Meetings

Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Meetings

Bericht door Crownless »

Dat ik vind dat als jij de wens hebt met anderen te praten over bdsm-gevoelens, en dat je D je niet vertrouwt met andere D's, je dan inderdaad naar een meeting met vrouwen moet gaan. Of dat je D dan met jou mee gaat naar een munch.

En ik denk dat jouw D daar niet echt onderuit gaat komen, omdat er -voor zover bekend- weinig tot geen meets zijn die alleen voor vrouwen zijn.

Of je kiest ervoor om je wens om met anderen te praten op te geven. En daarvan denk ik: als je te vaak iets moet opgeven voor je D, je uiteindelijk niet blij gaat zijn en weg gaat.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

OK duidelijk. Ik heb niet het gevoel dat ik veel moet opgeven van mijn D hoor, ja ik mag misschien niet met iedere kerel in bed duiken maar das in een vanille relatie ook niet de bedoeling meestal
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Meetings

Bericht door thaliya »

Vreemdgaan is iets anders dan niet naar een meeting mogen waar het eventueel zou kunnen gebeuren.

Ik vind het een lastige situatie. Hij kan je of leren vertrouwen (of jij jezelf) en dan een Munch zoeken waar je heengaat zodat je hem en jezelf kunt bewijzen dat je ergens heen kunt gaan zonder dat het in seks eindigt.
En heel eerlijk... Als het zo moeilijk voor je is dat het problematisch is (dat jij niet nergens heenkan waar ook mannen komen) dan moet je daar misschien hulp voor zoeken.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Ik ben misschien een beetje nympho maar weet zodanig gevaarlijke situaties te vermijden waardoor het nu eigk heel goed gaat
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: Meetings

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

En hoe gaat dat met andere gelegenheden waar je met mannen samen bent? Een studytrip met een collega, of een borrel met je studievereniging. Een nieuwjaars receptie van de vereniging of gewoon een bezoek aan de buurtsuper. Is controle dan ook nodig? Hoe doe je dat?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Meetings

Bericht door phedre »

jij zegt, t is moeilijk een sletje te temmen, maar tem je een sletje door het allerlei dingen te verbieden? Om te beginnen is dat misschien n vrij makkelijke manier, maar als de nood hoog wordt, moet t nog maar blijven werken. Juist verboden dingen zijn lekker en zeker als je toch al nymphomaan bent, vraag ik me af hoe lang je je aan je verbod kunt houden.

En wat ik me dan afvraag, hoe doe je het mannen die je op je werk tegen komt, bij n doktersbezoek of andere dingen waarbij je mannen tegenkomt?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Op mijn werk moet ik wel professioneel zijn anders word ik ontslagen. Verder hou ik me tijdens boodschappen doen Ed niet Echt bezig met flirten, soms wel ergens in een café ofzo maar vaak is m'n D erbij en is het onschuldig lachje ofzo
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Meetings

Bericht door thaliya »

Waarom kan het bij boodschappen doen wel en bij een munch niet? En waarom kun je op je werk wel professioneel zijn en op een munch niet?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

De setting is dan gewoon heel anders. En op MN werk heb ik geen keus heb toch geld nodig
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meetings

Bericht door kitten »

Ben je ooit al op een munch geweest?
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Nee nooit echt de behoefte gehad. Ben ook nog maar een jaar of 2 bezig met bdsm en begin nu vriendinnen te missen die me begrijpen
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meetings

Bericht door kitten »

Ah, vandaar. ;) De sfeer op een munch is vergelijkbaar met de sfeer die normaal overdag in een lunchcafé zal hangen. Er komen ook andere mensen, kinderen etc. Ik denk dat je er net zo veilig bent als wanneer je met gewone vrienden naar zo'n lunchcafé gaat.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Meetings

Bericht door pluis »

We doen hier op het forum ook wel eens een soort algemene forummeets - die vinden bijvoorbeeld plaats in de dierentuin, of gewoon in een park, of zo. Daar zijn zowel mannen als vrouwen, stellen en singles, maar er wordt helemaal niemand door iemand besprongen. Vaak zijn er ook kinderen van forumleden bij. Het is dan meer een soort groepsuitje van vrienden en kennissen (die toevallig ook interesse hebben in BDSM en daar dus (buiten gehoorsafstand van de kinderen) wat over kletsen). Zou je D open staan voor zo'n soort meet, of jou zonder hem naar zo'n meet laten gaan? Ik beloof dat niemand je bij de gorilla's over het hek zal smijten :)

Qua houding richting jouw relatie / D/s zit ik denk ik een beetje tussen Crownless en Voleuse in, en dat komt doordat ik jou en je relatie helemaal niet ken.

