Hevige kramp na intens orgasme

Gesloten
aimée

Hevige kramp na intens orgasme

Bericht door aimée »

Hebben jullie vrouwen na erg intens klaarkomen (lees squirten) dat je krampjes hebt beetje vergelijkbaar met menstruatie krampjes, maar ik wordt wegens spiraal niet meer ongesteld, enig idee hoe dit kan komen?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hevige kramp naar intens orgasme

Bericht door kitten »

Ik ken het wel van tijdens zwangerschappen. Tegen het eind heel duidelijk (harde buiken) maar ook bij prille zwangerschappen. Dat kan ook kloppen: oxitocine (hormoon) komt vrij als je een orgasme hebt en het is tevens het weeën hormoon, het laat de baarmoeder samentrekken. Ik kan me voorstellen dat dat ook gebeurt als je pril of niet zwanger bent.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Hevige kramp naar intens orgasme

Bericht door miss_meeko »

Ja, ik heb er ook best vaak last van (zonder zwangerschap). Geen idee wat je er verder aan kan doen. Ik heb het maar gewoon geaccepteerd dat het er soms bijhoort
aimée

Re: Hevige kramp naar intens orgasme

Bericht door aimée »

owh kijk daarom kwam ik iedere keer uit op die zwangerschapsforum, ik maakte me al zorgen thnx kitten! Voor de uitleg.

miss en Marijke, dan gaan we het maar accepteren, grinn dat beetje pijn is het wel waard ;)
cmeermin

Re: Hevige kramp naar intens orgasme

Bericht door cmeermin »

Ik ken het ook. Maar wat ik nooit begrepen heb is dat gewone menstruatie kramp ook kan verdwijnen door een orgasme. Dus dat je aan de ene kant kramp krijgt door een heftig orgasme en dat kramp er ook door kan stoppen. :confused:
Gilraen^

Re: Hevige kramp naar intens orgasme

Bericht door Gilraen^ »

Mja ik begrijp het ook niet zo, maar het is wel echt zo (voor mij althans).

Denk door de happy stofjes die je aanmaakt tijdens vrijen.
Gesloten