Wandelcoach in opleiding zoekt cliënten!

Gesloten
Xay

Wandelcoach in opleiding zoekt cliënten!

Bericht door Xay »

Voor mijn opleiding tot (wandel)coach ben ik opzoek naar mensen waar ik een aantal gesprekken mee kan voeren om praktijkervaring op te doen. Het betreft een coachtraject van minimaal 4 gesprekken, waarin we samen werken aan jouw vraagstuk. Onderwerpen van gesprek kunnen gerelateerd zijn aan werk, privéleven (bijvoorbeeld bdsm), studie, zingeving, enzovoort. Aan jou de keuze! Als je iets wilt veranderen, dan is dit je kans!

Het traject wordt begeleid vanuit mijn studie (Academie voor Psychodynamica). Ik woon in Apeldoorn en wandel tijdens het coachen in de Kroondomeinen bij Het Loo, makkelijk bereikbaar met de auto of het openbaar vervoer. Een eerste (gratis) kennismakingsgesprek is gewoon bij mij thuis.

Afbeelding

Vanuit de studie moeten we een vergoeding vragen en wordt het gereduceerde tarief van 20 euro per coachgesprek geadviseerd. Is dit voor jou te veel, dan is er in overleg zeker wel iets anders mogelijk (bijvoorbeeld een lager tarief of een andere wederdienst). Je kan ook aan je werkgever vragen of een coachtraject wordt vergoed.

Ken je iemand die hier behoefte aan heeft of heb je zelf een vraagstuk? Is er genoeg motivatie om het aan te pakken en om nu echt te veranderen? Dan kan je vanaf eind augustus bij mij terecht voor dit coachtraject. Neem contact met me op via pb of e-mail (grietje@demasque-coaching.nl).

Voor meer informatie over mij en mijn manier van coachen kan je kijken op m'n website: Demasqué Coaching
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Wandelcoach in opleiding zoekt cliënten!

Bericht door kitten »

Het is voor mij te ver, maar tof dat je hiermee bezig bent. Ik vind de taartcoaching ook slim! :thumbsup:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wandelcoach in opleiding zoekt cliënten!

Bericht door eireann »

Taartcoaching kitten? :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Wandelcoach in opleiding zoekt cliënten!

Bericht door kitten »

Ja, staat op de website. Ipv wandelen en praten, cupcakes maken en praten, met een coach. Briljant concept, want wandelen doen ze allemaal al en ik hou niet van wandelen. En Abel (taarten van Abel) heeft al bewezen dat je prima kunt versieren en praten over je persoonlijke shit tegelijk.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wandelcoach in opleiding zoekt cliënten!

Bericht door eireann »

Tof! Dacht dat het een type fout was :) fijner praten als je bezig bent!
**Self Rescuing Princess**
Xay

Re: Wandelcoach in opleiding zoekt cliënten!

Bericht door Xay »

Bedankt voor jullie reacties :)
Coachen tijdens het bakken en versieren van cupcakes of taart is heel effectief heb ik gemerkt. Heb dat al mogen ervaren. Abel is ook een mooi voorbeeld ja, leuk programma. Die kinderen kunnen alles vertellen!
Gesloten