HELP!!!!

Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

HELP!!!!

Bericht door thaliya »

Ok, ik had nooit van kicker gehoord, dank je wel.

Een sublijst invullen is altijd nuttig, vult hij er zelf ook 1 in? Alleen over die van jou praten is een optie, maar mijn ervaring is dat er zelf 1 invullen als D ook goed kan helpen om een beter idee te krijgen. Plus dat je dan een duidelijker beeld krijgt waar precies de verschillen en overeenkomsten zitten.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Daar hebben we het niet over gehad, maar ik zal hem dat zeker vragen. Ook al denk dat na het gesprek van gisteren nav samen achter de pc zitten en foto's/filmpjes te kijken ik er van overtuigd ben dat we op 1 lijn liggen als het om de lijst gaat.
Maar het kan zeker geen kwaad om hem er ook 1 in te laten vullen of op die van mij aan te strepen wat overeenkomt of niet.
Bedankt voor de tip!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: HELP!!!!

Bericht door Peter^ »

Klinkt positief Aurora.
Geniet van de positieve momenten.
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Ja, Peter^, zo voelt het ook en het geeft mij nu een hoop rust.
Geen gevecht meer met mijzelf, alhoewel ik nog wel moet wennen aan het feit dat hij naar die vriendin gaat, of daar nu wel of geen actie wordt ondernomen. Maar ik weet ook dat hij daar veilig en op zijn gemak is.
En daar is geen sprake van een liefdesrelatie. Ik zelf kom niets te kort en wbt BDSM bouwen we dat samen langzaam op.

Ik wens jullie allen hele fijne feestdagen toe en mochten we elkaar voor die tijd niet meer spreken een spetterende jaarwisseling!
En natuurlijke alle goeds voor 2015!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: HELP!!!!

Bericht door eireann »

Hoe is het nu Aurora? Nog vrije tijd gehad in de feestdagen periode om samen verder te komen?
**Self Rescuing Princess**
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Lief dat je dat vraagt eireann,

Feestdagen waren hectisch, maar gezellig. Ondertussen ben ik veel aan het denken, vragen, denken, vragen...
Mijn partner is in de jaren erg veranderd, daar moet ik aan wennen en hij ook. Hij vind het moeilijk om qua BDSM mij in zijn wereld mee te nemen, maar ik heb al iets daarvan mogen ervaren. Liefst ziet hij dat ik daar ook initiatief in neem, maar da's voor mij dus dubbel...maar ook daar komen we wel uit. Op een andere manier heb ik wel initiatief getoond door attributen aan te schaffen en deze tijdens een intiem samenzijn in zijn handen gedouwd...daar maakte hij dankbaar gebruik van. En daarna hebben we op een relaxte manier op bed hierover nagepraat. En ik heb hem mijn sublijstje als kerstkado gegeven.
Verder zit ik in de knoop met de verstandhouding vriendschap ten opzichte van die vriendin. Ik wil haar niet kwijt als vriendin, maar gecompliceerd over alles wat intiem is met haar praten, dat kan ik op dit moment niet, voorheen wel. En dat komt omdat wij beiden weten hoe mijn partner ruikt, smaakt, voelt, doet...met uitzondering op de BDSM bij haar en bij mij. Uit hun verhalen heb ik opgemaakt dat het bij mij soft is...
Ik heb mijn partner nu verzocht om mij niets meer te vertellen over zijn intieme momenten met haar, zeker omdat er dan iets van een triomfantelijke en trotse blik op zijn gezicht en in zijn ogen verschijnt. Hij heeft mij toegezegd dat hij dit niet meer zal doen. En al dit gepraat, gedenk en gedoe zorgen ervoor dat ik een paar kilo kwijt ben, dit kan ik wel hebben....gelukkig.

Je ziet eireann, nog veel werk te verrichten voor ons allen, maar ik blijf positief!!!
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Hallo Allemaal,

Het is weer een tijd geleden dat ik wat gepost heb, maar heb wel regelmatig een bezoek gebracht.

