Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door chell »

Brr, geen verwarming! Gelukkig is het iets warmer dan afgelopen weekend. Hopelijk heb je vanavond dan wel CV. Anders mag je ook hier even komen opwarmen hoor!

En keukenleverdag! Woei! Als die dan straks geplaatst is, wordt het wel ineens echt een huis ook!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door eireann »

CV zou wel fijn zijn ja!
Wordt de keuken ook inelkaar gezet vandaag?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Ravelijne »

Gaan ze de keuken er echt in één dag inkrijgen? Bij ons (vorige appartement met ex) deden ze daar destijds toch een aantal dagen over en dat was een heel klein keukentje... Of misschien is bij jou de oude er al helemaal uit. Bij ons moesten ze die eerst nog afvoeren ook.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

De keuken zou op donderdag klaar moeten zijn, dus t plaatsen duurt wel langer dan een dag. De oude keuken is er wel al helemaal uit, en alle leidingen zijn al verplaatst, en dat duurde heel lang.

Verder was t niet heel koud, ofzo, tenzij ik echt lang stil ga zitten. Ik werk gewoon door tot ik ga slapen en dan heb ik een superdik dekbeden n poes (en n waterkoker en theezakjes) :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door chell »

Ik zit hier echt de hele tijd de verwarming op te stoken :oops: :oops: Maar als je in beweging blijft zal het inderdaad wel te doen zijn.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

Zojuist hebben ze met 3 man, een verhuislift en heeeeeeeeel veel beleid hier 4.2 meter stalen aanrechtblad binnengeschoven. Whoa! :inluv:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Pien »

Zet de waterkoker nog maar eens aan voor Pluis.

Lijkt me geweldig om de vorderingen te zien waar je zo hard aan gewerkt hebt!
(Droomt zelf verder over aanrechtbladen van ruim 4 meter...)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Ravelijne »

Yay voor dekbedden, waterkokers en poezen! Valt mee dat alles er al uit is, donderdag is best dichtbij. Grappig hoe kamperen in je nieuwe huis zoveel fijner is dan luxe in oude of niet-eigen huis. Toen we eenmaal in het appartement gingen klussen, waren we eerst van plan om in oude huis te slapen maar binnen een dag wilde ik echt niet meer terug. New beginnings zijn magisch, of zo. :)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door eireann »

Nog tevreden met de vooruitgang?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

Alllllllls het goed is komt de aannemer deze week de puntjes op de i zetten. Dat zou tijd worden :)

Inmiddels heb ik vloeren en een werkende keuken (nog niet helemaal af - er staan wat cosmetische onderdelen in de nabestelling wegens verkeerde maatvoering), dus nu is het echt een huis, in plaats van een bouwput.

Nog een paar nachtjes slapen en dan is Lief er en kunnen we gaan inrichten. Whieeejj!

Edit. Oh ja, stuc en schilderwerk is ook af. Nog twee muurtjes behangen (en eentje bijwerken), en dan is ook dat af.

Mag zeker niet klagen :P
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Daantje »

Woooooot! Ik ben echt heel benieuwd naar hoe het er nu uitziet met megalomane keukenplannen van je. (en zonder die berg puin)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door pluis »

Als ie eenmaal helemaal af is (en ik heb iets anders om op te zitten dan de vloer) kun je rekenen op een uitnodiging om m te komen bewonderen :P

Overigens meen ik me te herinneren dat jij een bepaald merk espressoapparaat aanraadde als 'een echt werkpaard'. Weet je nog welk merk je daarmee bedoelde?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Ravelijne »

Ik weet niet welke Daantje bedoelde, maar hier maak ik iedereen blij met de Aeropress. Die geeft volgens kenners het resultaat van een professioneel Espresso apparaat maar is ernstig goedkoop, klein, draagbaar en millieuvriendelijk want zit geen snoer aan. Hij is ook nog leuk om te gebruiken. :)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Pien »

Pluis, het klinkt echt of je bergen werk verzet hebt en aan het verzetten bent. Mag je echt trots op zijn. Nog even bikkelen tot je lief er is en dan samen verder en genieten.

Edit. Leest mee over espresso
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Groot Pluiselijk Klusweekend (Nov 11-12)

Bericht door Ravelijne »

Dat wat Pien zegt, dacht ik ook, maar ik was even nipt tussendoor terwijl ik andere dingen moest doen stiekem aan het WSsen dus bleef het bij de Espresso. :D Heb je nog een beetje hulp kunnen inschakelen, tussendoor? Heerlijk dat jullie zometeen met zijn twee in jullie eigen stek zitten.
Plaats reactie