Kink me 12 mei

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Kink me 12 mei

Bericht door thaliya »

Ik heb me opgegeven en ook al betaald.
Thema is idd super leuk, maar denk dat ik het dit keer bescheiden houd want zoveel kinky carnaval positiekleding is er niet :P
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Kink me 12 mei

Bericht door thaliya »

Voleuse schreef: 25 apr 2019, 19:44 Klnkt interessant... kijken of ik een date kan regelen.

@tessie (jij bent hier eerder geweest denk ik) Wat voor soort locatie is het? Hebben ze suspensionpunten? Is er een dresscode op dit feest want dat kan ik niet helemaal uit de omschrijving halen?
Ik sprak iemand die vaak helpt op KM en gevraagd of er een suspension punt is en het antwoord was:

[27-4 09:18] Er is een balk waar je kan suspensen
[27-4 09:18] Dus als men zelf touw mee neemt kan t
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kink me 12 mei

Bericht door kitten »

The suspense is killing me! :mrgreen:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kink me 12 mei

Bericht door kitten »

thaliya schreef: 26 apr 2019, 21:40 Ik heb me opgegeven en ook al betaald.
Thema is idd super leuk, maar denk dat ik het dit keer bescheiden houd want zoveel kinky carnaval positiekleding is er niet :P
Dan ga je als de pompoen van assepoester. :mrgreen:

Ik weet het nog, zwanger en kinky kleding, het is een ramp...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Kink me 12 mei

Bericht door Voleuse »

kitten schreef: 28 apr 2019, 12:03 The suspense is killing me! :mrgreen:
:schater:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kink me 12 mei

Bericht door eireann »

Of de als oma verkleedde wolf die net roodkapje heeft gegeten!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Kink me 12 mei

Bericht door miss_meeko »

:shutup: Holle bolle gijs....
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Kink me 12 mei

Bericht door thaliya »

De wolf zat ik ook aan te denken. En dan op zoek naar een jager voor wat knifeplay :inluv:

Maar ik denk dat het een blauw jurkje wordt en dan ben ik gewoon Alice in Wonderland, maar dan zwanger ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kink me 12 mei

Bericht door Peter^ »

Hoe was het thaliya?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Kink me 12 mei

Bericht door thaliya »

Het was leuk!
Ik vond het best wel spannend om alleen te gaan. Best vreemd want ik ben al naar de nodige feestjes geweest en ik ben ook wel eens alleen naar een munch gegaan, maar alleen naar een feestje was nieuw. Gelukkig kende ik wel een paar mensen daar, dat scheelde. Mijn angstbeeld was met name dat iedereen daar druk aan het spelen zou zijn met iemand en ik als enige alleen zou zitten. Dat was gelukkig absoluut niet het geval! Qua sfeer leek het heel erg op een munch; er werd veel gekletst en de dresscode maakte het ook makkelijk om een gesprek te beginnen. De bullwhip demo was ook erg leuk om te zien en ik had me opgegeven voor een spel met Moralia dus ik wist sowieso dat ik me niet de hele tijd zou vervelen. Uiteindelijk heb ik me geen seconde verveeld; genoeg mensen om mee te praten, naast het spel met Moralia kreeg ik nog een spelaanbod van iemand (afgeslagen) en de tijd vloog voorbij!
Ik denk dat dit feestje, of in ieder geval deze editie, zich uitstekend leende voor alleen gaan. Ik was ook zeker niet de enige; sowieso 3 andere mensen met wie ik sprak waren ook alleen gegaan die middag.
Kortom: geslaagd! (En geslagen, dat ook ;) )
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Kink me 12 mei

Bericht door Voleuse »

Leuk!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Kink me 12 mei

Bericht door Ravelijne »

Klinkt als een geslaagd feestje! :)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kink me 12 mei

Bericht door tessie »

Ik vond het echt een superrrr leuk feest weer! Kink me staat echt hoog op mijn lijst met favoriete feestjes!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kink me 12 mei

Bericht door Peter^ »

Tof dat je alleen bent gegaan en zo'n leuke middag had. Moralia ken ik al jaaaaren, die kan best stevig slaan volgens mij. Super aardige dame.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie