Zoekende

faery

Re: Zoekende

Bericht door faery »

suusje77 schreef:Ik ben er nog niet over uit of er naast een normale gelukkige relatie, een relatie kan bestaan op BDSM vlak;-)
Nu, dat kan gewoon, genoeg mensen die het doen (al is het niet altijd makkelijk). De vraag is vooral of jij en je partner dat kunnen en willen.

Daarbij, in het verlengde van wat kitten ook al aangaf, virtuele bdsm en bdsm-in-het-echt zijn twee verschillende takken van sport. Als je het ene leuk vindt, wil dat niet zeggen dat je het andere ook leuk vindt.
suusje77

Re: Zoekende

Bericht door suusje77 »

Vandaar mijn zoektocht. Net nieuw, rustig aan beginnen...
Hoe ontdek ik het anders ooit...;-)

Het is gewoon lastig een gelijkgestemde te vinden merk ik..
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Zoekende

Bericht door Toran »

suusje77 schreef:Hi.
Man weet van gevoelens, maar niet van deze zoektocht.
In mijn ervaring is het het beste om dit soort zoektochten samen met je partner te doen. Dingen achter de rug van je partner doen is nooit een goed idee..
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
suusje77

Re: Zoekende

Bericht door suusje77 »

Haha, dat snap ik. Ben me daar ook wel bewust van.
Bedankt voor de tip;-)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Zoekende

Bericht door Crownless »

Heej suusje,

Allereerst nog een welkom :)

Het lijkt me echt een enorm lastige situatie waar je inzit, net ontdekt van 'woei! Dit wil ik!' en dan een liefdevolle (?) partner die er niks mee heeft. Lijkt me echt vervelend en ook wel een beetje eenzaam, zo'n stiekeme zoektocht. Ik zou het je echt gunnen dat je dit met je partner kan delen.

Je doet het nu stiekem, je bent een volwassen vrouw dus ik hoef je geen preek te geven over risico's en dat het niet zo netjes is, dat weet zelf ook wel ;)

Het probleem is vaak dat mensen denken dat bdsm seks is. Nu is voor mij bdsm gekoppeld aan seksuele handelingen, maar dat hoeft dus niet. Het kan zijn dat partners wel ja zeggen tegen zwepen en pijn, maar nee tegen seks. En dat ze gerustgesteld zijn dat ze het seksgedeelte niet hoeven delen met een ander.

Ik ken een paar succesverhalen van mensen met vanille (=niet bdsm) partner waarbij het bdsm gedeelte ergens anders wordt gezocht. Maar ik ken ook verhalen waarbij het niet goed uitpakte.

Je hebt nu in ieder geval een keuze gemaakt. Er komt uiteindelijk weer een keuzemoment. Ik hoop in ieder geval dat je iemand vindt die je kan laten proeven van bdsm.

Succes :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zoekende

Bericht door kitten »

suusje77 schreef:Haha, dat snap ik. Ben me daar ook wel bewust van.
Dat vraag ik me af. Ik veroordeel je niet hoor, ik was waar jij bent en ik heb het ook overwogen! Sterker nog, ik had me voorgenomen vreemd te gaan om mijn relatie te kunnen behouden en toch SM te beleven buiten de relatie. Terugkijkend: ik had hem meer ruimte moeten geven. Inmiddels heb ik zélf leren domineren. Dus ik weet hoe ver het weg kan zitten. (Ik identificeerde me ooit als 200% slavin die niks dominants in zich had).

Hoe goed is jullie relatie? Zou je zonder hem kunnen? Willen?
Boefje

Re: Man vragen?

Bericht door Boefje »

suusje77 schreef:Hoe vertel ik mijn man, dan het me echt heel spannend lijkt als hij mee vastbind....
Controle neemt....
Als dit is wat je wenst, lijkt me dat virtueel erg lastig. Zie je het voor je? Jij aan de ene kant van een pc, hij aan de andere kant, hij geeft je opdrachten, jij voert ze uit. Waarom voer je ze uit? Omdat hij dat wil. Maar hij kan het niet fysiek afdwingen. Is dat hoe je het wilt ervaren?

Maar ik vraag me bij virtueel wel meer af. Geen idee hoe anderen daarmee omgaan, maar als ik een opdracht niet goed kan uitvoeren (om wat voor reden dan ook) of ik raak op een andere manier van streek, dan wil ik een knuffel. Geen virtuele. Een echte. Een arm om me heen. Een schouder om tegen te huilen. Zoiets.
Is dat iets wat je graag zou willen of hecht je daar geen waarde aan?

Misschien nog iets om over na te denken? Niet voor niets dat er hier mensen zijn die aangeven dat virtuele BDSM verschilt van BDSM-in-het-echt.
Guardian_s

Re: Man vragen?

Bericht door Guardian_s »

suusje77 schreef:Hoe vertel ik mijn man, dan het me echt heel spannend lijkt als hij mee vastbind....
Controle neemt....
Hoe vertel ik het mijn partner?
Help! Ze wil BDSM!

Kunnen we hier het hele topic wel weer mee vol typen, maar daar staat het al :)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Zoekende

Bericht door Peter^ »

Interessante vragen suusje. Zoals anderen ook al aangeven: doe het in overleg met je partner. Wat versta je onder een virtuele Dom? Is dat emailen/chatten? Of ook contact via een webcam, wederzijds. Als je reacties ervaart n.a.v. zo'n virtueel spel, wil/kan je partner je dan opvangen?

Staat je partner open voor mogelijke ontwikkelingen, dat die virtuele Dom wellicht een keer irl Dom kan worden? Heb je voldoende aan alleen een virtuele Dom.

Voor mij kan bdsm heel goed ZONDER seks.
Succes.
Geniet van de positieve momenten.
Gesloten