Er zijn hier zeker meer mensen op het forum die hele strakke regels hanteren binnen hun D/s, en er zijn zeker ook mensen die die D/s door hun hele relatie heen laten lopen. In die zin ben je dus geen uitzondering. Ik denk dat de onrust die sommigen van ons voelen ermee te maken heeft dat een regel als 'ik mag om seksuele redenen nergens alleen heen als er daar ook mannen zijn' klinkt als iets wat jou sociaal isoleert op een manier die vrij ver gaat, terwijl je wel aangeeft behoefte te hebben aan niet-seksueel, sociaal contact met mensen met dezelfde gevoelens als jijzelf. Het offer dat je moet maken zodat jouw D geen last heeft van jaloerse of bezitterige gevoelens wordt dan wel heel groot, want vrienden zijn belangrijk.

Natuurlijk is het heel fijn om te voelen dat jouw D veel om je geeft en je wellicht een beetje tegen je eigen flirterigheid wil beschermen (ook al weten we best dat dat _eigenlijk_ niet nodig is en je die zelfbeheersing gewoon hebt (ja toch?)). Het wordt vooral voor jou heel moeilijk om met de overgrote meerderheid van mensen af te spreken (vrouwelijke Doms en switches, mannelijke subs, genderfluïde Doms en wat al niet meer) en je moet dus eigenlijk 98% van alle kansen om mensen te ontmoeten, opgeven zodat jouw D zich niet ongemakkelijk voelt. Als je kijkt naar hoeveel mensen met BDSM gevoelens vaak hebben aan hun vrienden die die gevoelens delen, dan denk ik dat het maken van vrienden eigenlijk niet ondergesneeuwd zou moeten mogen raken voor zoiets als bezitterigheid of een beetje zelfbeheersing in het flirten.

Dan is er nog een laatste puntje. In mijn stuk hierboven ben ik ervan uitgegaan dat jouw D een leuke, lieve vent is die het allerbeste met je voor heeft en dat jij in jullie D/s gelukkig bent en weet dat je _echte_ problemen op tafel kunt gooien en er openhartig over kunt praten. Het lijkt me wel zo eerlijk om dat maar als eerste aan te nemen (toch? :)). Er zijn echter mensen die wat minder goede bedoelingen kunnen hebben, en hun partner proberen te isoleren van anderen, om ze zo meer afhankelijk te maken. Soms zoeken die mensen hun partners expres een beetje binnen de BDSMhoek, omdat het dan vaak wat acceptabeler wordt om hele strenge regels op te leggen - niet omdat dat iets is wat je samen zo besluit en fijn vindt, maar omdat dat de enige manier is waarop ze met een ander mens kunnen omgaan. Het in een sociaal isolement brengen van de partner (zogenaamd omdat de partner zichzelf niet kan 'helpen', maar eigenlijk om jaloerse gevoelens te voorkomen) is daarbij best een veelvoorkomende techniek, zeker als de kwaadwillende partner vermoed dat de vrienden wel eens duidelijk zouden kunnen maken dat wat hij/zij doet geen goede bedoelingen heeft.

Zoals ik al zei: ik ga er niet vanuit dat er bij jou iets onaangenaams aan de gang is, maar ik denk dat je je D best heel oprecht kunt vragen of hij wil overwegen zich iets flexibeler op te stellen. Zo gauw hij jouw groepje (nieuw gemaakte) vrienden dan leert kennen, zal hij zich er hopelijk gerust op voelen dat jij _best_ zonder supervisie met een groep (waarin zich ook een man(nelijke D) bevindt) in een ruimte kan zijn zonder dat je acuut en bruut genomen wordt.
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Ik zal het er over hebben met mijn D :-) maar hij heeft alleen maar goede bedoelingen dus maak jullie geen zorgen . bij die laatste zin slaat mijn fantasie gelijk weer op hol :bloos:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Meetings

Bericht door thaliya »

Zie je zelf misschien een munch als een plek waar dat soort dingen gebeuren? Of in ieder geval kunnen gebeuren? In dat geval moet je wellicht je verwachtingen bijstellen want zoals mensen voor mij ook hebben uitgelegd zijn munches tussen het gewone publiek, vaak met kinderen dus de kans dat er iets gebeurt is erg klein.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gesloten