Orgasmes

Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Orgasmes

Bericht door thaliya »

JJV schreef: t is soms ook beetje mind-set
Ja, dat denk ik ook... ik denk dat het voor een groot deel tussen mijn oren zit. Er zit zeker een stukje "dit is raar, dit hoort niet" waar ik overheen moet komen.

Nogmaals dank voor jullie ervaringen!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Orgasmes

Bericht door phedre »

t is bij mij absoluut afhankelijk van mindset, onafhankelijk of ik t zelf doe of dat er een ander meedoet. n Orgasme krijgen is op zich niet zo'n probleem, maar soms is t daarna ook klaar, maar er zijn ook gerust momenten dat ik vele malen opnieuw kom. Binnen n energiespel met DrBob kwamen we op 80 x in 5 kwartier tijd, al vraag ik me dan af in hoeverre je t meerdere orgasmes zijn of 1 lange die steeds weer oplaait.

(enne.. daarna naar huis rijden was eigenlijk niet verantwoord :P )
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Boefje

Re: Orgasmes

Bericht door Boefje »

Wat bij mij mijn orgasmes heftiger maakt, is pijn. Na fisting bv. is van binnen alles gevoeliger en dat helpt. Maar ook een clit-spanking of klemmen op mijn schaamlippen maakt het heftiger.
Gilraen^

Re: Orgasmes

Bericht door Gilraen^ »

Wat JJV zegt, werkt hier ook goed. Ik vind rechtstreeks clitorale stimulatie eigenlijk nooit fijn. Het is altijd al snel teveel druk waardoor het meer pijnlijk is. Of het bouwt te snel op waardoor ik dan toch niet klaarkom (opeens is het gevoel weg). Errond is fijner.
Voorheen kwam ik ook veel makkelijk klaar van vaginaal vrijen. Hertz heeft hele experimenten gedaan met clitorale stimulatie en nu is vaginaal klaarkomen weer wat minder. Wel jammer...
Zeddicul

Re: Orgasmes

Bericht door Zeddicul »

thaliya schreef:Wow! Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties, erg fijn en interessant om te lezen. Ik denk dat ik een aantal dingen (andere speeltjes, andere houdingen) zeker ga proberen.
Misschien word ik wel nooit een "10 keer" meisje, maar ik heb zeker nog lang niet alles geprobeerd.
Moet je dan een "10x" meisje worden? gaat het niet gewoon om het intens genieten?
lijkt mij fijner 1x tenentrekkend lekker dan 10x een "ohja-dat-was-er-weer-1" orgasme :)

veel plezier met je ontdekkingstocht :devilish:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Orgasmes

Bericht door thaliya »

Even een iets uitgebreidere reactie nog, ik vind alle antwoorden erg fijn!

@Voleuse: ik zal de douchekop nog eens proberen :). Nu je het zo zegt is het zeker wel zo dat orgasmes die door een ander komen anders voelen. Had ik nooit zo bij stilgestaan.

@Gilraen: Goed in je vel zitten is inderdaad belangrijk. Als ik moe ben dan is het sowieso minder. Maar ik "gebruik" een orgasme ook wel eens als ik hoofdpijn heb of zo, dat lijkt wel te helpen. Dan zijn het overigens geen knetterende orgasmes, het is meer functioneel.

@juffie (en Voleuse): ik had inderdaad een beetje het idee dat 10x klaarkomen vooral iets was dat in verhalen voorkwam. Dus hoewel ik die lat voor mezelf niet perse zo hoog wil leggen vind ik het wel fijn om te lezen dat het wel degelijk kan.

@JJV: de tip van het omklemmen zal ik eens proberen. En tegelijkertijd een ander lichaamsdeel stimuleren heb ik wel eens geprobeerd, maar kan ik ook zeker vaker proberen.

@kitten: ik heb het gevoel dat ik sinds de geboorte van PeuterN wel een stuk makkelijker kom dan voor die tijd, dus misschien is het inderdaad zo dat het na een geboorte anders is.

@Crownless: dank je voor de link! En wat je beschrijft klinkt herkenbaar, een beetje wat er ook in de link staat: Accept that it's going to be completely embarrassing, and embrace it. You're going to make icky noises and move in icky ways and emit icky fluids. If you try to suppress any of the ickiness you're going to miss out on the big O . Ik vind het allemaal nogal beschamend eigenlijk... Die houding klinkt ook zeker het proberen waard!

@Ravelijne: ik zal eens verder onderzoek doen naar de verschillende soorten vibrators, goede tip! Wist niet eens dat er verschil zat in die dingen :oops:

@tessie: dank voor de suggesties, ik ga ze zeker uitproberen want tot nu toe is masturberen bij mij vrij standaard. Ik hoop dat het een verschil maakt, dat ik inderdaad nog niet "de" manier gevonden heb.

@chell: Durex Tingle... ik ga zoeken of ze dat hier ook hebben (vast wel)

@Zeddicul: fijn dat je ook als man je reactie hebt gegeven, net zo waardevol natuurlijk! Een energiedip van een paar dagen, daar had ik dan weer nooit van gehoord. En nee, je hebt gelijk dat ik mijn doel niet moet zijn om een "10x" meisje te worden, maar dat ik er vooral van moet gaan genieten. Het is meer dat ik tot nu toe altijd vrede had met het idee dat ik orgasmes maar mwah vond en ik nu opeens ontdek dat het ook anders kan.

@phedre: 50x?!?! Holy f.... :shock:

@Boefje: ik denk dat Meester een stuk blijer was met jouw reactie dan ik ;) . Maar je hebt wel een punt; als ik een tijdje de celice heb omgehad dan kom ik over het algemeen sneller en heftiger klaar dan gewoon. Dus pijn zal zeker een invloed hebben bij mij.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Orgasmes

Bericht door thaliya »

@phedre: 80x?!?! Holy f.... :shock:
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Orgasmes

Bericht door juffie »

:schater:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Orgasmes

Bericht door phedre »

eh.. zoiets dacht ik halverwege ook,m aar had geen energie meer om t nog uit te spreken :P
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: Orgasmes

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

thaliya schreef:
@chell: Durex Tingle... ik ga zoeken of ze dat hier ook hebben (vast wel)
Tesco heeft t gewoon in het assoriment; http://www.tesco.com/groceries/Product/ ... =276919614" onclick="window.open(this.href);return false;
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gesloten