Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door eireann »

Go Rho!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door phedre »

vanmorgen om 8,45 uur klonk in bijna heel europa het 'you'll never walk alone' op de radio. Ook dit vond ik toch iets moois, waarin men laat weten dat niemand er alleen voor staat, dat we dit met zn allen moeten doen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door eireann »

Dat filmpje van de gebarentolk: Niet hamsteren!
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door leonietje »

Ik ben in december in mijn nieuwe huis gaan wonen en omdat het winter was kwam je niet veel buiten. Nu begint de zon te schijnen en mogen de buurjongetjes niet naar school en spelen wel veel buiten in de tuin. Als ik s ochtends mn gordijnen open doe zijn ze meestal al buiten. Buurjongetje zag dat vandeweek en ik zwaaide sinds die tijd zwaaien we elke keer als we elkaar zien. Normaal zou dat denk ik langer geduurd hebben omdat hij dan op school zou zitten. En ik vind het wel fijn om een beetje contact te hebben op deze manier
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Sabrina »

Ondanks Corona toch heel veel mensen die willen helpen en die maaltijden zijn komen brengen terwijl Romanticide in 't ziekenhuis lag, waardoor we nu ook nog kunnen eten zonder zelf te hoeven koken. En mijn buren die nu elke dag boodschappen voor ons willen doen, nu ik in thuisisolatie moet. Ik word blij van de behulpzaamheid van mensen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Frodo »

Toen ik vanmiddag één van m'n lokale Jumbo's inliep (er zitten er drie op vrij korte afstand) vielen me de lange rijen voor de kassa's op. Even had ik daar de balen van - je gaat nu serieus alleen maar shoppen als het nodig is - tot ik merkte dat iedereen in die rijen veel meer dan anderhalve meter afstand van elkaar hield.

OK, behalve die ene truffel die toch in de nek van haar voorganger meende te moeten hijgen dan. Had ik zelf geen last van maar ik benijdde die voorganger niet.

Daar werd ik toch wel wat vrolijker van.

Net zoals van m'n favo torrentsites trouwens: Geen idee of zij het erom doen, of omdat er ineens heel veel mensen thuis eh... "werken" maar er worden op dit moment 'n enorm aantal films en series online gezet.


Ik zit in de risicogroep (60+, bijstand, hartkwaal) maar daar ben ik toch wel verdraaid dankbaar voor .
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Daantje »

Ik grapte altijd dat ik een paar post-apocalyptolische skills moest leren. Je weet wel, voor na de zombie uitbraak. Maar dat ik dat zo letterlijk zou nemen...

In mijn slaapkamer is een nis die dienst doet als kledingkast. Vanwege ruimtegebrek hangen daar gordijnen voor. Standaard ikea gordijnen, die dus veel te lang zijn. Ik was er al een keer op gaan staan waardoor er twee lussen kapot waren. Vandaag heb ik het eerste gordijn gerepareerd en omgezoomd. Met de hand wel te verstaan. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om me wat meer te verdiepen in ouderwetse steken en het volgens 19e eeuwse methoden uitgevoerd. Okay, een Victoriaanse hoofdhuishoudster zal het vast niet netjes genoeg vinden en me straf corvee geven. En het is met synthetisch garen, in plaats van linnen. Maar het is nagenoeg recht, ziet er netjes uit en de lengte klopt. Heeft me zo'n 2 uur gekost voor anderhalve meter zoom en het viel me eerlijk gezegd nog wel mee om te doen.

Moet ik morgen er wel voor zorgen dat ik het andere gordijn even lang maak. :mrgreen:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Deleted User 178

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Deleted User 178 »

Goed bezig!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door phedre »

eerder deze week werd ik wakker en stond er een mooi plantje op mijn tafel in de woonkamer. Bleek mn dochter langs te zijn geweest, die heeft me lekker laten slapen. Zij wil zo weinig mogelijk contact met anderen, omdat ze in de zorg werkt, maar wilde me toch even een lichtje voor de donkere dagen brengen. Kwam haar eigenlijk wel goed uit dat ik nog in bed lag :)

Vandaag kwam mn andere dochter even een bosje bloemen brengen, bij de deur afgeven en weer door, maar ook even laten zien dat ze toch wel aan me denkt!

Ik hou van mijn dochters!! (ook zonder deze gebaren wel hoor, maar dit is wel heel lieffffff)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door kitten »

Dat is ook lief! Ik zie dat mijn moeder er ook enorm van geniet als we langskomen, ook al is het op afstand.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Voleuse »

MIJN BEER HEEFT GEWERKT


berenjacht.jpg

(Google even corona berenjacht als je niet weet waar dit over gaat)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door leonietje »

Owww wat tof Voleuse ik hoop dat ik ook een tekening krijg voor de beren in mijn vensterbank.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door chell »

Ik zou ook zo graag mee doen aan berenjacht! Maar op 8 hoog werkt dat niet zo goed
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Pien »

Wat superlief!!!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door JJV »

Geen idee dat dat kon..

( zit superkleine beer hier 3.hoog... Geen idee of ie al gespot is)
~\v/~
Plaats reactie