Verwachtingen en hoe het daadwerkelijk fysiek uitpakte.

Gesloten
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Verwachtingen en hoe het daadwerkelijk fysiek uitpakte.

Bericht door perman »

Naar aanleiding van het slagwerk topic borrelde er een zij-vraag op en nieuwe draadjes zijn gratis heb ik horen fluisteren.

Ik heb met beperkte ervaring en onbeperkte fantasie uiteraard bepaalde verwachtingen hoe dingen in werkelijkheid uit zouden kunnen pakken, en dan specifiek op lichamelijk vlak.
Bijvoorbeeld bij zwepen en dergelijke. Zo verwacht ik dat scherpe pijn mij meer fokking pijn doet dan doffe pijn, maar dat dit uiteindelijk toch mijn voorkeur zal hebben. Ik haat krabben op de goede manier, maar ga waarschijnlijk toch m'n eigen graf graven door een uienkam te kopen en hier geen spijt van te krijgen.

Maar da's nu allemaal nog theorie en grootspraak, in hoeverre kwam dit soort verwachtingen bij jou uit of werd in de praktijk het tegendeel bewezen?
.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verwachtingen en hoe het daadwerkelijk fysiek uitpakte.

Bericht door tessie »

Ik vond het altijd mooi om te zien als mensen met singletails speelden, dus ik had een x zo'n hele fancy singletail voor mijn Meester besteld, in Amerika, van kangaroeleer enzo. Nou. Echt nog nooit zo'n spijt gehad van een kado. Ik haat dus singletail pijn. Voelt echt snijdend en dat kan ik gewoon écht niet hebben. Ik word er echt kwaad van. Blegh.

Maar afgezien daarvan, heb ik het altijd wel goed in kunnen schatten. Ik denk dat omdat ik nu ondertussen wel met heel veel dingen geslagen ben, ik vaak van tevoren wel kan voelen ergens aan of ik het lekker ga vinden of niet.

Ik vind trouwens bijv een uienkam wel heel erg lekker. Ik vind krassen toch weer anders dan scherpe pijn van een singletail ofzo.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Verwachtingen en hoe het daadwerkelijk fysiek uitpakte.

Bericht door isara »

Een singletail leek me helemaal niks, ik weet niet eens echt waarom. Te veel sting, en ik ben meer van doffere pijn. Of toch niet, want toen ik hem eenmaal voelde vond ik het toch best eh, lekker. Anders, maar best lekker.

Beetje hetzelfde met de cane, was ik ooit bang voor, maar al heel snel niet meer. Lekkahlekkah. Wat overigens niet wil zeggen dat ik er alleen maar dol op ben - het is nogal haat-liefde.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verwachtingen en hoe het daadwerkelijk fysiek uitpakte.

Bericht door Voleuse »

Ik vind dingen vaak veel lekkerder dan ik denk. Eigenlijk nog nooit gehad dat iets qua pijn heel erg tegenviel. Ik had het wel met vernedering. Ik ben nogal eigenwijs/rellerig soms, dus ik had niet verwacht dat een preek over gedrag ook maar iets zou doen, maar ik was echt helemaal van 'Waahhh ik heb m teleurgesteld' en janken enzo. Dus dat was toch totaal anders dan ik dacht.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Oppergodin_Hera

Re: Verwachtingen en hoe het daadwerkelijk fysiek uitpakte.

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik heb vanaf mijn 11de alles wat los en vast zat over bdsm gelezen. Leek mij geweldig een mr en ik sub. Nou het werkt niet. Ik kan niets met pijn. Ik kan niets hebben. Ik heb al meerdere keren een zweep uit iemands handen getrokken omdat hij mij pijn deed. Dus zeg 15 jaar leeswerk bleek in praktijk heel anders te zijn en niets voor mij te zijn. So be it. Na een paar jaar heb ikthet geaccepteerd 8-)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Verwachtingen en hoe het daadwerkelijk fysiek uitpakte.

Bericht door JJV »

perman schreef:, maar ga waarschijnlijk toch m'n eigen graf graven door een uienkam te kopen en hier geen spijt van te krijgen.
zeker met een uienkam die wat onevenwichtig verdeeld is krijg je wel eens krasjes..
krasjes kun je met "zalf" bewerken natuurlijk.. wat misschien weer effecten heeft die je weer wèl waardeert.
afhankelijk wat er als 'zalf' gebruikt wordt.

( :aggut: èrg fan van mensen die kuilen voor zichzelf graven :aggut: )

qua zalf en gevoelen..
heb zelf t nodige met dingen als tandpasta, gember/mierikswortel etc geexperimenteerd..
en dat viel soms best tegen
in beide manieren.
dingen die je denkt.. dat gaan pijn doen.. viel soms mee..
en dingen waarvan je denkt.. dat kèn ik.. bleek door ander merk (tandpasta) ineens vuil en gemeen te zijn

of bleef langer nabranden dan gedacht
of kwam pas op als t vochtig werd gemaakt oid

en dan komen sommige dingen in andere stemmingen soms anders aan ook
~\v/~
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verwachtingen en hoe het daadwerkelijk fysiek uitpakte.

Bericht door Ravelijne »

Voor mij was het best verrassend. Ik dacht dat ik van lichte pijn zou houden en daarbij dacht ik aan spanking of misschien een plak of zo. Ik kon helemaal niets erotisch bedenken aan knijpen of klemmetjes. Op mijn eerste BDSM date vroeg ik om meer, want ik kwam ik er achter dat ik van best stevige pijn houdt. En knijpen is geweldig. :inluv: :inluv: :inluv:

Ik ben blij dat ik er redelijk onbevangen ingestapt ben. Gewoon voorzichtig proberen en dan kijken hoe het eigenlijk voelt en hoe het bevalt. Als ik ergens nieuwsgierig naar was gewoon proberen en als het niet echt (het gewenste) effect op me had, okay, dan gewoon iets anders gaan doen.

Ik moet er bij zeggen dat dingen ook niet altijd hetzelfde voelen en dat wat ik lekker vind ook per speelpartner verschilt. Dus op sommige dagen vind ik iets wat ik normaal lekker vind helemaal niet lekker, of soms kan ik bij uitzondering iets toch waarderen wat niet in mijn normale voorkeuren past. En wat met de een werkt, werkt met de ander niet en omgekeerd. Het is niet eens alleen dat iemand anders net even een andere techniek heeft (hoewel dat ook kan, natuurlijk), maar dat ik met die persoon een andere vibe heb, waarbinnen het dan ineens wel werkt, bijvoorbeeld.

TL,DR: het hangt er vanaf. ;)
48miles

Re: Verwachtingen en hoe het daadwerkelijk fysiek uitpakte.

Bericht door 48miles »

Bij mijn eerste spelervaring verwachtte ik hardheid, maar met mate. Per slot moet je elkaars psychologie en elkaars lichaam nog leren kennen, en wat al niet meer om tot een intense, genotvolle, voldoening schenkende ervaring en wellicht speelrelatie voor beiden te komen. De pijngevoelens waren behoorlijk en ook heb ik genoten. Ja ik draai het even om, of creeer misschien verwarring.
Maar pas later, toen ik wist wat ik echt wilde van hem, realiseerde ik me dat het hard slaan met een dunne pvc pijp op mijn dijbeen, met blauwe plekken nog een week later tot gevolg, een behoorlijk heftige start was van ons spelcontact. Ik besefte op dat moment ook dat hij mij datgene zou kunnen geven wat ik verlangde.
Hoe verwachtingen en een heel andere ervaring van een situatie, onverwacht groot vertrouwen kan geven op een later moment. Zoiets.
Gesloten