gedachtenspinsels

Gesloten
Samyra

gedachtenspinsels

Bericht door Samyra »

Ik vond niet direct een forum om dit te plaatsen (een beetje een twijfelgeval) als het verkeerd staat mijn excuses hiervoor:)

In mijn welkomstdraadje had ik het over wat er zich in mijn hoofd afspeelt, dus dacht ik het wat verder uit te zetten, waarschijnlijk gaat het me goed doen als ik eens een keertje van me af kan schrijven.
Even ter samenvatting voor degenen die dit lezen en de who's who gemist hebben: ik ben dus zoekende zoals zovelen die hier terechtkomen, ik heb er een beetje moeite mee om het echt helemaal te plaatsen, maar S&M of BDSM voelt goed omdat ik weet wat er zich in mijn hoofd afspeelt.

Ik ben gisteren ook nog eens langs geweest om te komen kijken, ook al wil ik het eens een keer gewoon kwijt, twijfels overal, en ik ben weer gegaan.
Als ik terugkijk denk ik dat het altijd wel aanwezig geweest is, the desire to please om het zo maar te noemen, het komt naar voor in kleine dagdagelijkse dingen, ik vind het belangrijk te weten hoe iemand zijn/haar koffie wil of wat zijn/haar lievelingsgerecht is enz
Ik heb lange tijd in een café gewerkt, als er iemand nieuw binnenkwam kon ik die persoon bij het volgende bezoek vragen of hij/zij hetzelfde wilde of liever iets anders, als ik even tijd had observeren...waarom? Ik ben er trots op dat ik kan zien aan hoe een bepaalde klant liep of de gezichtsuitdrukking wat ik uiteindelijk moest klaarzetten, niet alleen krijg je dan een lach en een dank je, het voelt gewoon goed voor jezelf ook.
Ik kan zo nog wel een paar dingen opnoemen, maar ik denk dat dat voorbeeld wel voldoende is:)
Over het algemeen best prettig in omgang, maar krijg je me lastig dan doe ik precies het tegenovergestelde van wat ik weet dat iemand graag wil :lol: dus echt niet altijd prettig in omgang.

In mijn huwelijk en op sexueel vlak...tja, mijn man is geweldig, hij is lief, houdt rekening met me, heeft goed werk en een behoorlijk verantwoordelijksgevoel, ik kan eigenlijk niet klagen.
Een van de eerste dingen die ik ooit ter sprake gebracht heb was ochtendsex, waarom niet? ik ben dan zo gevoelig, zijn antwoord "je slaapt nog als ik wakker wordt" na een tijdje heen en weer gebabbel waren we op het punt dat ik hem verteld had dat ik het totaal niet erg zou vinden als hij me zou wakker maken gewoon voor dat, en dat ik snel genoeg opgewonden zou raken ook al was het initieel niet met mijn toestemming, dat ik van de gedachte daaraan alleen al opgewonden werd.
Hij heeft het nooit gedaan:) als hij eraan begint dan wil hij zeker zijn dat ik zin heb op dat moment, dat is zijn standpunt.
Op dit moment heb ik hem zo ver dat hij aan mijn haren trekt, me spankt, jammer genoeg....i s het meer frustrerend dan dat het goed doet.
Hij is voorzichtig om het zo maar uit te drukken, of misschien ben ik degene die teveel wil, hij vind het op zich al tegennatuurlijk om zowiezo aan mijn haar te trekken, dus toen ik laatst zijn hand terugpakte, hem vastzette in mijn haar en mijn hoofd voorover rukte terwijl ik zei dat ik het ook wel wou voelen als hij het deed, heb ik hem behoorlijk geschokt.
Hij liet mijn haar los, heeft me even staan aankijken en is weggegaan zonder nog iets te zeggen.

Ik moest even slikken toen, ik denk dat ik over het punt ben dat ik mezelf echt vreemd vind hiervoor, ik heb er lang over nagedacht, vooral op het punt dat ik begonnen ben zelf te experimenteren, wasknijpers, riemen, de vreemdste dingen eigenlijk...lang leve de verbeelding?
Hetgene wat het moeilijk te plaatsen maakt waren bepaald dingen uit mijn jeugd denk ik, hier wou ik van weg, nu wil ik het? Beseffen dat het over meer gaat dan gewoon een "kinky side" dat niet iedereen dit wil en het gevoel dat je er dan ook met niemand over kan praten.
De gedachte dat hij me vreemd vind...hmm moeilijk te plaatsen voor mezelf, het feit dat ik merk dat hij onzeker is nu als hij me benadert geeft me schuldgevoelens, daar ben ik verantwoordelijk voor.
Ik probeer erover te praten met hem, hij heeft de gewoonte ontwikkeld om iets te moeten gaan doen als hij doorheeft dat het die richting uitgaat, het enige wat hij er nog over gezegd heeft is dat het hem totaal niet opwind... en dat zou dan weer niet passen bij mij, ik heb het gewoon ook nodig dat hij er plezier in heeft, weten dat hij het zou doen enkel voor mij, zou totaal niet prettig zijn denk ik.