Nu wil ik jullie laten delen in een nieuwe ontwikkeling bij mij/ons.

Om het voor jullie overzichtelijker te maken zal ik de personen die hier nog verder in mee"spelen" even van een nick voorzien.
- mijn partner = Marvin
- "onze" vriendin = klara

Oké....

Ik heb een zeer hectische week vol emotie achter de rug...

Het begon met de ontdekking dat Marvin een attribuut (2 stuks, voor thuis en voor bij klara) dat via mij gekocht zou worden (maar nog niet betaald was, maar wel al in huis...leg ik nog uit) had meegenomen naar klara, zonder het mij te melden of maar te vragen of dit al betaald was. Ik natuurlijk pisnijdig, want op het moment dat ik erachter kwam, had ik dat ding net betaald en wilde ik dat voor hem klaar leggen. Kon hem nergens vinden :evil: Aangezien ik ook zijn bankrekening kan "plunderen" heb ik dus meteen ff geld overgemaakt met een geweldige mededeling erbij. Later heb ik hem dit voor de voeten geworpen. Gezegd dat iets stiekem meenemen, zonder te betalen bij mij niet van toepassing is, dat de NOOD zeker erg hoog was... Van Marvin veel gemopper en geprotesteer, maar toen ik hem nog ff vertelde dat ik niet van plan ben om nu én in de toekomst HUN attributen te gaan bekostigen, bond hij in. Alhoewel hij nog wel ff zei: ik wist toch niet dat het nog niet betaald was....Vragen blijkt moeilijk. Later, toen we allebei redelijk afgekoeld waren, gaf hij mij gelijk en bood hij zijn excuus aan....TE laat en zeer oneerlijk, heb ik hem ook gezegd.

Op mij kwam dit over alszijnde, Ik koop er wel 2, maar of de 2de ook bij Aurora gebruikt gaat worden weet ik nog niet....

Dus na een avondje alleen op de bank....heb ik een zeer sarcastische brief naar Marvin geschreven. Jaja, ik weet het, ik had dat niet moeten doen. Maar in een gesprek kan ik me niet zo uitdrukken als in een brief.
Dus...in die brief heb ik hem voorgesteld om alle sm-attributen die hier in huis zijn lekker mee te nemen naar klara, want dat ik het idee heb dat hij niet wilt/kan/durft om deze attributen bij mij te gebruiken. En ik vind het zonde als deze attributen liggen te verteren zonder dat ze ooit gebruikt zijn....En dat ik tot op heden nog steeds interesse heb in én nieuwsgierig ben naar BDSM, maar als hij mij dit niet wil laten ervaren, ik dan wel een Dom buitenshuis (net als hij een sub) zal vinden, die mij dat wel wil laten ervaren.
Deze brief heb ik in zijn kantoortje neergelegd en ben aan het werk gegaan. Dus 's avonds na het eten, barstte de bom. Zijn direkte vraag was of ik soms bij hem weg wilde.
daarop zij ik: Nee, hoe kom je daar nou bij. Dat maakte hij dus op uit mijn brief.

Het blijkt....Mannen komen van Mars, Vrouwen komen van Venus. Begrijpen en communiceren blijft moeilijk. In ieder geval, stevig gesprek, verwijten over en weer, tranen en uitleg. Eerst wilde hij weer van mij weten wat ik op BDSMgebied zou willen en waar ik opgewonden van word. Ik heb hem gezegd, dat ik dat niet kan zeggen zonder de ervaring. Erotische verhalen lezen en filmpjes kijken, leuk, interessant, maar ik ben het type dat iets moet ervaren, voor ik kan zeggen of ik het lekker vind.

"Een bord eten kan er lekker uitzien, maar vreselijk smaken."

