Waar te beginnen.

Gesloten
dkspok

Waar te beginnen.

Bericht door dkspok »

Hallo allemaal,

Mijn vrouw heeft laatst wat gelezen over sub zijn, bij de gedacht kreeg ze een nat kutje.
Dus ze vertelde mij dit, ik ben van nature niet erg dominant, maar ik laat zeker niet over me heen lopen.
Ik heb hier al veel gelezen,en ik heb haar de sub lijst gegeven om in te vullen.
Ik moet wel vertellen dat zij in de sex erg terughoudend is, vind ik dan.
Bij mij mag je bijna alles wel doen, en misschien is dat ook wel niet goed,bv fisten en grote dildo's lekker hard in mijn tepels knijpen.
Mijn vrouw (sub) Vind dit allemaal eigenlijk niks.

Help Waar moet ik beginnen.
faery

Re: Waar te beginnen.

Bericht door faery »

Allereerst: dingen die je leuk en lekker vindt, zijn de dingen die je leuk en lekker vindt, onafhankelijk of je in bed liever een dominante of een onderdanige rol aanneemt. Er zijn genoeg subs die niet van mijn houden en genoeg dominanten die dat wel hebben. Alles wat je lekker vindt, is dus helemaal okay :)

Je vrouw heeft dus een sublijst ingevuld. Wat kwam daar uit? Welke dingen vindt zij lekker? Vooral seksueel gedomineerd worden, of juist meer pijn, of vernedering, of vastgebonden zitten of weer iets heel anders? Waar raakte ze precies opgewonden van? En wat bedoel je met terughoudend in seks? Neemt ze nooit initiatief? Dat gebeurt bij vrouwen sowieso wel vaker (ergens in onze maatschappij zit nog steeds het idee dat vrouwen geen seks mogen willen hebben, en vooral reactief horen te zijn op hun mannelijke partner), maar bij onderdanige vrouwen lijkt me dat nog vaker voor te komen, omdat zij regelmatig hun opwinding halen uit dat ze willen doen wat hun partner wil, ook (juis?) op seksueel gebied.

Waar je moet beginnen? Daar zijn een aantal opties voor. Hier posten is al een goede stap! En daarnaast: praten met je partner wat jij en zij awesome lijken om in bed te proberen. Misschien de seks wat meer kinky maken door elkaar/haar vast te binden, pollepels als mep-gerei, wasknijpers, etc. SM hoeft niet altijd in leren pakjes en grote zwepen (behalve als dat juist je kink is ;)), maar kan ook gewoon op huis-, tuin- en keuken-niveau :)

Veel plezier!
dkspok

Re: Waar te beginnen.

Bericht door dkspok »

sub lijstje wel gegeven maar nog niet ingevuld.
Ik wil eerst rustig beginnen om dat ik nog niet weet wat ze leuk vind.
Hoe kan ik zo iets het beste aan pakken.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Waar te beginnen.

Bericht door kitten »

Ik denk dat die sublijst een goed startpunt is! :thumbsup: Het geeft je een beeld, waarover je kunt gaan praten!
dkspok

Re: Waar te beginnen.

Bericht door dkspok »

Ik ga nu toch maar met wat lichte dwang vertellen, dat ze nu toch eerst haar lijst maar eens moet invullen :smiley_whip:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Waar te beginnen.

Bericht door Voleuse »

Is ook wel eng soms hoor. Misschien samen doen? Dan kan zemeteen toelichting geven.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dkspok

Re: Waar te beginnen.

Bericht door dkspok »

Dat lijkt mij ook wel leuk, maar omdat we elkaar al 20 jaar bij elkaar.
Ja ja en ik ben pas 38 en zij ook, lijkt het mij handiger dat ze dat alleen doet.
Ik heb haar namelijk al meerdere keren gevraagd wat ze dan leuk zou vinden, maar daar kan ze geen goed antwoord opgeven.
Dus ik hoop dat de lijst wat duidelijkheid geeft.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Waar te beginnen.

Bericht door JJV »

Ik moest even aan twee dingen denken afgelopen week .. toen een collega op leeftijd me bekende ook aan 50-shades- te zijn begonnen..
en hij vond t dus vreselijke pulp. Bouquet reeks onwaardig.

Wat me aan een oude 'doorzon' strip deed denken.. waarin Arie (zelf een vadsige surinamer) wordt aangeraden om "dat spul waar die wijven zo gek op zijn" nou eens zelf te lezen...

Waarop arie vraagt hoe hij zich in moet leven in "de sportief gebouwde Lord die met zijn asgrijze strakke ogen de lady meteen voor zich won"


...soms is t niet t 'wat' .. maar meer t hoe .. en met wie.
Kan ze de teksten aanwijzen waardoor ze 'dat natte kutje' krijgt zoals je dat zo beeldend omschrijft?

Begrijp me goed, ik bedoel niet dat subs vooral op uiterlijk vertoon afgaan.. soms krijgt een totaal in leer gehulde macho met knallende zweep niet voorelkaar wat een zacht " je bent van mij, meisje" wèl lukt...
T is erg persoonlijk en subtiel allemaal.

Succes
~\v/~
dkspok

Re: Waar te beginnen.

Bericht door dkspok »

Dat begrijp ik, alleen was het niet dat boek wat het natte kutje veroorzaakte, maar wat verhalen op internet.
Het is bij mij, en ik denk bij haar ook niet de bedoeling dat ik in een leren pak haar eens flink op d'r sodemieter ga geven.
Maar zoals je ook al zij, een meer subtiel spel, ik weet bijna zeker dat ze niet van de extremiteiten is.
Maar we zijn op de goede weg, we zijn gisteren met haar sub lijst begonnen.
Waarbij ze vroeg of ik de dingen door wilde strepen die ik echt niet leuk vind.

Bedankt vast voor de reacties.
dkspok

Re: Waar te beginnen.

Bericht door dkspok »

Na wat tips hier en in de chat.

Vandaag het een en ander voor bereid, een watchapp gestuurd , dat ik haar heerlijk zou laten klaarkomen, maar alleen als ze goed luistert.
Ze moest in de gang wachten, waar ik haar een blinddoek om deed.
Een mooi bikini harnas bondage gemaakt, mooie hoge hakken aan, een been bondage aangelegd zodat ze haar knieën bijna niet meer kon gebruiken.
Lag ze daar hulpeloos op de bank, om een lang verhaal kort te houden mijn eerste ervaring als Dom en die van haar als sub was erg geslaagd.
Ze bleef op het eind klaarkomen waarbij ze zelfs in tranen was, en doodop.
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Waar te beginnen.

Bericht door JerryM »

leuk!
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Waar te beginnen.

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Waar te beginnen.

Bericht door Arno »

Hoi

Mooi, en zo eenvoudig kun je beginnen.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
dkspok

Re: Waar te beginnen.

Bericht door dkspok »

Vergeet ik trouwens nog te vertellen, dat ik het zelf ook een erg gave ervaring vond.

To be continued :smiley_whip:
Gesloten