Wat eten we vandaag?
- JJV
Re: Wat eten we vandaag?
in t noorden heten die dingen 'verse worst'
soort kruising tussen een braadworst en een sauceis, grof gemalen.
soort kruising tussen een braadworst en een sauceis, grof gemalen.
~\v/~
Vanavond wordt het een kleine salade met tomaat, komkommer en mozzarella 

- cinderella
De zelfgemaakte magnetron-maaltijd voor vanavond tijdens de vergadering (ik durf m'n maag nu even geen pizza of Thais aan te doen:
gekookte tarwe (of zoiets, van de natuurwinkel) met een schouderkarbonaatje met tomatenjus (= met flinke scheut ketchup) en sperzieboontjes, met een griekse salade erbij.
Toe een trosje druiven en een nectarine.
Ik denk dat ik de vitamientjes voor vandaag wel binnen krijg.
gekookte tarwe (of zoiets, van de natuurwinkel) met een schouderkarbonaatje met tomatenjus (= met flinke scheut ketchup) en sperzieboontjes, met een griekse salade erbij.
Toe een trosje druiven en een nectarine.
Ik denk dat ik de vitamientjes voor vandaag wel binnen krijg.
toen doet er nu niet meer toe
- eireann
- Site Admin
per email ben ik vandaag geinformeerd dat het vis uit de oven met oven frietjes en appelmoes moet wordt
Hoezee voor de kinder maaltijd ! -t zijn geen vissticks dat dan weer niet maar t scheelt niet veel
-

Hoezee voor de kinder maaltijd ! -t zijn geen vissticks dat dan weer niet maar t scheelt niet veel

Laatst gewijzigd door eireann op 08 sep 2009, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Wie heb jij gestrikt om je per sms door te geven wat je 'moet' eten? Of is het een of andere service? 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Gister at ik bij vriendin, vandaag eet ik bij moeder. (respectievelijk sms en email) t wordt nog voor me gekookt ook
Morgen hopelijk het restje van zondag als 't nog niet groen is

Morgen hopelijk het restje van zondag als 't nog niet groen is

**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Ah, op die fiets. Doe je goed!
Ik weet nog niet wat we gaan eten. Ik vind het best lastig om elke keer wat te verzinnen.
Ik weet nog niet wat we gaan eten. Ik vind het best lastig om elke keer wat te verzinnen.
- cinderella
Waar heb je trek in? Verzinnen we er iets omheen.
En heb je zin om te koken? Of moet het even snel?
En heb je zin om te koken? Of moet het even snel?
toen doet er nu niet meer toe
- Crownless
Ik ga voor noodles met wokgroenten en garnalen. Vind ik lekker, Bryan niet zo geloof ik, maar dan moet ie zelf maar wat bedenken 
Goede vragen trouwens. Ik heb altijd wel zin in vis (ben meer een viseter dan vleeseter) en wokgroenten geven me altijd een 'ik eet gezond'-gevoel. Al is dat vast niet zo door dat woksausje wat ik erdoor gooi, haha. Ik bedacht me dat ik nog een half potje 'five spices' woksaus had staan.
Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk als je even nadenkt waar je zin in hebt en wat je nog hebt staan

Goede vragen trouwens. Ik heb altijd wel zin in vis (ben meer een viseter dan vleeseter) en wokgroenten geven me altijd een 'ik eet gezond'-gevoel. Al is dat vast niet zo door dat woksausje wat ik erdoor gooi, haha. Ik bedacht me dat ik nog een half potje 'five spices' woksaus had staan.
Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk als je even nadenkt waar je zin in hebt en wat je nog hebt staan

Wat ik meestal doe is dingen als pasta, rijst en aardappel-achtige dingen afwisselen, en dan rond die basis wat te bedenken. En inderdaad, kijken wat ik nog hebt liggen (en met Crownless' voorraadkast kan je zo een week lang eten zonder echt boodschappen te hoeven doen
)
edit: ow, en wat ook in mijn afwissel-lijstje zit is soep en salade

edit: ow, en wat ook in mijn afwissel-lijstje zit is soep en salade
Kipfilet, rode, groene en gele paprika, ui, cashewnoten, knoflook, Spaanse pepers, oestersaus, vissaus en gekaramelliseerde suiker. En dat in de goede volgorde en met witte rijst 

- kitten
De zuurkool stamppot die gisteren niet doorging...