"Nilla" daten naast een D/s

Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: "Nilla" daten naast een D/s

Bericht door skaoot »

faery schreef:Secundair kan ook liefdesrelatie zijn he ;)
I know! Daarom zeg ik ook een soort secundair. Maar de liefdessoort weet ik niet... Op die manier bedoel ik :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
gerrie

Re: "Nilla" daten naast een D/s

Bericht door gerrie »

Ik moet bekennen dat ik de term "friend with benefits" niet zou begrijpen. En als je het zou hebben over een "secundaire relatie", zou ik waarschijnlijk denken, dat je in een slechte relatie zit, en op zoek bent naar iets beters.
Ik ben misschien onnozel in die dingen, maar daarin ben ik vast niet de enige.

Tja, ik ben blij dat mijn lief al heel vroeg in de relatie aangaf, dat hij aan BDSM deed/doet. Ik heb vanaf het begin geweten waar ik aan toe was en het was aan mij de keuze om dat te accepteren of niet. Ik had het vervelend gevonden als hij dat na een aantal weken of maanden pas had verteld.

Het vinden van die ene speciale persoon is denk ik voor iedereen zoeken naar een speld in een hooiberg. Je hebt alleen een extra grote hooiberg......
casadoma

Re: "Nilla" daten naast een D/s

Bericht door casadoma »

Vanuit primaire vanilla status gezien zou ik het snel vertellen bij het daten niet bij eerste afspraak maar als het echt gaat klikken.. Had mijn lief dit gedaan hadden we meteen kunnen kijken hoe dit aan te vliegen. Nu had hij toen nog geen actief contact met een iemand alleen regelmatig op internet met anoniemen. als iets zo bij je hoort zal een liefde daar open voor kunnen staan zo niet is dat wel eerlijk en ook duidelijk. Lijkt me niet gemakkelijk zo iemand te vinden alleen open relaties bestaan ook dus..
Gesloten