Maar als hij mij dat niet wil laten ervaren, da's prima, maar dan ga ik het buiten de deur ervaren. Toen kwam zijn dreigement...nou, moet je doen, dan zul je merken dat het heel anders is dan dat jij wil en ik bij jou zou doen. Waarop ik zei: een goede Dom gaat meerdere gesprekken met mij aan, waarin ik duidelijk kan aangeven wat absoluut wel én niet wil. Zo hoort het te gaan, daar is tijd, communicatie, vertrouwen en respect voor nodig. Nou, daar dacht hij anders over. Maar als ik dat dan zo graag wilde, moest ik dat maar doen, graag zelfs. Waarop ik zei: ik ervaar het allemaal liever met jou, want vertrouwen is er al, net als de intimiteit. Hij wil dit wel, maar vind het moeilijk om iemand van wie hij houdt pijn te doen....snap ik in principe wel....maar het is tegenstrijdig.
Toen werd het stil....en moest er lang nagedacht worden. En toen...........spannend spannend spannend....kwam hij met een echt geweldig voorstel. 1x per week, op een vaste dag nemen we de tijd voor elkaar en de BDSM, zodat we ons er allebei op kunnen voorbereiden en rekening mee kunnen houden. En ik heb hem beloofd dat als Bdsm echt niets voor mij is, ik hem dat eerlijk zal vertellen. Dan hebben we het geprobeerd, ik heb het ervaren en dan weten we alletwee waar we aan toe zijn.
Hè hè....
Maar, aangezien hij een beetje in de lappenmand zit, wilde ik niet meteen doorhakken, eerst maar goed in zijn vel zitten.

Nu wil het dat er vanmiddag spontaan het één en ander is gebeurd. Het was geweldig, overweldigend en verwarrend. Waarom?
Halverwege, terwijl ik zijn penis aan het liefhebben was, liepen me ineens de tranen over mijn wangen en het hield niet op. Snikken hoefde ik niet...maar ze wilden niet stoppen. en dat is tot het einde gebleven. Marvin heeft hier niets van gemerkt. Ik heb nog een tijd op mijn buik met mijn hoofd over de bedrand gelegen, druppelend. Toen mijzelf van het bed gehesen, gewassen, aangekleed en nog minstens 20 minuten op de bank gezeten, druppelend.
En ik kan het niet verklaren....

Misschien weet iemand wat er aan de hand is met mij?
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: HELP!!!!

Bericht door phedre »

misschien stukje ontlading dat er eindelijk iets lijkt te gebeuren wat je al zo lang wilt, dat er eindelijk een doorbraak lijkt te komen in jullie impasse?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: HELP!!!!

Bericht door pluis »

Of misschien tot de conclusie komen dat Marvin een godsongelofelijke eikel is die haar botweg demonstreert dat hij eigenlijk maar weinig zin heeft om ook maar iets in haar te investeren (tenzij ze aankomt met iets wat hij interpreteert als een dreigement om weg te gaan), en als ze dan zegt ' nou, dan zoek ik toch iemand die wel in me wil investeren' dan vertelt ie 'r doodleuk dat iemand anders haar nooit zoveel goeds / fijns zal geven als hij (terwijl hij tot op dat moment nog helemaal niks heeft uitgevoerd). Hoe haalt ie het in z'n botte harsens.

En dit nadat Marvinneke al een tijdlang is vreemdgegaan, als dat vreemdgaan uitkomt tegen zijn vriendin zegt dat ze er maar mee te leven heeft dat hij met haar vriendin wél zijn best wil doen en de vriendin dan ook nog eens voor de seksspeeltjes wil laten betalen die hij met zijn scharrel gebruikt.



Lieve Aurora,

Het spijt me dat ik als een wervelwind je draadje binnenkom en lelijke dingen zeg over je lief. Dat is nooit leuk en je zult het misschien niet verwachten, want we proberen ons meestal qua oordelen wat in te houden hier. Ik heb je vorige posts ook gelezen en heb me toen al eens stevig achter de oren gekrabbeld. Ik denk dat ik mezelf niet zou kunnen vergeven als ik je niet heel eerlijk zou zeggen wat ik vind:

1) Je verdient beter.