Veel gedachtenspinsels zitten hier niet in, ik ben net tot de conclusie gekomen dat die waarschijnlijk onder fantasie geplaatst zouden moeten worden, ik ga hier toch doorzetten en het plaatsen, ik hoor het wel als het verkeerd staat:)

Groetjes Sammy
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: gedachtenspinsels

Bericht door Voleuse »

Volgensmij staat je topic prima hier. Volgensmij zijn er veel mensen die tegen dezelfde dingen aanlopen. Er is niet echt een antwoord op te geven.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
needy

Re: gedachtenspinsels

Bericht door needy »

Herkenbaar, enigszins :nopompom: Vind ik pijnlijk. Is erg lastig als elkaars wensen/verlangens niet op 1 lijn zitten, he? Geen idee hoe er mensen ermee omgaan. Denk dat er sommigen het buiten de deur zoeken, sommigen worstelen verder in hun eentje (beetje masochistisch he ;) en anderen doen aan polyamorie.
Wat zou jij het liefste willen?
rikth

Re: gedachtenspinsels

Bericht door rikth »

Allereerst: nee, je bent niet alleen. En je bent niet vreemder dan ik, met al die experimentjes op jezelf ;)
Ik heb ook een vanilla partner, die ik afgelopen weekend verteld heb van mijn gevoelens. Ze pakte dat heel goed op :inluv:, maar geeft ook aan niet te weten hoe met mijn gevoelens om te gaan omdat zij er geen kennis over heeft (wat weer logisch is, want ze is vanilla). Misschien is dat iets dat je met je partner kunt bespreken? Samen eens WS afstruinen en hem in jouw wereld inleiden, zonder dat dat gelijk tot daden moet leiden?
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: gedachtenspinsels

Bericht door phedre »

ergens geen kennis over hebben is niet zo'n probleem, er is genoeg kennis te vinden op internet, op meets. t Gaat er daarna vooral om of je parter iets met die kennis kan en wil doen:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: gedachtenspinsels

Bericht door kitten »

Wat goed dat je het verteld hebt rikth! En dat ze het niet meteen afwees, super!
rikth

Re: gedachtenspinsels

Bericht door rikth »

Dank je kitten! Het ging naar mijn idee verschrikkelijk onhandig... Het voelt nu ook als een bevrijding in mijn hoofd, maar daar zijn de zorgen voor teruggekomen om haar nu goed te begeleiden, zonder haar te overrompelen of af te schrikken. Het is tenslotte niet niks, besef ik me terdege.
Boefje

Re: gedachtenspinsels

Bericht door Boefje »

Dit verhaal komt inderdaad vaker voor. Het is jammer als je partner zelf geen BDSM gevoelens heeft. Het beste wat je kunt doen is het gewoon eerlijk vertellen. Samyra? Heb je dat al gedaan? Of heb je hem alleen hints gegeven, zoals dat haren trekken? Het vertellen lijkt me namelijk stap 1.

Daarvandaan? Dat is lastig. Je kunt hem dingen laten lezen zodat hij via tekst er kennis mee kan maken. Mijn eigen partner vond de site van WS zelf heel erg fijn om te lezen (http://www.wanderingspirits.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) maar er zijn ook andere sites te vinden. En misschien kunnen jullie er daarna over praten.

Het kan zijn dat hij dan alsnog niets voor BDSM voelt. Maar punt is: je kunt het niet afdwingen. Dat werkt vaak juist averechts. En vergis je er ook niet in: iemand die ontdekt dat ie misschien dominant/sadist is, moet soms behoorlijk wat aangeleerde normen en waarden overwinnen. Want je slaat iemand toch niet! Je doet iemand toch geen pijn! Dat is wat de meesten geleerd hebben. Dus zelfs als hij erachter komt dat ie er wél wat mee kan, ben je nog niet zomaar op het punt waar jij wilt zijn.

Als je geluk hebt, kan hij iets met je gevoelens. Als je pech hebt niet. Dan is de vraag hoe belangrijk BDSM voor jou is en hoe jullie relatie daarmee om kan gaan. Maar stap 1 lijkt me hoe dan ook praten.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes.
Gesloten