Jarretelgordel

Oppergodin_Hera

Re: Jarretelgordel

Bericht door Oppergodin_Hera »

NiteFly schreef:hoi hoi, goede pasvorm, verhouding breedte gordel/ plaatsing /aantal bandjes is vrij cruciaal. Ook een vrij simpel ding als een jarretel gordel is een stuk gecompliceerder dan de meeste (chinezen) denken...probeer ns n model in n lingerie zaak, niet kopen, en kom je er bij t passen achter wat belangrijk is om op te letten bij aanschaf van...
ik weet niet van welke planeet jij afkomt dat je denkt dat je meer verstand hebt van vrouwen lingerie dan de vrouwen zelf. Geloof mij. Het bestaat dat er te veel vrouw is. Dure, goedkope. Het maakt geen fluit uit. Sterker nog. Mijn duurste (die ik gekocht had toen ik nog getrouwd was, want nu zou ik een week of 2 van dat geld kunnen eten) had ik in een uur gesloopt door er mee in de auto te zitten.
Ik ben blij dat niet iedere lingerie ontwerper denkt zoals jij want dan had ik een probleem met dragen. En ja vanwege mijn cupmaat moet ik naar duurdere winkels toe en dan heb ik veel al wel keuze uit 10 (!!) verschillende. ....
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jarretelgordel

Bericht door eireann »

Dat ook leonie, de haakjes van een cornet zijn alleen handig als je het als onderkleding draagt zoals vroeger. Als bovenkleding heb je er niet zoveel aan.

En Hera, je eerste zin vind ik onnodig scherp en ongezellig hoor. Dat kan je toch ook anders zeggen, of vragen waar zn kennis vandaan komt? Misschien draagt hij wel vaker jarretels dan jij, ofzo
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Jarretelgordel

Bericht door tessie »

Nou ik snap Hera wel hoor. Komt op mij ook vrij irritant over, iemand die wel even zal vertellen hoe het allemaal moet. Ongeacht of hij wel of niet zelf vrouwen lingerie draagt.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jarretelgordel

Bericht door juffie »

Ja, maar dan nog kan dat ook minder agressief geformuleerd worden.
'Ik stoor me aan de manier waarop je schrijft'. Is toch anders dan hoe het er nu staat.

En ik snap de irritatie ook wel, meneer schrijft vrij stellig en dat wekt bij mij ook wrevel op. Maar hee, hij is nieuw hier. Iets met een kans geven en op een normale toon communiceren.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Jarretelgordel

Bericht door tessie »

Mja, ik vind de bewoordingen van Hera echt niet agressief hoor. Tuurlijk had het aardiger gekund. Maar hij had ook gewoon minder betweterig kunnen schrijven. Zo heeft ieder z'n ding. Waarom moet er wel volop begrip zijn voor zijn manier van formuleren, en niet voor de manier van Hera? Alleen omdat hij nieuw is?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Jarretelgordel

Bericht door Ravelijne »

Nee, omdat Hera scherp reageert, zonder dat ze eerst gewoon op een vriendelijke manier duidelijk maakt dat iets haar irriteert.
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: Jarretelgordel

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Hé, niet te ver offtopic verdwalen
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Jarretelgordel

Bericht door Daantje »

Ik vind mijn jarretelgordel comfortabeler dan pantys. Mét metalen clips én drie bandjes per been. Ik denk dat vier bandjes nog beter zal zitten. Terwijl twee echt te weinig is, zitten je kousen niet mooi mee.

Ik verzuchtte me laatst dat broeken altijd lastig te vinden zijn en er haast vaker jurken en rokken On zou moeten dragen. Mét kousen uiteraard en geen hold-ups, daar kan ik niet tegen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jarretelgordel

Bericht door juffie »

Plaatje dan maar? :) :hypocrite:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jarretelgordel

Bericht door eireann »

Oeh Juffie! das dan weer een voordeel van jarretels :) Mooi!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Jarretelgordel

Bericht door isara »

Heb je die bij StockingsHQ gekocht juffie?

Ik ben ook op zoek, mooie gordel die inderdaad ook een stuk buik/taille verbergt, jarretelles én kousen.

Trouwens, worden kousen met jarretelles geleverd of moet je die er los bijkopen? Losse jarretelles kan ik niet echt vinden online.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jarretelgordel

Bericht door eireann »

De jarretelles (de clipjes) worden bij de gordel geleverd
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jarretelgordel

Bericht door juffie »

Nee, bij Suzet.net. Maar ik zoek eigenlijk een ander adres in Nederland waar ik Rago kan bestellen. Ik vind de eigenaresse van de webshop namelijk erg onvriendelijk in het contact.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Jarretelgordel

Bericht door isara »

Wel tevreden over de gordel, los van het contact?

Pff lastig hoor, zat gordels ook in grote maten, maar weet bv niet goed hoe groot (als in tailleverhullend) ik ze nu moet kopen.
Waar kopen jullie de kousen eigenlijk? Met mijn dikke bovenbenen wordt dat misschien ook nog wel een lastige.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jarretelgordel

Bericht door juffie »

Ik ben erg fan van XL4you en evaly.
MILF :grin_ani:
Gesloten