Spelletjes (niet bdsm)

Gesloten
Boefje

Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door Boefje »

D-D en ik zijn spelletjesfanaten. Toch kopen we in ons enthousiasme soms spelletjes die we vervolgens niet aanraken. Dus wil ik ze graag verkopen. Ik heb er 2.

De eerste is Catan, historisch scenario II, Troje en de grote muur. Nieuw kost het 30 euro. Wij willen er graag 15 euro voor hebben. Als we het over de post moeten versturen, komen daar de verzendkosten nog eens bij.
catan doos.jpg
catan inhoud.jpg
Als je interesse hebt, horen we dat graag.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Boefje

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door Boefje »

Het tweede spel is
In de ban van de Ring, bordspel. Nieuw kost het 40 euro. En wij willen er graag 20 euro voor hebben. Verzendkosten komen daar eventueel weer bij.
P7140484.jpg
P7140486.jpg
P7140487.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door JJV »

*grinnik*
die 2e heb ik ook staan ja...

Ziet er leuk uit.. Maaaaaaar...
(heb er nog 3 staan hoor, die ik nog eens moet spelen...)
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door kitten »

Die 1e is nog niet eens uit het karton gedrukt zo te zien? Voor hoeveel spelers zijn ze? En wat is de reden dat jullie ze zelf nog niet hebben gespeeld?
AndereBart

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door AndereBart »

Wat ik me ook af vroeg: Is die Catan versie op zichzelf te spelen, of alleen in combinatie met?
Boefje

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door Boefje »

Google is your best friend :mrgreen:
De Kolonisten van Catan: Historische Scenario's Troje en de Grote Muur is een uitbreiding van De Kolonisten van Catan

90 minuten
4-6 spelers
leeftijd 10+

In deze tweede historische uitbreidingsset voor Kolonisten van Catan bevinden zich twee spannende scenario’s: Troje: De spelers kiezen partij voor één van de legendarische volken, Troje of Mycene. Ze kunnen de hun toegewezen stad met grondstoffen ondersteunen om handelspunten te verdienen. Wie het meest investeert, verdient aan het einde van het spel ook de meeste overwinningspunten! De Grote Muur: China bouwde duizenden jaren geleden een van de zeven wereldwonderen: De Chinese Muur. Deze diende om hen te beschermen tegen de niet aflatende aanvallen van Mongoolse horden. Elke speler is verantwoordelijk voor een stuk van de Muur. Als de Mongolen het deel van de Muur veroveren waarvoor de speler verantwoordelijk is, krijgt hij strafpunten. Tegelijkertijd moet hij in China grondstoffen vergaren om aan de Muur te kunnen bouwen.
In de Ban van de Ring, bordspel.

2-5 spelers
60-90 minuten
leeftijd 12+

Dit spel van Knizia is gebaseerd op een heel ander systeem dan de meeste bordspellen. Bij de meeste bordspellen is het de bedoeling om tegen elkaar te spelen, zodat er uiteindelijk een enkele winnaar of winnend team is. Bij dit spel speel je samen en is het juist de bedoeling om het spel te verslaan. De spelers spelen allemaal een hobbit, en de ring moet vernietigd worden in de vulkaan de Doemberg. Sauron (de slechterik) is achter de ring aan om de wereld te kunnen hullen in duisternis. Als de hobbits het overleven, dan wordt de ring vernietigd en is het spel gewonnen.
En de reden waarom we ze niet zelfs speelden? Gut. Ken je dat? Dat je iets enthousiast koopt en dat je zelfs de verpakking opentrekt met de intentie het spel te spelen maar daar heb je nu geen tijd voor dus gaat de doos terug in de kast en een jaar later kom je bij het opruimen van de spelletjes kast diezelfde doos tegen en besef je dat je het spel niet meer aangeraakt hebt... Nou: daarom! :lol:
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door JJV »

checkt ook de ibood van vandaag (10-10-2009) ;)

wie weet motiveert dat?
~\v/~
Boefje

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door Boefje »

Catan is overigens al verkocht. :)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door JJV »

ah,
scheelt mij een bod

;) nam aan dat je (ook zonder catan doorverkoop) wever wel komt uitzwaaien als en wanneer we een schiphol ding komen doen
~\v/~
Boefje

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door Boefje »

Huh? :confused: Waar heb je het over? En is dat on-topic?
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Spelletjes (niet bdsm)

Bericht door JJV »

niet meer..

als ik me tot catan aanschaf had laten verleiden.. dan hàd je't vast mee willen nemen naar de schiphol meet
(of de 'wuif wever uit meet' .. indien gepast)
~\v/~
Gesloten