Printer in de aanbieding

Gesloten
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Printer in de aanbieding

Bericht door Sabrina »

We hebben een HP PSC 750 All in one-printer in de aanbieding. Hij print, hij scant en hij kopieert, en dat doet 'ie nog fatsoenlijk ook!
Je moet wel zelf even een nieuw kleurenpatroon kopen, want de blauwe kleur doet 't ding nu niet goed (mijn blauwe kopjes worden roze :X ), kleuren waar geen blauw in zit, doen het echter nog wel prima. Met een nieuw inktpatroon doet hij dus weer alles, zelfs blauw! Kost niets, als je 'm zelf komt halen op de derde verdieping :mrgreen:.
Afbeelding
Iemand geïnteresseerd?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ruby-vita

Re: Printer in de aanbieding

Bericht door ruby-vita »

Ja! Ik! Ik heb geen idee hoe ik de printer hier moet krijgen, maar ik neem aan dat dat wel te regelen is.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Printer in de aanbieding

Bericht door Sabrina »

Dat moet wel te regelen zijn inderdaad :). Anders komen we 'm bij je brengen in ruil voor een kopje koffie glaasje cola? :) Ok, dan issie voor jou gereserveerd!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ruby-vita

Re: Printer in de aanbieding

Bericht door ruby-vita »

Wow, thanks! Ja, een glaasje cola kan er nog wel vanaf! ;-)))
Gesloten