Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- madeleine
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
@sabrina Ik kan er morgen ook naar kijken.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- skaoot
Zo, mijn paper is af. Thanks iedereen voor feedback!
Nu nog momentje vinden om hele online sollicitatie ding te doorlopen...
Nu nog momentje vinden om hele online sollicitatie ding te doorlopen...

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Sabrina
@kitten & madeleine: Thanks! Nee, nog zeker niet genoeg behulpzame mensen (amper eigenlijk) dus zeker wel fijn! Ik pb jullie even
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Daantje
- Contacteer:
Ik wil 'm ook wel doorlezen voor je Sabrina.
Verwacht alleen niet dat ik je spelfouten ga verbeteren, mijn written english is een beetje roestig. 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- skaoot
Ik had zondag al gezegd stuur maar! Maar mn mailbox blijft leegSabrina schreef:@kitten & madeleine: Thanks! Nee, nog zeker niet genoeg behulpzame mensen (amper eigenlijk) dus zeker wel fijn! Ik pb jullie even.

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- madeleine
Je zult het niet geloven maar ik heb een cv probleem.. *proest* Ik moet de mijne verbouwen. Hij is veel te lang geworden en nu ik als ZZP er aan de slag wil, is het veel belangrijke aan te tonen waarin ik ervaring heb en minder belangrijker bij wie of wanneer ik dat heb gedaan. Ik heb de hele tijd een format in mijn hoofd en loop volkomen vast als ik het uit wil werken..
bleh... het is toch makkelijker om commentaar te geven op andermans cv's... wat ben ik toch een mokkel
bleh... het is toch makkelijker om commentaar te geven op andermans cv's... wat ben ik toch een mokkel

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- Sabrina
Sorry skaoot, was helemaal vergeten dat ik 't zondag al gevraagd had!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik zoek nu naast het opbouwen van mijn praktijk voor tijdelijk een baan, maar vind dat best lastig.
Bij veel vacatures die ik tegen kom denk ik meteen dat is niets voor mij, of ik heb niet de juiste ervaring of papieren.
Hoe doen jullie dat? Schrijven jullie dan toch een brief.
Bij veel vacatures die ik tegen kom denk ik meteen dat is niets voor mij, of ik heb niet de juiste ervaring of papieren.
Hoe doen jullie dat? Schrijven jullie dan toch een brief.
- kitten
Nee, als ik van tevoren weet dat ik de papieren écht niet heb, dan probeer ik het niet eens meer. Als er wordt gevraagd om HBO niveau, dan weer wel. Want ik heb mijn HBO papiertje nooit gehaald, maar mijn 12 jaar werkervaring vind ik equivalent. Maar als ik echt niet kan aantonen, ook niet met een mooie draai, dat ik bepaalde papieren/ervaring heb, dan probeer ik het dus ook niet meer. Een baan waarvoor ik de papieren wel heb is in deze tijd al zo moeilijk te vinden! Door de hoge werkloosheid gaan heel veel mensen graag in op een baan die eigenlijk onder hun niveau ligt, dus de concurrentie is moordend en de kans dat je iets krijgt waarvoor ze ook iemand kunnen aannemen die de papieren wel heeft is te groot.
- eireann
- Site Admin
Zie ik WEER een functie waar ik enthousiast van word.... Maar ik vind het moeilijk te beslissen of het verstandig is... lastig lastig!
**Self Rescuing Princess**
- Crownless
@artemis: Ik werd uiteindelijk zo somber dat ik helemaal nergens meer op reageerde. Maar dat helpt jou niet
Ik ben nu bezig met een sollicitatie waar ik de papieren net niet voor heb, maar waarvan ik wel vind dat ik er pas. Maar lastig is het wel. Hoewel ik nu meer zelfvertrouwen heb dan een jaar geleden, is er nog steeds zo'n stemmetje dat zegt 'ze nodigen je toch niet uit'.
Overigens ben ik nu bezig met me toch ook in te schrijven voor Eerst de Klas. Nee, ik heb geen 7,5 gemiddeld voor mijn master (een 6,7), dus ik zou niet excellent zijn. Nou, ik wil hen er graag op wijzen dat ik dat niet heb gehaald omdat ik in een diepe depressie zat en tóch ben afgestudeerd zonder herkansingen. Zo! In your face!
Met dank aan Sabrina, Skaoot en Bryan voor hun feedback. En Bryan voor de inscan werkzaamheden en het real life 'hup crownless hup' roepen.

Ik ben nu bezig met een sollicitatie waar ik de papieren net niet voor heb, maar waarvan ik wel vind dat ik er pas. Maar lastig is het wel. Hoewel ik nu meer zelfvertrouwen heb dan een jaar geleden, is er nog steeds zo'n stemmetje dat zegt 'ze nodigen je toch niet uit'.
Overigens ben ik nu bezig met me toch ook in te schrijven voor Eerst de Klas. Nee, ik heb geen 7,5 gemiddeld voor mijn master (een 6,7), dus ik zou niet excellent zijn. Nou, ik wil hen er graag op wijzen dat ik dat niet heb gehaald omdat ik in een diepe depressie zat en tóch ben afgestudeerd zonder herkansingen. Zo! In your face!
Met dank aan Sabrina, Skaoot en Bryan voor hun feedback. En Bryan voor de inscan werkzaamheden en het real life 'hup crownless hup' roepen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Hup Crownless Hup!
Ik ben in m'n hoofd bezig met een brief voor de functie die ik heb gevonden. Eens kijken of ik die op papier kan zetten.
Ik ben in m'n hoofd bezig met een brief voor de functie die ik heb gevonden. Eens kijken of ik die op papier kan zetten.
- skaoot
Go Crownless!
- eireann
- Site Admin
Ik ben m'n Nederlandse CV aan het bewerken. Ik ben natuurlijk al vanaf mei vorig jaar thuis, hoe zet je dat op je CV? In het Engels zou ik 'personal time' hebben neergezet. Maar wat bekt daar lekker voor in het Nederlands?
- kitten
Je kunt "sabbatical" zeggen, maar de waarheid is dat je een naar gat op je cv hebt. Werkloosheid is dan altijd nog beter dan ziektewet...