Moet ik naar de dokter?
Re: Moet ik naar de dokter?
ik zou idd even de assistente bellen voor advies. Het klinkt in ieder geval ontstoken.
- cinderella
Als er pus onder zit (want geel korstje?) kan het ook niet helen. Dan zou korst eraf en weken met lauw sodawater misschien ook wel helpen.
toen doet er nu niet meer toe
-
Het klinkt ook wel als een beet van een teek de kras verklaard het niet maar een teek geeft ook een grote rode gevoelige vlek en het is echt.tekentijd.
Zat er in het kampvuurhout geen roestige spijker oid?
- Ravelijne
Hoe is het nou afgelopen, Colet? Ben je nog heel?
met zoeits een natte washand/gaasje erop, trekt de ontsteking weg eruit en dan geneest het erna wel.Voel je je er ziek bij, dan naar de arts toe.Sepsis wil je niet oplopen, dus bij niet goed voelen of koorts even langs huisarts. Als er straatvuil in heeft kunnen komen, altijd even naar arts.
Fossiele trekzalf ( apotheek), kan ook helpen en kan geen kwaad.
Hoe voel je je nu?en hoe ziet het er uit?
Fossiele trekzalf ( apotheek), kan ook helpen en kan geen kwaad.
Hoe voel je je nu?en hoe ziet het er uit?
- phedre
- Contacteer:
ik heb vanmiddag de verwijsbrief voor de orthopeed opgehaald bij mn huisarts. Onder het gedeelte wat de huisarts dus had geschreven voor deze orthopeed staat een opsomming van mn bezoeken/kwalen van de laatste jaren. Volgens mij gaat dat de orthopeed niks aan, dus is t toch helemaal niet raar als ik dat er vanaf scheur????
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- shareen_G
Er staat niets tussen wat verband houdt met je enkel?
Waar een wil is, is een weg
- tessie
- Contacteer:
Lijkt me eigenlijk wel vrij raar als je dat eraf scheurt. Als je dat er niet op wilt hebben en het heeft niks met je enkel te maken, dan zou ik gewoon even naar de assistente bellen en vragen of ze een nieuwe brief kan uitdraaien met alleen de relevante info.
Aan de andere kant, die orthopeed heeft ook gewoon beroepsgeheim. En 't zou kunnen dat hij bijvoorbeeld in de communicatie rekening kan houden met je voorgeschiedenis ook buiten dr enkel om? Of met het voorschrijven van medicatie ofzo?
- phedre
- Contacteer:
er staat in dta er een uitstrijkje gemaakt is bijvoorbeeld,.. gewoon bevolkingsonderzoek, en een fikse verkoudheid die maar niet over wilde.. alsof dat wat met mn enkel te maken heeft..... medicijnen gebruik ik niet. En er staan ook alleen de dingen in van de huisarts, dus t is lang niet compleet omdat de dingen die in het ziekenhuis geconstateerd zijn of elders, er niet bij staan.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Jij bent de baas over jouw medische gegevens. Dus is het je goed recht om dat eraf te scheuren. Je kunt inderdaad ook een nieuwe laten uitdraaien, maar je staat hoe dan ook in je recht om te beslissen dat je die informatie niet mee wil geven. Vreemd dat het erop stond!
- JerryM
Misschien omdat je al zo lang sukkelt wilde hij een geschiedenis uitdraaien, maar kon dat alleen maar alles, niet alleen de enkel dingen?
Ik zou het er ook afhalen, maar wel de bezoeken ivm de enkel overschrijven en aan de orthopeed geven.
Ik zou het er ook afhalen, maar wel de bezoeken ivm de enkel overschrijven en aan de orthopeed geven.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- Ravelijne
Gewoon vragen of ze een nieuwe uitdraaien met alleen de relevante gegevens. Heb ik ook een keer gedaan. Afscheuren had ook gekund, maar dat vond ik zo slordig staan en alsof ik iets te verbergen had, dus gewoon om een nette, gecorrigeerde uitdraai gevraagd. Was geen probleem.
- tessie
- Contacteer:
De dokter kan zelf precies kiezen welke dingen hij wel en niet erbij wil printen. Normaal gesproken staan er dus alleen de relevante dingen bij.