Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door juffie »

Heb er ook wel goede verhalen over gehoord, idd, perman, maar, wat voor mij een nadeel is dat je met een feeldoe altijd zelf ook naakt moet zijn.
Plus dat je meer gebonden bent aan houdingen waarbij je je benen zelf bij elkaar houdt.

Sarah (Laced-Up) was er iig erg enthousiast over, dus ik wil graag zo'n dildo erbij, maar het is voor mij geen vervanging voor een traditioneel harnas.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door perman »

JerryM schreef:... maar de dildo daarop wees heel erg naar beneden bij juffie.
Er zijn voor ringharnassen ook 'kromme' dildo's. (Zie bijvoorbeeld Vixen of Tantus)
.
aimée

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door aimée »

apart trouwens dat die anaal dingen Tristan heten......

i.p.v rammen met een auto tegen een monument en in de menigte, in je kont.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door juffie »

Je haalt nu Tristan van der Vlis (schietpartij in een winkelcentrum) en Karst Tates (Koninginnedag Apeldoorn) door elkaar.

En ik vond je opmerking ook niet grappig trouwens, maar dat terzijde.
MILF :grin_ani:
aimée

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door aimée »

Vergissing maar leuk of niet ik vind aparte naam voor een plug
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Ravelijne »

Tristan Taormino heeft het boek "the Ultimate Guide to Strapon Sex" geschreven. Het zal daar iets mee te maken hebben. :)
Servus

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Servus »

*schopt topic omhoog* (nog geen idee of dat op WS is toegestaan, maar anders zal één van mods me daar vast wel op corrigeren :bloos: )

Ik ben benieuwd of er nieuwe inzichten of ontwikkelingen zijn t.o.v. ruim een jaar geleden. Heeft het 'Toneel der wellust: gangbang voor en door vrouwen' bij Phee's nog iets opgeleverd? Of de 'Strapon Salon' die ik tijdens het gebruik van de zoekfunctie tegenkwam? Het gros van de afbeeldingen werkt niet meer in dit topic, dus vandaar dat ik dit topic maar even omhoog haal.

Mijn wederhelft wil namelijk graag een andere strapon, bij voorkeur strapless. Maar ik vraag me af of ze daar plezier aan gaat beleven, want het lijkt me voor haar van binnen zo'n onnatuurlijke beweging. Iemand ervaring hiermee?

We hebben nu deze en op zich blijft 'ie goed zitten bij haar en voelt ie voor mij goed. Hij zou alleen wat langer en harder mogen zijn wat mij betreft en wederhelft geeft aan er zelf ook wel wat meer bij te willen voelen. Maar of zo'n strapless dan de oplossing is? Blijven die dingen überhaupt zitten of heeft ze voortdurend één hand nodig om de dildo op 'koers' te houden? Heb wel de suggestie gedaan aan haar om tijdens het gebruik van de huidige strapon met riempjes haar LELO Luna balletjes te dragen, zodat de bewegingen haar ook meer genot opleveren. Nog niet uitgeprobeerd, maar misschien dat iemand daar al ervaring mee heeft?

Suggesties zijn meer dan welkom!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door eireann »

Schop gerust alle topics omhoog die je interessant vindt!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Ravelijne »

Dubbele strapons zijn best tof. Op zich heb je niet zoveel beweging (in ieder geval niet op/neer), maar wel een soort 'rocking' en druk, wat wel heel fijn kan zijn. Of ze makkelijk blijven zitten hangt van heel veel dingen af (vorm, gewicht, spierspanning, anatomie). Met oefenen schijn je daar wel beter in te kunnen worden. Maar je kunt er ook een harnasje (of een geknoopte sjaal) overheen dragen, en dan heb je the best of both worlds.

Er zijn ook strapon harnassen met een vakje voor een mini-vibrator die dan zo'n beetje op je klit zou moeten zitten. De een vindt dat geweldig, bij de ander zit het net verkeerd en is het alleen maar oncomfortabel.

Als het je wederhelft een fijn model lijkt, waarom niet experimenteren? Misschien is het iets voor haar om zelf dit topic eens te lezen (en er eventueel ook in mee te posten)?
Servus

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Servus »

Bedankt voor je reactie. Op de één of andere manier heb ik 'm gemist eerder deze week...

Goed om te horen dat je er positieve ervaringen mee hebt. Mijn wederhelft leest mee trouwens ;) We gaan het zeker eens proberen, maar aangezien ze redelijk prijzig zijn, moeten we ons eerst maar een beetje verder oriënteren. Temeer omdat er, zoals je terecht aangeeft, best een divers aanbod is en het zou wel fijn zijn als we er dan gelijk één aanschaffen die ook daadwerkelijk bevalt ;)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Ravelijne »

Graag gedaan. Leuk dat je wederhelft meeleest. Maar is het niet handiger als ze zelf ook post, dan?

Oriënteren is een goed idee, maar vooral bij dubbele strapons is het uiteindelijk moeilijk om op de ervaring van anderen af te gaan. De twee beste (lange tijd enige) modellen zonder harnas zijn van Tantus en Fun Factory. De een zweert bij Tantus, de ander aanbidt Fun Factory. Het siliconen materiaal van Tantus is iets hogere kwaliteit en gladder. Die van Fun Factory is ook een heel goed, veilig siliconen type, alleen iets minder glad, meer 'fluweliger'. Maar in dit geval is de vorm en het gewicht belangrijker en ik heb genoeg reviews gelezen van mensen die allebei hebben geprobeerd, om te weten dat het niet makkelijk te voorspellen is welke je prettiger gaat vinden.
Servus

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Servus »

Zodra ze daar behoefte aan heeft, zal ze vast en zeker zelf een account aanmaken. Tot dan laat ik haar lekker meelezen. Het is, zeker voor mijn wederhelft, nog allemaal erg nieuw en onbekend terrein en we zijn samen volop aan het ontdekken. Ik heb zelf de nodige ervaring op diverse fora, zodoende was mijn aanmelding bij WS voor mij een logische stap, maar dat geldt daarmee natuurlijk niet automatisch voor haar (hoewel ik het natuurlijk wel erg leuk zou vinden :inluv:). Ik merk dat ik behoefte heb om ervaringen met anderen te delen, voor haar speelt dat (nog) in veel mindere mate.

Zo, back on topic :)

Handige info, over de strapless modellen van Tantus en Fun Factory! Dank daarvoor. Als we morgenavond samen zijn, zullen we eens gaan kijken wat beide merken te bieden hebben, en uiteindelijk ontkomen we er toch niet aan om e.e.a. te gaan proberen. Ook leuk ;)
Gesloten