Je verdient een partner die niet tegen je liegt om zijn seksuele lusten te bevredigen (of om iets anders dan 'Nee er zijn geen Joden in dit huis of ' Nee, je krijgt geen pony voor je verjaardag'). Je verdient een partner die open met je praat over zijn en jouw seksuele wensen. Ook op de lange termijn. Ook als je een poos geen zin hebt in iets wat hij wel wil. Nu dat je weet dat hij tegen jou kan liegen over met wie hij seks heeft en met wie hij speelt, weet je heeeel zeker dat hij niet ook liegt over veiliger seks? Straks is ze zwanger, of straks heb jij een soa, en wat dan?

Je verdient overigens ook een betere vriendin. Eentje die niet achter jouw rug om de horizontale tango gaat liggen doen met jouw partner, zonder dat jij hiervan weet. En eentje die, als ze t dan al met jouw partner wil doen, jou daarbij niet in de kou laat staan.

2) BDSM is niet _zo_ belangrijk.

Ja, t is wel _belangrijk_. Mensen maken er soms hun relatie om uit. Soms maken ze er hun relatie open om (met inspraak en medeweten en openheid voor allen). Maar t is niet belangrijk genoeg dat je er je lief, je partner voor verraadt en haar tweederangs behandeld. Alleen eikels (m/v) doen dat. Alleen onbetrouwbare mensen doen dat.

3) Je verdient beter (ik zeg het nog maar een keer)

Ik weet dat je denkt aan de tijd en de liefde die je hebt geïnvesteerd in je relatie met Marvin. Ik weet dat je denkt dat die jaren toch niet voor niets geweest kunnen zijn en dat je de pijn van het vreemdgaan toch niet alleen maar hebt doorstaan om je nu - door een of andere domme trol op het internet - te laten vertellen dat het het niet waard is. Er bestaat zoiets als de 'sunk cost fallacy'. De neiging om te blijven investeren in een slechte zaak, omdat je er al zoveel ingestopt hebt. En je _hebt_ heel veel in Marvin gestopt. Eindeloze uren piekeren, nachten wakker liggen, huilen, hulp zoeken online. Alleen thuiszitten terwijl hij met je vriendin de sterren van de hemel speelt. Je offer is heel groot geweest. En dus lijkt weglopen bijna onmogelijk.

En in ruil voor al die offers liegt hij tegen je, negeert hij je en behandelt hij je als huishoudster en als bestelster van zijn seksspeeltjes. En als je zegt dat je het dan wel bij iemand anders zoekt, dan denkt hij te te kunnen vertellen dat hij de enige zal zijn die met je speelt zoals jij dat wilt. Maar dat heeft hij nog nooit gedaan. En hij zal het ook niet doen. Hij let niet eens genoeg op je om te zien dat jullie spel je zoveel doet dat je ervan in tranen bent. Jij, zijn trouwe vriendin, bent zo ondersteboven van wat je meemaakt, dat de tranen je letterlijk over je wangen lopen, en hij _ziet_ het niet eens.

4) Er _is_ beter.

Als ik heel even uit ervaring mag spreken: het is, als je in een rotte relatie zit, zo goed als onmogelijk om te zien dat het beter kan. Dat mensen jou met liefde en respect kunnen en zullen behandelen. Jouw emoties zien als waardevolle dingen die gedeeld en gevierd mogen worden. Jouw beginnende zoektocht niet zien als iets lastigs wat je zelf maar uit moet zoeken, maar als een spannend, fijn en samenbindend avontuur dat ze samen met jou mogen ondernemen.

En zelfs als je Dom Charming niet gelijk vindt (want ze zijn lastig te vinden, hoor, die mensen die je zo behandelen), dan ben je in je eentje, met je waardgheid, je trots en je emotionele integriteit in één stuk, een heel eind beter af dan bij iemand die jou behandelt als fucking Assepoester.

5) We zijn er voor je.

