May the odds be in my favor.

leeuw

Re: May the odds be in my favor.

Bericht door leeuw »

[quote="Janice"]Nou Leeuw dat zeg je even, maar wie zegt dat er niet zoeits bestaat voor partners? dat zou best eens kunnen hoor. En niet zo vreemd zijn.Het lijkt mij voor een partner best heftig om opeens mee geconfronteerd te worden.

Hoi Janice,
Dat is een negatieve aanname over mijn reactie aan Gerrie (komt veelvuldig voor als gevolg op communicatie per mail/chat; ;) ).

Gerrie, las de knipoog van mijn kant naar haar interesses/wensen vlgs mij gelukkig goed.
Ik wilde die knipoog (heeft niets met topic van doen namelijk) trouwens rechtstreeks/prive aan haar mailen.
Weet iemand hoe dat moet?
Ik heb zelf wel prive berichten ontvangen en kan dan replyen maar zelf iemand iets mailen, geen idee hoe dat gaat.

Janice, dank trouwens voor de communicatieve sfeer tips.
Janice

Re: May the odds be in my favor.

Bericht door Janice »

geen geatieve aanname; Je snapt de zin dus niet.mogelijk is dat er dus. is die voor jou te volgen?
leeuw

Re: May the odds be in my favor.

Bericht door leeuw »

prima joh
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: May the odds be in my favor.

Bericht door Voleuse »

Als je een pb naar iemand wil sturen klik je onder zijn of haar bericht op de pb-knop
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: May the odds be in my favor.

Bericht door pluis »

Volgens mij bedoelt Janice oprecht dat er best eens een organisatie kan bestaan voor partners van BDSM-ers, leeuw.

Ik geloof niet dat ze iets negatiefs opvatte in je reactie. Hoogstens dacht ze dat jij en grapje maakte en haakte daarop in met een serieuze reactie.
Janice

Re: May the odds be in my favor.

Bericht door Janice »

:) Ja Pluis, dat klopt. :hug:
leeuw

Re: May the odds be in my favor.

Bericht door leeuw »

Ik ga me gevoelens nu stap voor stap met haar bespreken, maar zal hierover verder nooit enige info kunnen geven op dit forum. Graag respecteren.
Dit hier even melden is helaas het maximale dat ik nog kan delen met de personen achter alle bruikbare en zeer goed bedoelde tips (ik kan dus niets teruggeven). :bye: :bye:

Janice, ik snap ‘m hoor! Sorry.

PS gelukkig kan ik net als andere mannen goed praten over emotioneel gevoelige zaken. ;)
Janice

Re: May the odds be in my favor.

Bericht door Janice »

ben je bang dat ze hier leest? je zit onder een nickname he.
Gesloten