niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door Daantje »

Ik heb een "broekje aan, maar billen mogen bloot" regel. Want dat is toch met spammen prettiger.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door juffie »

Kun je dan niet beter een string of Jockmodel aandoen?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door Ravelijne »

Maar zo'n half naar beneden getrokken broekje is ook wel weer sexy, if you're in to that. :)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door Daantje »

De stringversies van de minimizers die ik heb vind ik niet comfortabel en een jock vind ik de verkeerde nadruk geven op mijn anatomie. In de toekomst kan die regel weg.
Ravelijne schreef:Maar zo'n half naar beneden getrokken broekje is ook wel weer sexy, if you're in to that.
Oh en dat ook natuurlijk! Ik heb daar wel wat goeie broekjes voor. ;) :yes:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door Voleuse »

Ik speel nooit met seks, maar ik mis het niet echt (behalve als ik de meneer in kwestie extreem sexy vind dan haha :P). Er zijn wel onwijs veel gradaties in, wat Peter ook al zegt. Zoenen, strelen, aan tepels zitten (of pijn doen), naakt zijn, aan jezelf zitten terwijl de ander toekijkt, seksuele opdrachtjes uitvoeren voor de ander... Het zijn allemaal van die grensgevallen.

Misschien helpt het om een beeld te vormen als je fetishlijstjes gaat lezen en dergelijke? Ik kom altijd erg creatieve dingen tegen op fetlife.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
funga{MrPaul}

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door funga{MrPaul} »

en tot hoever gaat niet sexueel spelen eigenlijk?
ik heb dames zien klaarkomen door louter spanking op de kont.
Zelf kom ik ook klaar bij breathplay, zonder dat er daarbij aan de "genitale delen" wordt geraakt.

Is dit sexueel spelen of niet?
(mss iets voor een ander topic, ik weet het niet).

Ik denk dus dat je voor jezelf ook heel duidelijk moet aflijnen wat niet sexueel spelen precies betekent en dit ook zo overbrengen op de speelpartner. Het lijkt me namelijk iets met een zeer grijs gebied.

Que spelsuggesties: pony-play (eventueel ander petplay), bondage, shibari, electro, dienen, zwepenspel, needleplay, waterboarding etc. Eigenlijk is heel veel mogelijk ^^
Janice

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door Janice »

Gehoorzaamheid of vrij jheid ontnemen zijn ook niet seksueel, toch wel leuk om mee te spelen. Angst kan seksuel zijn,maar hoeft niet
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door Daantje »

Sexueel spelen is voor mij alles waar bij de geslachtsdelen worden gemanipuleerd of dat nu direct of met een hulpmiddel is. Dan is er nog een grijs gebied met dingen door kleding heen of met gebruik van kuisheidsdingen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gesloten