Dat klinkt misschien heel debiel. Het klinkt denk ik ook alsof ik spreek voor heel WS. Zou ik eigenlijk niet moeten doen, maar ik ken "mijn" forummers een beetje en als er iets is wat we voor iedereen (proberen te) doen, dan is het "er zijn".

Je bent vrij om te kiezen of je bij Marvin wil blijven of niet (al zou ik je het liefst nu ophalen en je in een bubbelbad stoppen en je thee en chocola voeren en dan dierendocumentaires met je kijken en daarna gezellig samen 'mannen shoppen' op Fetlife - ik ben maar een grietje in Californië en dat is allemaal niet zo praktisch).

Ik zeg het nog eens: je bent vrij om bij Marvin te blijven als je dat wilt. Ik zal er niet minder om over je denken en ik zal je niet veroordelen en ik zal je ook niet minder proberen te helpen. Maar als je mij om raad zou vragen, dan zou ik gáán. Weg. Briefje op tafel. Want je verdient beter en je liefde is aan hem heus verspild. Gooi dat moois toch niet in de bodemloze put van de vent die jou wel handig vindt om zijn lul te aanbidden en de seksspeeltjes voor hem en zijn scharrel te bestellen en je te bedreigen als jouw wil een keertje opvlamt. Geef het aan een asieldier. Of aan jezelf. Of aan ons (je krijgt het terug, beloof ik!) Of aan Dom Charming, als die dan eens wil opduiken.

Veel liefs en een enorme knuffel,

pluis

Ps. Nooit in de gewoonte om m'n berichten te ondertekenen, maar soms moet het even, of zo.

Pps. Het staat je echt volkomen vrij me te negeren, voel je daarover ook alsjeblieft niet bezwaard.
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Lieve pluis,

Ja, echt jammer dat je niet híer om de hoek woont. Maar....weet dat ik me niet laat misbruiken.
Ik negeer klara zoveel mogelijk En dat ontgaat hen niet. Ooit komt ze verhaal bij mij halen en dan krijgt ze de wind van voren.
Je hebt op veel punten gelijk en die zijn ook allemaal al door mijn kop gegaan. Toch....hou ik nog veel van hem en ook hij heeft van de week gezegd dat hij van mij houdt, dat wij bij elkaar horen. En, pluis, ik ken hem TE goed, dus als hij dit niet zou menen, zou ik dat aan zijn gezicht en houding gezien hebben. Neehee, dit is geen blinde verliefdheid.

Er speelt bij hem meer, dat heeft met jeugd, eerder hhuwelijk en ernstige gezondheidsproblemen te maken. Hier kan én wil ik niet over uitwijden. Maar dit alles neem ik wel serieus.

Daarnaast...ook ik kan heel erg lang koppig zijn, blijven mokken en afstandelijk doen. En dan zeg jij dat ik er alle reden toe heb....hihi. Maar wees gerust, ik werp hem nog voldoende voor de voeten en ga hem zeker aan onze afspraak houden.

Het mannen shoppen hou ik in het achterhoofd....mocht het toch zover komen, dan heb ik behoefte aan tips & tricks.

Al met al, pluis, jouw reactie is lief en geeft mij steun, maar verwoordt toch niet de tranen van vanmiddag....sorry.

Ontlading, blijdschap om de ervaring, van genot....zou allemaal kunnen, is meer in de richting denk ik.

Lieve pluis, ik waan me in bad met chocolade, thee, kijkende naar Californische dierendocu's met jou. En als ik straks uit bad kom, in mijn badjas, voel ik die dikke knuffel!

Dank je wel! :kiss:
Oppergodin_Hera

Re: HELP!!!!

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ow wat ben ik het met pluis eens. Mijn handen kriebelde. Maar ik weet ook als je er midden in zit, je volop gelooft in de liefde. Welke idioot laat jou de speeltjes voor zijn neukertje betalen? Dan ben je toch niet van deze wereld. Ik had hem allang laten kiezen. Mijn vertrouwen zou door al het liegen allang weg zijn. En je weet dat het niet goed zit. Anders had je hem je tranen wel laten zien en hadden jullie het er over kunnen hebben.
Je voelt je duidelijk niet veilig bij hem.

