BDSM zonder sexuele handelingen?

Gesloten
samanthaR

BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door samanthaR »

Wie heeft er nog meer BDSM zonder dat daar sexuele handelingen bij plaats vinden?

Ik heb gisteravond voor het eerst in een full-suspension gehangen, ben heerlijk geslagen totdat mijn hele huid tintelde. :inluv:

Zijn drive zit niet in klaarkomen, is lastig voor hem en legt daar de nadruk niet op.

Op een gegeven moment vroeg hij of ik wilde komen. Nee, dat wilde ik niet. Voelde volkomen ongepast zelfs
Ik wilde genieten van het hangen en de tintelingen over mijn lijf.

Vanochtend hebben we het erover gehad. Dat klaarkomen/sexuele handelingen niet echt noodzakelijk zijn.
Ik heb veel meer behoefte aan touwtjes en pijn dan aan sex en/of klaarkomen.

Hebben jullie tijdens het spel altijd sex?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door tessie »

Ik heb wel gespeeld vroeger, zonder seksuele handelingen. Maar tegenwoordig geef ik toch de voorkeur aan de combinatie.
Net wat je zelf leuk/lekker/fijn vind toch? Als jij en je D dit prettig vinden, lekker blijven doen.
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door Bitemarks »

Ik speel niet altijd sexueel, maar vaak wel. Het voegt wel wat toe om haar mijn slet te laten zijn.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Guilty

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door Guilty »

Ik combineer graag seks en spel, maar het heft niet per se. Seks en suspension gaan trouwens sowieso vrij lastig samen. Voor degene die hangt is het al erg zwaar zonder, en voor degene die knoopt is het euh, goed mikken, en je aandacht verdelen tussen de seks en veiligheid. De keren dat me dat gelukt is, is op 1 hand te tellen (toegegeven, die waren wel erg leuk).
faery

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door faery »

Nope. Mijn partners hebben beiden wat minder met zelf klaarkomen, of ze nu op dat moment onderdanig zijn of dominant (we zijn allemaal switch). Ik ben wel wat meer gehecht aan een orgasme, maar ik kan ook goed een pijn- of bondage-spel hebben zonder seks.
artemis

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door artemis »

Het is wel eens een keer voorgekomen dat we speelden zonder sex.
Maar meestal toch met sex.
Het hoort voor mij bij elkaar.
Guardian_s

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door Guardian_s »

Daar sluit ik me bij aan, uitgezonderd bij een spel met iemand waarmee ik verder geen relatie of intieme band heb, is het voor mij onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door phedre »

ligt ook wel aan je definitie van sexuele handelingen denk ik:)
Iemand noemde ooit alles waar je geil van wordt, een sexuele handeling. In dat geval speel ik nooit zonder sexuele handelingen.
Bedoel je echter neuken, pijpen, vingeren, aftrekken als sexuele handelingen, speel ik vaak zonder.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door Peter^ »

sluit me bij mening van phedre aan.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door Ravelijne »

Het wisselt voor mij heel erg. In het begin was het onlosmakelijk verbonden voor me, nu speel ik ook met plezier zonder. Kan voor mij dus allebei.
dusman

Re: BDSM zonder sexuele handelingen?

Bericht door dusman »

Mijn eerste D handelingen zonder sex waren voor mij echt een openbaring. Niet "gestoord" door mijn eigen sex drive, kreeg ik toen pas echt oog voor wat er bij mijn partner gebeurde. Ik ben hierdoor geboeid geraakt door Ds en kon nu veel vrijer D zijn, ook voor mensen waar ik geen intieme relatie mee had. Ik was nogal verrast hierdoor, het paste niet zo in mijn beeld van relaties en bdsm toendertijd.

Ds was dus mogelijk zonder relatie te hebben en zonder sex leek het. Nieuwsgierig als ik toen was dacht ik dat het dan ook mogelijk moest zijn om Ds te doen met mannen. Mijn idee was dat als Ds kan zonder relatie en zonder sex, de sexe dan ook niet uit hoefde te maken. En dit was dus ook zo ;).

Spelen zonder sex: Ja ! Leuk ! houd me scherp en zorgt er voor dat ik meer aandacht heb voor de s, en niet onbelangrijk: ik vind het heel bevredigend.
Gesloten