Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Gesloten
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door JerryM »

Met dank aan Pluis, hier dus dat onderwerp :)

Wat zou jij met zo'n combinatie doen?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door pluis »

Met waslijn moet je natuurlijk erg voorzichtig zijn qua bondage, want het is maar dun en kan nogal snijden. Toch denk ik denk dat als ik een t-shirt onder de windingen doe, ik met die twee meter waslijn toch minstens een setje polsboeien moet kunnen maken voor de betreffende Leuke Jongeman*.

Als ik die nou eens aan iets vastmaak, waarbij de betreffende Leuke Jongeman leuk kan blijven staan. Die handige metalen pijp in de keuken, of zo.

En dan dat pingpongbatje. Dat kan dan mooi (met het handvat eerst) in z'n mond.

Even in de koelkast kijken of ik nog een eitje heb. Oh, hier issie. Ik weet alleen niet meer of ik deze nou al gekookt had, of dat ie nog rauw is. Hm. Eitje kan mooi op het pingpongbatje. Moet je wel even stil blijven staan, he, Leuke Jongeman? Anders valt het eitje en gaat het misschien stuk. En dat willen we niet. Nee.. Dat zou jammer zijn.

Trouwens.. Zeg, trouwens, Leuke Jongeman.. ben jij kietelig?

Oh, lastig. Ja-knikken kan niet, want dan valt het eitje. En nee schudden kan eigenlijk geloof ik ook niet zo goed. Kun je wel praten dan? Zonder dat dat batje beweegt en - oh oh - het eitje valt? geloof het ook niet, he? Nou, dan moet ik dat misschien maar eens gewoon proberen. Even kijken of jij kietelig bent. Je weet wel.. for science :ugeek:


* die hoorde er ook nog bij, maar ik weet niet of Jerry die vergat, of dat ie dacht dat ie daar als TS toch al voor vrijwilligde :).
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door JerryM »

* Die leuke jongeman paste niet meer in het topic-titel-hokje, en dacht laat ik het algemeen houden. leuke jongeman kan ook leuke man van middelbare leeftijd zijn, of mooie vrouw met stekeltjes..
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door Ravelijne »

Ik ga voor The Obvious (voor mij obvious ;) ) Met de waslijn (hopelijk is het een beetje soepele) een penisbondage waarmee ik de heer in kwestie vastzet aan... pak 'm beet de deurklink. En dan het batje gebruiken voor CBT. Yay! :)
Lil

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door Lil »

:shock: Sub-technisch zou ik zorgen dat het pingpongbatje en de waslijn zouden verdwijnen, op mysterieuze wijze uiteraard :mrgreen:

Anderszins theoretisch, als ik dit soort nare gevoelens zou koesteren... Handen op het achterhoofd, waslijntje een paar keer om de polsen, waslijntje door mond, paar keer rond. Alles stevig aan elkaar. Hoe bedoel je schat, je mompelt. Ik versta je niet... Wie heeft er dan ook waslijn in z'n mond... Oh, het snijdt een beetje? Niet als je niet trekt hoor, en kwijl niet zo...
Daarna zou ik, geheel theoretisch nog steeds, moeten uitvinden wat je allemaal met zo'n batje kunt, als beginner zijnde.
Damn, ik ben besmet... :shutup:
Janice

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door Janice »

Waslijn zeer geschikt iemand mee aan een tuintafel te binden. Plat op de rug en dan kun e een leuk patroontje vlechten. Wel een lap met lucht gaatjes over het hoofd en dan eerste v d dag in volle zon.

Sub je kan jou niet zien, maar natuurlijk haal je haar eruit voor ze te diep verbrand. Maar zij weet het niet. Het pingpongbatje, glas water op de buik zodat daar wel koelte is, en bij dorst beseft dat t water buiten bereik is, aard op het batje. Maakt dat t erg balanceren is en er niet bewogem mag worden.

Van te voren goed kijken hoelang iemand zonder vocht in de zon mag liggen km het niet gevaarlijk te maken.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door pluis »

@ Jerry Ik plaag-flirt-grapte maar een beetje over dat je zou vrijwilligen, maar bedankt voor de uitleg.

Van twee meter waslijn kun je trouwens vast ook wel een mepinstrumentje maken. Paar lussen waslijn opwikkelen en aan een kant vastknopen. Pingpongbatje is natuurlijk ook super-spank-geschikt.

Kun je iemand leuk over de knie nemen en een beetje afwisselen als je hand zeer gaat doen.
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door JerryM »

@pluis so did I ;)

2 meter waslijn is niet zo heel veel. Maar genoeg om iemand met handen aan de enkels met veel wikkels vast te leggen. Dan kan je natuurlijk geen kant op, waarna het ping-pongbatje z'n werkelijke doel kan vervullen.

Je kan het ping-pongbatje ook aan de waslijn vastknopen, vervolgens die over het traphekje naar beneden laten bungelen, alwaar het batje met de tanden vastgebeten moet worden, terwijl het langzaam omhoog getrokken wordt en de leuke jongedame op haar tenen het een tijd moet volhouden. Dat je dan lekker in tepels en billen kan knijpen zonder de buren wakker te maken. Bijvoorbeeld.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
ruby-vita

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door ruby-vita »

Leuke bijvoorbeelden!

Je kan ook een ping pong toernooitje organiseren met de leuke jongeman. Of een soort van ping pong wedstrijdje. Met de waslijn knoop je de polsen van de leuke jongeman aan elkaar, en het batje stop je ergens stevig vast tussen zijn billen. Zou niet al te lastig moeten zijn, want ik herinner me best een stevig handvat bij de meeste batjes. :mrgreen:

Hoe lang houd hij een ping pong balletje op deze manier in de lucht? ( Nah, moet je wel een ping pong balletje hebben, bedenk ik me :aggut: )
Boefje

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door Boefje »

Op google op zoek naar een goede stropknoop (er is dus ook een fiks bevestigingspunt nodig). Strop om de nek, aantrekken zodat ie een beetje de luchtpijp knelt en dan wat omhoog hijsen zodat de lekkere jongen wat moet balanseren om zichzelf niet te wurgen (mes of schaar in de buurt is wijs).

Pingpongbatje? Hm. Ik zou hem tussen de billen plaatsen. Hij mag niet op de grond vallen dus de lekkere jongen moet de billen goed samenknijpen. En dan wat loopopdrachtjes verzinnen. Zoiets.
Boefje

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door Boefje »

Ik lees net dat ik een beetje in herhaling val, hahahaha.
Boefje

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door Boefje »

De leuke jongen opdracht geven zijn eigen polsen bij elkaar te binden.
Of om hem een blinddoek voor te doen en hem dan op te dragen met de waslijn op de grond een cirkel/vierkant te maken.
Je kunt hem ook nog laten touwtjespringen.
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Ik heb een ping-pongbatje, twee meter waslijn, wat nu?

Bericht door JerryM »

Waslijn is en dun en vaak met ijzerdraad versterkt, dus een strop van maken zou ik iets te veel risico vinden. Zeker weten voor gevorderden met een nijptang of andere draadkniptang binnen handbereik.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gesloten