Bewaak je eigen grenzen en rek ze niet op als het niet goed voelt
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: HELP!!!!

Bericht door pluis »

Oppergodin_Hera schreef:En je weet dat het niet goed zit. Anders had je hem je tranen wel laten zien en hadden jullie het er over kunnen hebben.
Je voelt je duidelijk niet veilig bij hem.
Alhoewel ik me in de rest van je post prima kan vinden, vind ik dit niet zo terecht. Soms is iets nieuw en breekbaar en wil je zoiets even voor jezelf houden, althans, dat kan ik me voorstellen. Ik denk ook dat het belangrijk is dat Aurora zelf tot conclusies komt over hoe ze zich voelt in haar relatie, en dat we haar niet opdringen dat zij bepaalde gevoelens wel of niet heeft.

Ik denk dat we er met liefde voor haar moeten zijn en niet met de aanname dat wij beter weten hoe zij zich voelt, dan zijzelf.


@ Aurora,

Dank je voor je enorm lieve reactie. Ben ik zo blij mee!

Het is duidelijk dat je erg veel van hem houdt en om hem geeft en dat siert je. Ik kan me ook voorstellen dat we niet Marvin's hele verhaal kennen. Tegelijk is hij wel een volwassen vent - eentje die foute keuzes maakt, en daar nu de gevolgen niet of nauwelijks van ondervindt, terwijl jij die keuzes niet maakt en nu de nadelen op je bord hebt liggen. Wat je zegt over de andere dingen die spelen, nare jeugd, vechtscheiding, gezondheidsproblemen, dat zijn dingen die veel mensen meemaken en die bij veel ander mensen niet tot dit soort gedrag (of een dergelijke houding tegenover een lieve partner) leiden. In die zin vind ik dus dat Marvin daar geen extra 'speelruimte' of 'krediet' voor hoort te krijgen en dat het geen factoren zouden moeten zijn in de afrekening van wat jij verdient en hoe hij jou behandelt.

(de kolibrie's op mij balkon doen je de groeten, trouwens :) )
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

lieve pluis & Oppergodin_Hera (en alle anderen die meelezen),

Ik snap jullie reacties dondersgoed en zo heb ik me ook weken gevoeld. Als ik al naar woningen, auto's en inboedel aan het neuzen ben geweest, zegt dat genoeg denk ik. Zelfs onze eigen inboedel heb ik op papier gezet, dat wat ik ooit ingebracht heb, blijft van mij....oeps.
Maar, ik kan het nog niet opgeven. Wij beiden zijn slecht in communicatie naar elkaar toe, als het om onze relatie gaat. Da's een feit. En ja, hij heeft dingen geflikt, die niet door de beugel kunnen, door het gebrek aan communiceren. Daar moeten we aan werken, dat gaat stroef, maar begint te komen.
Dus boosheid van mijn kant is er en dat merkt hij ook echt wel. Echter de meeste boosheid bij mij is op klara gericht. En ik was van plan om daar heel luchtig over te blijven, haar zoveel mogelijk, zoniet helemaal, te negeren. Maar dat vrat aan me en liet me niet los. Dus zij ontvangt morgen een zeer gepeperde, grof bewoordde afscheidsbrief van mij. Dit heeft me al wat rust gebracht. Verder heb ik haar op alle mogelijke contactmanieren proberen te elimineren. Echter, haar helemaal bannen gaat niet lukken, omdat ik ook contact heb met haar lieve kinderen en haar ex. En zo heel afentoe (voorheen veeeeeel vaker, want ze voelt het al wel) komt ze hier over de vloer. Maar dan ben ik zo trots om lekker te blijven zitten, ik ga toch zeker niet op de vlucht voor haar in ons eigen huis.

Maar nu een andere leuke gebeurtenis, die mij weer heel veel inzichten hebben gegeven en waar ik zelfs van loop te glimlachen en te groeien...misschien wel van trots.

