe.Verklaring laten invullen door mijn huisarts, opsturen naar het CAK voor goedkeuring en dat allemaal binnen een maand voor vertrek (of terugkomst? ik ben daar nog niet helemaal uit). Ik ga het er maar niet op gokken dat ik nergens mijn tas open hoef te doen, dat is me al een paar keer overkomen en heeft me al een zakmes gekost dat in beslag is genomen. (Opinels worden niet gewaardeerd in de Eurostar.)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door miss_meeko »

Afgelopen maandag is zoonlief positief getest op corona. Net als een aantal anderen in zijn klas en vrijwel de hele buurklas. Eerst test van mij en Toran was negatief maar zaterdag toch bij mij positief geworden. Ik was wel een dagje niet lekker, maar had het idee dat het daar wel bij zou blijven (gevaccineerd, zoonlief ook niet heel ziek) maar sinds gisteravond echt heel beroerd. Bekaf en 39.8 graden koorts. Dochterlief lijkt ook positief te zijn want die is ook ziek, maar doodsbang voor de test dus van de ggd mogen we haar gewoon als positief behandelen.
Ik vind het best wel eng ineens. Was ervan overtuigd dat het wel mee zou vallen en nu is het gewoon wat griezelig.
We hebben gelukkig niemand besmet (behalve elkaar) ook omdat ik tegen het advies van mijn leidinggevende niet naar werk ben gegaan. Die vond dat het prima kon met een mondkapje, want, gevaccineerd...

Zoonlief mag dinsdag weer naar school. Voor mij en dochterlief is het donderdag of vrijdag mits we dan 24 uur klachtenvrij zijn.

Dus op dit moment vind ik het eigenlijk allemaal maar stom. Maar toch zie ik wel uit naar weer de dagjes uit met de kinderen. Spelen, gebrek aan afstand etc. Maar ja, wat moet, dat moet...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door kitten »

Beterschap! :(
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door JJV »

Sterkte
~\v/~
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door thaliya »

Jeempig, dat is snel omgeslagen! Wat is het toch een rotvirus, dat je de ene dag denkt dat het allemaal wel meevalt en de dag erop opeens doodziek. Beterschap!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door eireann »

Beterschap miss_meeko!

Hier is oma positief getest. Tot nu toe mild, hoop dat het zo blijft.
Ik heb haar woensdag en donderdag gezien, zij heeft vrijdag getest en zaterdag positief resultaat.
Ik heb gister een zelftest gedaan en die is negatief, geen klachten (anders dan de snotneus die ik al had).
Zal morgen nog een zelftest doen voor de zekerheid.
Officieel hoef ik niet in quarantaine, maar ik doe wel extra voorzichtig.
Het is echt weer uit de hand aan het lopen.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Arno »

Allemaal beterschap, hoop dat het goed gaat de positief geteste mensen. Zelf ben ik ook weer heel voorzichtig, en dus vandaag weer boodschappen gedaan met mondkapje. Want ik neem echt geen risico. Want hier lopen de cijfers ook weer veel te hard op hier in de buurt, het kleurt steeds donkerder rood.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

beterschap voor alle zieken.

mij beinvloedt het vooral in weer uitstellen van operatie, tenzij er nog n uitvaller is, zal t pas volgend jaar zijn. Ondertussen begint mn knie t ook te begeven door het scheve lopen door de pijn, dus ga ik nog slechter en nog minder lopen, in de hoop dat de knie weer opknapt als voet goed is, maar hoe meer schade daaraan ontstaat, hoe kleiner die kans is
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door eireann »

Sterkte phe, uitgestelde zorg klinkt zo makkelijk, maar we zit veel pijn achter.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie