Het ging goed. Ik kan mijn elleboog zo goed als normaal bewegen en ik heb nauwelijks pijn. Wat ik minder vind is de narcose zelf. Net na de operatie kon ik mijn ogen niet openhouden. Mijn lijf trok me steeds terug de slaap in. Ik heb ook overgegeven alhoewel dat minder ernstig was als het klinkt. Als je moet overgeven als je iets verkeerd gegeten hebt, dan word je er eerst beroerd van om het dan vanuit je tenen uit te kotsen. Zoiets. Dit was anders. Het leek meer een "maaghoest" en dan was het ook weer voorbij. Ik ben nog wel suf en ik heb last van mijn keel. Verder geen klagen.
Ja, dat niet wakker kunnen blijven is wel herkenbaar. En ik schrok steeds want ik dacht elke keer dat ik me verslapen had en nog náár het ziekenhuis moest.
Dus ik kwam in zo'n cirkeltje van wakker schrikken - paniek - ow..dit lijkt best al op een ziekenhuis, tis al voorbij - weer in slaap vallen etc.
Uiteindelijk heb ik mezelf echt wakker liggen houden en liggen vertellen dat ik al geopereerd was.
Maar goed, al met al viel het me toen toch wel mee.
Fijn dat het goed is gegaan in ieder geval! Suf blijft nog wel eventjes denk ik.
Voleuse schreef:Woeha, nog maar 3 nachtjes slapen tot DUXL
Dat!
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3