Fetlife storingen cross topic
Re: Fetlife storingen cross topic
Hier geen enkel probleem met inloggen; daarna kies ik inderdaad voor "older version".
thx Jerry zo kan ik wel lezen, foto's laat hij echter achterwege...
Hoe komt het dat hij de nieuwe versie niet laad? Mis ik een programma?
Hoe komt het dat hij de nieuwe versie niet laad? Mis ik een programma?
Ik niet begrijp...
Met mijn thuiscompjoeter kan ik gewoon inloggen op FL.
Met mijn mobieltje wil het maar niet lukken :icon_sad: (uiteraard ben ik op dat moment niet met de pc al ingelogd).
En de FL-app kan ik niet bemachtigen omdat er voor een omslachtige betaalmethode is gekozen welke ik niet bezit
Iemand die misschien weet wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Met mijn thuiscompjoeter kan ik gewoon inloggen op FL.
Met mijn mobieltje wil het maar niet lukken :icon_sad: (uiteraard ben ik op dat moment niet met de pc al ingelogd).
En de FL-app kan ik niet bemachtigen omdat er voor een omslachtige betaalmethode is gekozen welke ik niet bezit

Iemand die misschien weet wat er aan de hand zou kunnen zijn?
- juffie
- Site Admin
Heb je gelet op de grote letters en kleine letters in je wachtwoord? Let op dat mobieltjes heel vaak als eerste letter een hoofdletter geven.
Voorbeeld:
Je wachtwoord is computer. Je mobiel maakt daar Computer van. En dan kom je er niet in.
Voorbeeld:
Je wachtwoord is computer. Je mobiel maakt daar Computer van. En dan kom je er niet in.
MILF 

Dank juffie voor je reactie, maar dat soort zaken ben ik wel alert op.
Als ik op FL kom dan kies ik voor inloggen (knopje rechtsboven) en krijg dan het inlogscherm.
Dus vul ik de gevraagde gegevens in om even later weer het -lege- inlogscherm terug in beeld te krijgen
Kan ik opnieuw invullen, maar dan herhaald alles zich weer....
Als ik op FL kom dan kies ik voor inloggen (knopje rechtsboven) en krijg dan het inlogscherm.
Dus vul ik de gevraagde gegevens in om even later weer het -lege- inlogscherm terug in beeld te krijgen

Kan ik opnieuw invullen, maar dan herhaald alles zich weer....
- juffie
- Site Admin
Enige wat ik nu nog kan bedenken is een andere browser voor je mobiel gaan gebruiken. Dus niet de standaard van je mobieltje, maar bijv. opera downloaden.
Verder geen idee.
Verder geen idee.
MILF 

- juffie
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
Er zijn nogal wat mensen die ipv foto's op fetlife alleen maar een zwart vlak met een kruisje zien. Weten jullie daar een oplossing voor?
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
Geen oplossing. Ik merk wel dat ik dat probleem op mijn mobiel wel had en nu op de computer niet meer.
Volgens mij moet je daarvoor Java op je pc hebben staan (en de juiste instellingen in je browser).
Maar ik ben geen compjoeterexpert.
Maar ik ben geen compjoeterexpert.
Inmiddels gevonden wat het probleem was
Op mijn phone had ik bij "instellingen voor internet" de optie "cookies uitschakelen" als actief staan; nu dus niet meer.
Maar inloggen op ws ging gewoon probleemloos, maar bij Fetlife dus niet.

Op mijn phone had ik bij "instellingen voor internet" de optie "cookies uitschakelen" als actief staan; nu dus niet meer.
Maar inloggen op ws ging gewoon probleemloos, maar bij Fetlife dus niet.
- thaliya
Ik kom sinds gister FL niet meer op
. Krijg de melding "The webpage at http://fetlife.com" onclick="window.open(this.href);return false; might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address."
Meer mensen die hier last van hebben of de oplossing weten?

Meer mensen die hier last van hebben of de oplossing weten?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- madeleine
Heb je het adres wel goed intypt? Ik mis de WWW of ben ij dan heel ouderwets?
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- kitten
Bij mij doet ie t ook zonder de www. Probeer deze eens: http://fetlife.com/home/v3" onclick="window.open(this.href);return false;