Gisterenavond was mijn avondje alleen, Marvin meldt wel netjes als hij naar klara gaat. En daar reageer ik dan heel koel en afstandelijk met "Ja".
En dus had ik alle ruimte voor het nemen van initiatief.
Zelf een spreidstang inelkaar geknutseld, wil hij al heeeeel lang, maar door een rare reactie van mij nooit van gekomen ;)
Daarna al onze speeltjes, gewone en bdsm, bij elkaar geraapt, slaapkamer opgeruimd en onze speeltjes in koffer met spreidstang een prominente plek in onze slaapkamer gegeven. Maar tijdens het bij elkaar rapen van de speeltjes, miste ik een aantal artikelen....woede kwam op en ik had de neiging om alles weer te niet te doen en weer een negeeract op te gaan voeren. Niet goed, dacht ik. Andere aanpak. Gewoon rustig wachten tot hij thuis komt, in plaats van te gaan "slapen" zoals gewoonlijk. En toen hij thuis kwam heb ik hem bij de hand gepakt, naar de slaapkamer geleidt en mijn verrassing laten zien, daarbij zeggende: "dit om mijn woorden van van de week kracht bij te zetten, ik wil met jou BDSM ervaren". Maar wel ff gemeld dat ik wat spullen miste....Dat moest hij toegeven, had hij meegenomen naar klara. Nog niet gebruikt, want ze is wat ziekjes. Blijkt van mijn kant dat ik voor een paar maanden geleden iets verkeerd geïnterperteerd heb. Marvin zei toen dat hij dan spullen mee zou nemen om te proberen. Ik ging er vanuit, bij haar vandaan naar ons. Tja, zij sprak met zoooveel ervaring (met haar ex) dat ik dacht dat zij de hele verzameling bij haar ex had meegenomen. Blijkt....ze heeft bijna niets. 1 zweepje, die al naar 1 sessie aan gort is gegaan, van die goedkope, metalen handboeien, die haar pijn doen. Wat ik niet kan snappen, want zij roept steeds : Pijn is fijn! Moet ze ook niet klagen :hypocrite: En ze heeft wat trillende attributen.

En toen ik dit hoorde, kwam er rust, inzicht, inwendig gegiechel en een beetje trots.
Het inzicht:
klara doet zich voor als een volwassen vrouw met heel veel kennis en ervaring, dit geldt voor het geheel, dagelijks leven, BDSM en seks. Naar mijns inziens is ze een heel klein, onzeker vogeltje. Als je met 21 jaar met je jeugdliefde trouwt, binnen 8 jaar 2 kids hebt en na je zilveren huwelijksfeest in scheiding ligt....(en ik weet meer van haar leven) heb je weinig meegemaakt in je leven en weinig ervaren. Maar ja, dan luister je veel naar mensen en je leest hier en daar wat en dan denk je dat je alle wijsheid in pacht hebt en andere kunt adviseren...zonder het ooit zelf ervaren te hebben.
Ik was een onzeker vogeltje, kwam door mijn uiterlijk, maar dat heeft me er niet van weerhouden om tot mijn 35ste lekker te genieten van het leven als happy single. Dus veel reizen (Californië is mooi!!!!), diverse banen gehad en vele vrienden door het hele land gehad. Nu ben ik ook nog ambulante verkoopster van erotische artikelen in huiselijke sfeer, is paar keer meegeweest, dus nu weet zij er ook ALLES vanaf...ahum...
CONCLUSIE: ze doet zich voor als de ervaren sub, maar komt net kijken. Ik ben geen ervaren "sub", beschouw mijzelf niet als sub, maar Marvin heeft tot op heden in onze relatie alles bij mij mogen doen, hoe sub kun je het hebben. Dat ik nog grenzen moet gaan verleggen mbt tot durf inzijnde aangeven, plaatsen ed. da's ander koek, geef ik ook eerlijk toe. En dat ik eerst moet voelen, voordat ik kan zeggen dat het lekker is, vind ik niet meer dan normaal. Blijkt bij klara dus niet anders te zijn...als ze onze spullen moeten gebruiken om te proberen voor het aangeschaft gaat worden...whoehahahaha...hoezo het is een gevoel? Ik denk dat ik al meer BDSM "ben" dan zij.
klara liep voor een haar geleden nog te gillen dat tepelklemmen en duimboeien niets voor haar zijn, maar inmiddels...toch maar proberen...proest...En BDSM termologie is haar helemaal vreemd.

En dus gisterennacht tot heel laat nog samen met Marvin zitten bomen over speeltjes, meubels en plekjes in huis creeëren.

Heerlijk geslapen en erg positief opgestaan!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: HELP!!!!

Bericht door eireann »

Ik ben blij met je positieve verhaal, en toch knaagt het nog.

Waarom gaat hij nog met die Klara om? Iemand aan wie jij een hekel hebt tegenwoordig? Weet hij dat wel? Dat zou ik hem erg kwalijk nemen.
**Self Rescuing Princess**
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Hoi eireann,

Dat snap ik.
Ik heb hem voor een paar maanden geleden gemeld dat voor mij de verstandhouding tussen klara en mij dusdanig is veranderd, dat het mijn keuze is om afstand te nemen.
En dat ik me in haar huis niet fijn voel, zoals ik me voorheen op het adres toen ze nog met haar ex was, nog wel fijn voelde. En ergens waar ik me niet fijn of prettig voel, kom ik liever niet. Of dat specifiek met haar persoontje te maken heeft of met haar huis en inrichting weet ik niet. Heb ik al vanaf het begin dat ze daar woont en ik nog niet tot de nu opgedane inzichten was gekomen.
Voorheen konden klara en ik best goed over intieme, persoonlijke onderwerpen praten. Van mijn kant is dat nu niet meer mogelijk en doe ik dat dus ook absoluut niet meer.
Zij kennen elkaar al zeker 30 jaar en ik vind dat ik niet degene ben die hun vriendschap/relatie kan/mag te verbieden. Ik heb vriendschappen waar hij ook niet in geïnteresseerd is of die hem niet aanstaan, deze verbiedt hij mij ook niet. Marvin ( ik ook hoor) is voor haar kinderen een steun en toeverlaat. En zij heeft Marvin en mij goed bijgestaan tijdens het ziekbed van zijn vader en tot op heden met de hulp aan zijn moeder. Dus zee heeft ook positieve dingen.
Dit wat er nu gaande is, weet buiten ons 3en niemand, meer om zijn moeder dan om iemand anders. En ik denk ook dat zodra zijn moeder er niet meer is er veel dingen bekend worden en er van alles gaat gebeuren waar zij beiden niet blij van zullen worden.
Dat mijn gevoel ten opzichte van haar in negatieve zin versterkt is weet hij niet, hoeft ook niet. Dat is iets van mij en iets tussen haar en mij. En mijn keuze.
Hij moet zelf ondervinden hoe zij werkelijk is, dat kan ik hem niet vertellen. Mocht hij mij hier over aanspreken, omdat hij dat via klara te weten is gekomen, zal ik hem dat ook vertellen. Verder weet hij dat wat er op BDSM en seksueel gebied bij hen gebeurd niet aan mij verteld dient te worden, wil ik geen deel van uitmaken. Oké, op vannacht na dan, maar was gelukkig niets in detail...En ook dat respecteert hij en doet hij dus niet. Verder vraag ik hem niets als hij thuis komt van klara, hij vertelt zelf de nieuwtjes van die kant betreffende haar kinderen of haar huishouden. Aan mij dan de keuze hoe ik reageer en die is soms wel eens bot, zeker als het haarzelf betreft. dus hij oet het voelen.

Dus laat die knager in jouw binnenste maar vrij....ik sta erboven...echt waar, zeker na mijn inzicht van vannacht. Wel erg lief van je!!!! :kiss:
Gesloten